אירוח בנושא הוספת מרפסות בבתים משותפים

הוספת מרפסות

לצורך הרחבה של מרפסת צריך לפחות 75% הסכמה מצד בעלי הדירות.
לא ניתן לחייב מתנגד בתוספת אבל לעיתים ידרשו לשם הסימטריה הקמת שלד חיצוני דמוי מרפסת, אותו יממנו בעלי הדירות שתומכים בתוספת. עלות ממוצעת היא כ 75,000 שח וזמן ביצוע כ 4 חודשים.
 
פלדה או בטון

השיטה הישנה של מרפסת בטון לוקחת יותר זמן וגורמת הרבה יותר לכלוך והפרעה לחיים השוטפים של הבית. לגבי העלויות אין הבדל ממשי. לכן ההמלצה היא מרפסת עם עיגוני פלדה.
 
שימור

יש הבדל בין שימור מחמיר לשימור רגיל ובכל מקרה יש לברר זאת מול אגף השימור בעיריית ת"א. סיכוי לא גדול לאישור תוספת מרפסות בבנין לשימור.
בבנין ישן נדרשת בכל מקרה בדיקה מקדמית של קונסטרוקטור.
 
פרוייקט מרפסות

בשיטת הבניה של מרפסת פלדה כשרוב העבודה מבוצעת במפעל, הביצוע וההקמה בבית עצמו אורך בין 4 ל 6 חודשים. במקרה זה הביצוע פחות מרעיש. מחיר ממוצע כ 75000 שח אבל כמובן כל מקרה נבחן ומתומחר לגופו.
 
שיפוץ והרחבה

זה נכון לבצע את שיפוץ החזית ותיקוני החיפוי יחד עם הוספת מרפסות. הרוב הנדרש להרחבת מרפסת הוא 75% מכלל בעלי הדירות. אם מבצעים יחד את שני הפרוייקטים העבודה נעשית במקביל.
 
אירוח בנושא הוספת מרפסות בבתים משותפים


ביום ג', 15.1, בשעות 20:00-22:30, נארח בפורום את מר עידו גרינברג, מנכ״ל חברת נירים.


על האירוח


הוספת מרפסות בבתים משותפים באמצעות בניה בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת עבודות מיוחדות בפלדה, תוספות בניה, הוספת מרפסות למבנים קיימים, עבודות גמר, חשמל, שימור ושיקום.


על המתארח


עידו גרינברג, מנכ״ל חברת נירים, בעל ידע עשיר וניסיון של למעלה מ- 10 שנים בתחום הבנייה, בדגש על עבודות פלדה מיוחדות.
מוביל בהצלחה ובמקצועיות את חברת נירים המתמחה בבניה בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת עבודות מיוחדות בפלדה, תוספות בניה, הוספת מרפסות למבנים קיימים, עבודות גמר, חשמל, שימור ושיקום, והכל בתהליך קצר ומקצועי המבטיח תוצאה איכותית ואחריות לאורך שנים רבות.
לחברה לקוחות רבים וניסיון רב בבנייה במבנים קיימים, מגדלים ומבנים ציבוריים בכל רחבי הארץ, והיא מובילה בבניית קונסטרוקציית פלדה עם למעלה מ-500 מרפסות בשנה.
כחלק מחזונה לספק מענה איכותי ומקיף לכל אורך הדרך - תוכלו למצוא בחברה מחלקת רישוי ותכנון, הנדסה, תפעול, ביצוע ושירות לקוחות.


העלו את שאלותיכם על גבי שרשור זה כבר עכשיו!


 
הוספת מרפסת בית משותף

שלום לפורום. אני גרים בבניין דירות באיזור כפר סבא רעננה לכל דירה יש 3 חדרים לחצי מאיתנו יש נוף לפארק ולחצי השני נוף לבניין אחר שצמוד לבניין שלנו רק כביש מפריד. אנחנו כל הבניין רוצים להוסיף מרפסות. רוב הדיירים מבוגרים חסכו קצת יש לנכדים שייהיה להם איפה לשחק. בעיה מתחילה חצי מהבניין לא רוצה מרפסות עקב הנוף שפונה לבניין צמוד. אנחנו החצי השני יש לנו נוף לפארק כולנו פה אחד מעוניינים. אני רוצה לברר מכייוון שאין לי בעל מקצוע לשאול ובמקרה אתמול שישבה איתנו אשתו של הדוד אשה מאוד טובה הפנתה אותי לכאן. אני אומר שלחצי מאיתנו מהבניין יש רצון ללכת על התהליך של המרפסות וכל החצי השני עם הנוף על הפנים לא רוצים. שהם איפשהו "נדפקו" כמו שאתם אומרים כי בנו להם את זה לא מזמן, חמישה חודשים אני חושב. אנחנו מבינים אותם אבל אנחנו התמזל מזלנו לנוף יפה. יש מה לעשות בנדון, אנחנו לא רוצים להכריח אותם גם ככה עשוי להם עוול עם עניין הבית השני. אנחנו יכולים לבקש אישור מיוחד לעבוד רק על מחצית מהבניין? או שאין צורך בדבר כזה ואפשר לעבוד רק על הצד שלנו. מודה לכם על השרות שאתם נותנים זה יפה לראות שיתוף ועזרה באינטרנת. אבקש מהנכד שיבדוק האם יש תשובה, אינני טוב מאוד במחשבים.
תודה מראש ויום נפלא - מיכאל פרי
 

שירפלד

New member
הרחבת מרפסת קיימת

היי, אנחנו שוקלים הרחבת מרפסת קיימת וקראתי קצת על שיטת הבנייה הקלה, לפי מה שהבנתי הבנייה יותר מהירה. האם זה בטוח? אשמח גם לדעת האם יש הבדלים משמעותיים במחיר

תודה מראש
 

שרונה118

New member
צו מבנה מסוכן

היי
לא יודעת אם השאלה מתאימה לאורח או למנהל הפורום בכל מקרה,
רציתי לדעת מה ההשלכות של קבלת צו מבנה מסוכן ?
כרגע אף אחד מהשכנים לא מעוניין להוציא כסף עבור שיפוץ הביניין.שקיים מעל 60 שנה ופשוט ניראה זוועה!
מה ההשלכות של אי שיפוץ ? האם יש הגבלה על מכירת נכס בביניין עם צו מבנה מסוכן ?
האם דיירי הביניין עומדים בפני תביעה פלילית ?
האם חברת הביטוח שמבטחת את הביניין יכולה במקרה של תביעת נזקין להתנער מאחריות בגלל הצו ?
 
מבנה מסוכן

צו מבנה מסוכן מחייב תיקונים והפרת הצו עלולה להביא לנקיטה בהליך משפטי מטעם הרשות. זה גם סיכון של חיי אדם. לגבי ביטוח - אכן סיכון ממשי וניתן לבדוק זאת בתנאי הפוליסה.
 
סגירת מרפסת

בכל הנוגע לסגירת מרפסת, מסובך לקבל אישורים ? אנחנו לפני בניית המרפסת. סתם עלתה מחשבה האם יהיה אפשרי לסגור את המרפסת ביום מן הימים או שנצטרך אישורים וכו? מה קורה אם מישהו סוגר ללא אישור אבל בתקופת החורף?
- תודה וערב מצויין
 
למעלה