החביב עלינו, אלדד, נעלם

פאפא5

New member
החביב עלינו, אלדד, נעלם


חבל אבל נראה כאילו הנושא סגור, אין תמונות באינסטגרם אין לבחור זכר בפייס, חייבים לקבל זאת הוא איש פרטי ולא מעוניין להיות בעין הציבור. כדי להמשיך להחיות את הפורום, כדאי אולי להתחיל לדבר על נושאים חדשים, לדוגמא האח הגדול הקרב ובה, מה דעתכן:)
 

פיליפ101

New member
הוא עושה לייקים בפייסבוק לאנשים

אבל לא מעלה תמונות באינסטגרם. מעניין למה? ולדעתי זה לא קשור לזה שהוא לא סלב
 

פאפא5

New member
הוא פעיל בפייס, כמו כולם, אבל לא רואים אותו

גם אנשים שהם לא סלב מעלים תמונות מטיולים ואירועים משפחתיים, הוא פשוט נעלם, או רוצה לא להיראות.. זה חבל אבל כנראה צריך לקבל זאת, כנראה ככה הוא ובעבר זה היה אילוץ בגלל היותו סוג של סלב ועצם החיים לצד קארין וכפי שאנחנו רואים היא לא חוסכת מעצמה פירגונים עצמיים ותמונות:)
 

l86

New member
צודקת. אנחנו צריכות לכבד את רצונו של אלדד ולא לדבר עליו.

אני בהחלט בעד לשנות את נושאי השיחה לעונה הקרבה של האח הגדול :) מתרגשות בנות? מה אתן חושבות על קורין גדעון המנחה החדשה ממה שקצת הספקנו להכיר בגיא פינס ובאינטרנט?
 

פאפא5

New member
מתרגשת מאוד...

מקווה לא להתמכר כמו בעונה של אלדד, אני רוצה שיהיו אנשים מעניינים ואיכותיים אבל אני מאוד לא רוצה להיקשר אל אף אחד או אחת, בעונה של אלדד זה קצת גבה ממני מחיר, התנתקתי לגמרי אפילו בעבודה הצצתי לעיתים קרובות... אז כן אני רוצה להינות מהתוכנית אבל ברמה סבירה כמו ביתר העונות. ואופס דיברתי על אלדד:) אי אפשר שלא לדבר עליו לפעמים, הרי זה בכל זאת הפורום שלו, העניין שהוא לא מספק לנו נושאים לדבר עליו:)
 

l86

New member
חחחח נכון, קשה שלא לדבר עליו :)

גם אני התמכרתי בעונה שלו קשות ובאמת זו דילמה, מצד אחד אנחנו רוצים שיהיה לנו מעניין ושיהיו אנשים שכיף לנו לראות, מצד שני אנחנו עלולים במצב כזה להיקשר רגשית ואז להתמכר קשות...אני מקווה שאני אצליח למצוא את האיזון העונה, גם ליהנות וגם לא לקחת ללב מדי.
 
למעלה