ספיידרז- המשך שבוע שמיני

פרק 35

אז מה מקס מתכנן לעשות? &nbsp האם אקו ישלימו את בניית הבלו בירד? &nbsp מי יעשה טעות גורלית? &nbsp ומה שון יעשה ש... אה, שוב פעם. כמו כל שון.
 
שוב שון הולך

אני לא חושב שזה יעבוד. &nbsp אבא עומד להיות עצור על הזנחת תחנה. ניקי מסכנה. אל תעקבו אחריה, בחייאת. &nbsp אמרו את זה קודם, לפניך. שון השני. &nbsp אל תגיד גם אתה על ההורמון הכימי. בפעם האחרונה שטומי הכין מילקשייק, עצרו את ההורים שלהם. היא משעממת כי היא לא-גרומלית. &nbsp כן, נו, היא לא-גרומלית. ילד טיפש לגילך! אני מציע לפטר אותו. &nbsp כן, הם יודעים עלייך. לא טוב. &nbsp היא מאוד כועסת. &nbsp אתה מעצבן. היי, אולי זאת לא הודעה ממנו! אולי מישהו השתלט על הטלפון! &nbsp עכשיו באים? &nbsp שוב נסיעות לחו"ל שוברות זוגות. אפשר לאסור על טיסות לאנשים בשם שון? אמן תיסע לאיטליה. &nbsp הוא סתם רצה דייט. מוזר. תראו ציפורים. לא הבנתי? &nbsp אני לא אוהב אותו. בכלל לא. מה קרה, נעמי, פתאום יש לך בעיות עם להיכנס למקומות לא שלך?! &nbsp חדלי אישים. &nbsp מי האידיוט שקבע לשים לו כובע הפוך?! למה שיביא מים?! אין תקנות חירום?! לא תתפוס אותו! &nbsp טומי בורח. יופי. אבל על חשבון הסצנה פה?! &nbsp בסדר, גם אוריה אטלס. אדל הייתה סוכנת נדל"ן? &nbsp אני לא חושב שיש לה עתיד כשחקנית. מאוד דיווה. &nbsp אחיות מסכנות. &nbsp מי ליהק אותה?! ומה זה משנה מה היא אמרה? &nbsp דניאל, מה אתה רוצה? אתה ממציא משימה? הסצנה הזאת מוזרה. לא הבנתי את כל הפרק... היי! איגניסי לשעבר!
 
פרק 36

אז מה מקס מתכנן לעשות לדניאל וסופי? &nbsp איך שון יסתדר בחו"ל? &nbsp האם המזימה נגד ניקי תצליח? &nbsp והאם סופסוף יבנו את הבלו בירד מחדש?
 
שוב שון. שוב חטיפות

כל הסצנה פה מוזרות. הם זוג מתוק, אני לא אומר. כולם נפצעים ברגליים היום. הרוח הרעה שורה מעלינו. &nbsp מה דורין אמורה לעשות? &nbsp לא מספיק שאני מתעסק עם גרומל-לשעבר, עכשיו גם איגניסי-לשעבר בוחש בקלחת. הגיע בול בזמן. &nbsp איך בשבוע הבא קובי מימון יתרסק. &nbsp מקס, בחייך. &nbsp בסוף יתלהבו מדניאל וסופי. דרישות מאוד ספציפיות. מאוד לא מקצועי. &nbsp שון, אני לא ממליץ לך. לא ממליץ. &nbsp למה זה? &nbsp אני רוצה להבין: פעם מיכל הייתה מאוהבת במישהו בשם שון שנטש אותה לחו"ל? והייתה לה עוזרת בשם דורין וחברה בשם ליבי, או אלה, או קארין, שהתעסקה רק באופנה? &nbsp אני מרגיש שגרי המליפיק מאוד עצוב שכולם מעתיקים ממנו. גם האפליקציה החדשה הוציאה אותו לחל"ת. &nbsp אימא סוכנת וגם מבשלת! שוב פעם חוטפים מישהו מחו"ל. &nbsp באמת מי אתה? עם כל הכבוד אתה לא גרמת לנקע. ילד טיפש לגילך, לך. &nbsp היא תמסור הצהרה. היא תמסור הצהרה. עוד כמה שעות?! &nbsp אני חושב שרק תום וקסלר נסע לחו"ל בסדרה של מיכלי. כל השאר נחטפו. אה, כן, אני יודע. בטח תגידו "שרון נסע!" אבל בואו, ברור שזה לא היה הוא שנפרד מעמית מרחוק. אוקיי, תגידו "שחר נסע" אבל שחר נחטף לאשמורת. נכון, תגידו "מאיה נסעה". אבל חבר'ה, גיורא חטף אותה. צפו לתביעה מאריאנה! &nbsp כל אחד והחברה שלו. וגם ניקי... אה... בערך. מה את רוצה? &nbsp אלא אם יש כאן מישהי שרוצה לצאת לעולם בני האדם, אתה אבוד. סליחה, היא אופנוענית. מה עושות אופנועניות? חוטפות. &nbsp דניאל, די להיות אידיוט. &nbsp לא טוב, בכלל לא טוב. &nbsp היי, הרגע אכלתי לחם עם... לא משנה. היא גם לא גרומלית. לא עבד. &nbsp לעזאזל איתך, ניקי. לעזאזל. &nbsp באמת לעזאזל. שוב חילוף...
 
למעלה