הזירה- פרק 1!

הזירה- פרק 1!

היי, חברים, אז החלטתי להקדים את פרסום הפרק להיום!

כמובן שאת הפרק הזה אתם מכירים, פרסמתי גרסה שלו כאן בפסח. אבל אם תקראו תוכלו לראות שהוא קצת (מאוד) שונה. תהיו מוכנים לקבל מנה גדושה של אלימות...

ברוכים הבאים לארגון ההיאבקות הישראלי- IWP! בתוך הליגה, המתאבקים מביאים את הקרבות המבדרים ביותר. אולם משהו חריג קורה במופע הפעם.

קריאה נעימה!
 
אחרי הפעמון

*רואים את ניסים, עם משקפי שמש, מחייך לעצמו.*
&nbsp
ניסים: "אז אני מבין שסצנת אליפות העולם קצת לוהטת לאחרונה! אבל אני כל כך קרוב להתפוצץ, עוד מעט אני פשוט לא אצליח לעצור את עצמי. יואב, עופר, לא אכפת לי מי זה, אני אקח את האליפות הזאת. אני מת ללבוש אותה. *קורץ* רק אותה..."
&nbsp
*רואים את עופר יושב לו על כיסא וחושב.*
&nbsp
עופר: "בסדר, הבדיחה לא הייתה כל כך מצחיקה. אבל בפעם הבאה, יואב, תאמין לי... *מסתכל בכעס על המצלמה.* אני אקרע אותך. עם או בלי בדיחה."
&nbsp
*רואים את טייפון עומד בכעס. הוא מסתכל למטה.*
&nbsp
טייפון: "איזו טיפשות... איזו טיפשות... אזרח נפגע... בגלל ההחלטות שלי. אני לא ראוי לגלימה הזאת. למסכה הזאת... ל... ל... *הוא מרים את הראש.* טוב, לי זה נמאס כבר. אם זה לא טוב מספיק, אז הגיע הזמן שהסופה הזאת פשוט... תיגמר."
&nbsp
טייפון מסתובב ומוריד את המסכה. הוא זורק אותה והולך, כשהמצלמה מתמקדת אך ורק במסכה שנפלה למטה. לאחר מכן הגלימה גם נזרקת עליה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
לא מאמין שאני אומר את זה
אבל התגעגעתי לאודי .. טוהר אני מדמיין אותה בתור דריה פורר
.. ויקטוריה - אגם בוחבווט
אודי - אברהם ארנסון
יואב - ירון בן הרוש
 
אה... לא נראה לי

טוהר תכף תהיה ממש לא כמו דריה (למה ניב בראש שלי?!)
&nbsp
ויקטוריה ממש לא אגם. ממש ממש לא. היא הרבה הרבה יותר מור סרוסי (כשתראה יותר את הדמות תבין).
&nbsp
אברהם. לא מכיר אותו יותר מדי כי לא ראיתי בית הכלבים, אולי כשנראה אותו בפלמ"ח ובאחותי קפצה כיתה. אבל זה מוזר כי הוא מביא יותר תחושה של ביטחון ולא כמו של אודי, שהוא קצת יותר כיפי.
&nbsp
ירון לא כאן! יואב לא רע (גם אם הוא לא הצד הצודק במשולש) ולכן לא מתאים להיות ירון. יואב זה עדי אלון בעיניי. אבל אם תהיה הזירה 2, (ויש סיכוי) אז תאמין לי שיהיה לירון תפקיד. הוא אפילו יהיה מפתיע.
&nbsp
אתה עדיין מלהק לתפקיד אילנה את דפנה דקל?
&nbsp
אפרופו, לתפקיד של גפן יש לי בעיה אמיתית בליהוק. חשבתי לידור אדרי אבל משום מה לידור עברה לתפקיד אחר.
 

שיר m

Well-known member
וואו יוסי... מעולה!


 
למעלה