שרשור הספוילרים

התחנה


פרק 26:
בפתיחת העונה, רומי ונימי בני ערובה של חן ואסי שמאיימים על חייהם באמבולנס. המשטרה מנהלת משא ומתן עם החוטפים ובמקביל בתחנה החבורה מנסה לעזור. אדר נזכר סוף סוף בקשר של התאונה שלו ל"פורץ הנוצץ".
&nbsp
פרק 27:
רומי היא גיבורת היום והחבורה מתקשה לקבל את העובדה שהיא הפכה לכוכבת היחידה של החטיפה. אלומה חזרה לתחנה, אבל משהו בחברות עם בוזי לא עובד. מתקבלת קריאה במוקד מהבית של נימי והאם אסי עוקב אחרי רומי?
&nbsp
פרק 28:
נימי מגיע הביתה ומגלה שאמא שלו בסכנה וחושד שמדובר במחדל גדול יותר, החרם על רומי נמשך ואדר תקוע בינה לבין החברים, כל הזוגות מתכוננים למסיבה, ופיקה מתבאסת שאין לה חבר, ורגב מנהל עם נועם שיחת יחסינו לאן.
&nbsp
פרק 29:
משהו "מסריח" קורה מתחת לפני השטח בשכונה של נימי, הטיול מתקרב ונימי מעדיף שלא לצאת אליו, בוזי ואלומה שולחים את פיקה ל"דייט" מפתיע במיוחד, אדר חוזר לתחנה אבל לא בתפקיד של חובש. כוכב אורח: קווין רובין.
 
אבל מה הם חשבו לעצמם?

תנסו אתם להפוך את נימי לכוכב תקשורתי. זה לא יצליח, אז ברור שרומי הופכת לכוכבת אדירה וכולם אוהבים אותה, כי היא כזאת אהיבה ואלילה. ורק אחד יעזור לה. החבר שלה בסוף העונה. תתכוננו. ואדר, אתה מניאק.
&nbsp
אלומה, אם בוזי לא עובד, אז את יכולה ל... שיט, היא נשואה! וגם התחילה תואר, ידעתם?
&nbsp
מי מרעיל את השכונה של נימי ולמה זה מזכיר את נעלמים? ואיזה טיול?
&nbsp
למה פיקה צריכה את קווין רובין?
&nbsp
ורגב, לאן? לעבר הדלת.
 
גיבור אמיתי


פרק 37:
שירה וגאיה מוזמנות לאודישן לסדרה החדשה של גיורא חמיצר. תומאס מרוצה שהוא ואמה השלימו. אמה שואלת את תומאס אם הוא היה רוצה לגלם את עצמו בעונה החדשה של הלוחם. לילי מראה לתומאס את הדברים מזווית שונה.
&nbsp
פרק 38:
הסוכנת טל קוטלר
עושה הכל בשביל תומאס ולא לוקחת שבויים. אורי מזכיר לאמה את הרעיון המבריק שלה. רן מזמין את כל הקאסט לערב שחקנים בבינג'. לתומאס יש רעיון והוא מפתיע את כולם. שחקנית אורחת: נלי תגר
&nbsp
פרק 39:
לילי מרוצה מאורי. אמה נרגשת עד דמעות. סהארה עצובה. לאור הבאז התקשורתי, כל השחקנים מוזעקים לספיישל שידור חי של מפגש איחוד שחקני הלוחם. המשדר החי יוצא לדרך ובו שלל הפתעות. אורחים: פאולה וליאון רוזנברג.
&nbsp
פרק 40:
לילי מספרת לראשונה לאורי כיצד הכירה את אבא שלו. רן מראה לתומאס ואמה את הסט החדש לעונה של הלוחם - בית המרזח בממלכות. במקביל גונדור מגלה שנפתח בית מרזח חדש בממלכות. שירה מקבלת קמפיין.
 
אלוטל!!!!!!!!!

לא! שירה! אל תסכימי! זה יהרוס לך את הקריירה! תראי את גאיה, היא עד עכשיו לא תחליט!!!!! תסכימי רק לתפקיד משני בגרסה אמריקנית ולקמפיין!!!!!!!!
&nbsp
אלוטל תעזור לתומאס להשיג חוזה.
&nbsp
הכוונה היא לרעיון בנוגע לבן של זונדור? הוא בטח ישחק אותו, אורי.
&nbsp
שידור חי. שיט.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
גאיה תהיה בסקיי?
מעניין איך יקראו לסדרה הבדיונית שגיורא כותב ע"פי אורי לקידז? " השמים של השמינה בחממה שבשכונה על האי"<?
 
למעלה