אז מה צפוי לנו ? -ספטמבר 2019

Roei152

Well-known member
מנהל
לא מה שעולה החודש מסומן בדגש . בסוף התיאור שלו.. .
זה ממש לא אומר שתהיה חגיגה .. רוב הסדרות פה לא צולמו / סיימו צילומים או עריכה ...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אז מה צפוי לנו ? -ספטמבר 2019 חודש טוב שיהיה...
 

Roei152

Well-known member
מנהל

נעלמים 3
– העונה השלישית של סדרת המתח לנוער תחשוף עוד רובד לא ידוע על העיירה בעלת הכסף האסור. כבר יש סימן שאלה ראשון על העונה , מה בני עושה באשמורת? האם הוא רוצה רק את הכסף או שיש משהו מעבר?, נעלמים חדשים: מאיה קורן (גאליס) , אביב בן אור (שוברי גלים) עם גאיה גור אריה , עדי אלון, ספיר בן רובי צפויים גם עונה רביעית וסרט קולנוע. הפרק הראשון כבר בVOD. שידור סדיר החל מהיום ..(1.9) .
מטומטמת 3 
- עונה שלישית לסדרה על שירי אזוגי , בחורה בת 30 במראה של נערה בת 15, ועל הסיבוכים שלה כחוקרת סמויה במשטרה ובעסקי סמים.עם בת חן  סבג, יעקוב זדה דניאל , משה אשכנזי בכורה בVOD ב18.9.. שידור סדיר החל מה22.9 ..
מורובוט
-סטיקום חדש לנוער בקידז. על בית ספר עם רובוטים שמלמדים . עם מאיה ורטהיימר ,שני קליין, איתי תור'גמן. סיימה צילומים , מחכה למשבצת השידור ככל הנראה באוקטובר
ג'ודה 2 -עונה שניה לדרמת הערפדים שעוסקת במיסטיקה היהודית במסגרת של אימה.. עם ציון ברוך , עמוס תמם סיימה צילומים מחכה למשבצת השידור
תברחו! - מיני דרמה חדשה לנוער מז'אנר האימה. חבורת ילדים יוצאת לחגוג יומולדת תמים בחדר בריחה, מה שהם לא יודעים הוא שהנושא שלו הוא חייהם האישיים , הם נכלאים שם ולאט , לאט נחשפים הסודות שלהם , שהם היו מעדיפים שיישארו סודות... עם בן זיני (התחנה) ,טיילור מלכוב, מיקה צור (אילת). סיימה צילומים., מחכה למשבצת השידור...
התחנה 2 - סדרת המד"א תשוב בעונה שניה , מה יקרה עם נימי ורומי לאחר שנתפסו ע"י חן ואסי? האם החבורה תצליח להציל אותם? ולמה חן ואסי גונבים ציוד רפואי ? ובגזרת הרומנטיקה : האם גילי יגלה ששירן עשתה לו שיימנייג בכוונה להפריד בינו לבין רומי? איך נימי יקבל את זה ששקד ואדר נהיו סופית זוג? , האם נועם תסלח לרגב? עם שירה לוי, ירון בן הרוש , לירון רביבו , גפן ברקאי , יוני גרין צפויה גם עונה שלישית שתתחיל צילומים החודש.. העונה השניה מחכה למשבצת השידור שתהיה אחרי החגים.
צפוף 3- עונה שלישית לקומדיה על משפחת חי-בר שבראשם נירית ומיקי זוג נשוי בשנית והמשפחות מהנישואים הקודמים כולל הגרושים .. עם יעל שרוני, אלי פינש, שירה נאור , דניאל ליטמן.. סיימה צילומים. מחכה למשבצת השידור , ככל הנראה בנובמבר דצמבר ...
קיבוצניקים - דרמה יומית , .סיפורה של חבורת קיבוצניקים שחיו ביחד בצעירותם שנסיבות החיים מגלגלות אותם לחיות ביחד שוב בהאנגר תל אביבי , ושוב צפים השקרים והסודות שלהם ..עם רועי ניק , ג'ייד דייכס ווייקס (שלטון הצללים)., ליאנה עיון. סיימה צילומים , מחכה למשבצת השידור ..
משפחה בהנפקה-סטיקום משפחתי לערוץ הוט בידור -הבת האמצעית מפתחת סטארטאפ שמוצא חן בעיני משקיע והופכת למפרנסת העיקרית של הבית .. . עם כוכבי הסטיקומים המשפחתיים: דביר בנדק ובר מינאלי. סיימה צילומים מחכה למשבצת השידור..
הנספח-סדרה חדשה בת 12 פרקים שתעסוק בהתפתחות הדינמאקה ביחסים שבין גברים לנשים , השינויים שאותם מציב העידן המורדני , דרך סיפורם של זוג שעובר בעקבות עבודת האישה לצרפת והם עוברים משבר ביחסים , ודווקא הגבר מרגיש "הנספח " כלומר הלא חשוב ...עם אלי בן דוד , חנה אזולאי הספרי,עומר דרור.. סיימה צילומים, מחכה למשבצת השידור
לאבד את אליס - דרמה מאת סיגל אבין על אליס , קולנוענית נשואה במשבר גיל ה40 , שפוגשת יום אחד ברכבת את סופי , תסריטאית צעירה שמעריצה אותה הן נשאבות ביחד למערכת יחסים . שלא ברור בה מי חודרת יותר מדי. עם איילת זורר , ליהי קורנובסקי ,נינה קוטלר.. סיימה צילומים מחכה למשבצת השידור ..
מזרח תיכון מרכז (שם חדש ל "חולמים ")
-סדרת מתח שתספר על שלישיה ערבית שמנסה להתמקם בת"א, אך העולם הפלסטיני רודף אחריהם . כנופיה פלסטינית מנסה להשיג דרכם הברחות של סמים הם כמובן שמסרבים , אך הפיתוי הכלכלי גדול. בסוף בדקה ה90 הם מצואים פתרון אטלנטיבי .. עם בר גול .. סיימה צילומים מחכה למשבצת השידור..
ספיידרז- דרמת אקשן לנוער שתופק ע"י ענני תקשורת , חברת הפקות הבית של ניקלודיאון ישראל שמפיקה לנו את החממה (גם הגרסה האמרקאית), שכונה וכדברא . הסדרה הבאה של הפקת ענני אחרי שכונה להוט , נכתבת ע"י מיכל קופר קרן, יוצרת כדברא שגם החליפה סדרה של גיורא-החממה , הסדרה גם מופקת גם לשידור בינלואמי בערוצי ניקלודיאון שונים בעולם . סיפורה של משפחה שההורים שלה הם סוכנים בסוכנות למלחמה בביזיון שלא מודעים לכך שילדיהם הם אלו שנמצאים במוקד הפשיעה .. עם קובי מימון , נתי קלוגר , קים אור אזולאי (אילת), נאיה פרדמן (כפולה), יהודה בוחבוט. בצילומים ..
נורמאלי -סדרת דרמה בת 8 פרקים שתספר את סיפורו של נועם אשכנזי , בחור שאושפז במחלקה לחולי נפש. הסדרה תלווה אתו שאביו מחליט לשחרר אותו , ועל ההתמודדות שלו בתור צעיר שעבר הרבה במחלקה הפסיכאטרית שמשתחרר סוף סוף לעולם האמיתי ונאלץ ללמוד אותו מחדש... עם רועי ניק, רמי הויבגר. בצילומים..
הברווזון המכוער- סדרת המשך ל״אורי ואלה״ , במוקדה יעמוד צוקי , השף הנהנתן שבסדרת המקור ניהל מערכת יחסים למרות הפרש הגילאים הגדול עם אלה. הסדרה תלווה אותו בניסיון לשרוד מערכת יחסים חדשה עם עדן , דוגמנית שצעירה ממנו בעשרים שנה , ופתאום באה סמדר גרושתו שסובלת מדיכאון שבאה לגור איתם , הם מקימים שלישיה לא שגרתית שהסביבה לא מקבלת ומנסה לפרק.. . עם פבלו רוזנברג..
Sky
- הרפתקאה חדשה לנוער עם גיורא חמיצר . הפעם חוזרים לאובר המדע בדיוני שהיה באי, ומגיעים לעולם החייזרים וכמו שהאי שאב השראה מ"אבודים " האמרקאית ו"בחזרה לעתיד" הסדרה תשאב השראה מ"אי טי" כאשר כמו בסרט , חייזרית מגיעה לעולם שלנו. תשודר בניק.. עם עידו טאקו (קיבוצניקים)
שבאבניקים 2 – העונה השנייה תלווה את ארבעת החרדים -המופרעים -צדיקים בניסיון לשרוד את העולם ,הירושלמי הדי גדול עליהם . הם שוכרים דירה דווקא באיזור חילוני שגם הוא מתנכל אליהם מנסים להתאושש מההעפה המשפילה מהישיבה בסוף העונה הקודמת , ולהקים לעצמם ישיבה פיקטיבית .. עם דניאל גד , ישראל אטיאס , עומר פרלמן , אורי ליזורביץ'.
ירושלים- דרמה משטרתית שתספר את סיפורו של אמיר , קצין ירושלמי שמפקד על יחידה משטרתית שתפקידה הוא לשמור על הסטוטווס קוו בעיר ולא לחקור פרשות . בעקבות תעולמת המוות של איש דת שמשפיע על הפרת האיזון ., אמיר הופך לחשוד העיקרי , ובניסיון לצאת , הוא רק מסתבך.
האדם השחור- דרמה שתבוסס על חיו של אנדל קבדה בוגר האח הגדול , ותיגע בנושא הגזענות נגד השחורים בפרט ובכלל. אנדל מגלם בה את עצמו ויוצא למאבק נגד ניסיון משטרת אשדוד להפוך את ביתו למעין גטו לשחורים וסגירת בי"הכ האתיופי .
 

Roei152

Well-known member
מנהל
המשך
מג"ב - סדרת אקשן שתחשוף רובד על המשטרה הישראלית, ותספר לנו על הזרוע המבצעית של המשטרה ולוחמי משמר הגבול , דרך סיפורם של שלישיה שמתגייסת למג"ב ועל ההתמודדות שלהם עם המצבים השונים בשמירות על פעולות טרור , אירועים דתיים , לאומיים מצעדי גאווה...
בוגד - סדרת מסתורין ותעלומה ,מהיוצר של כפולים שתספר על היעלמות מטוס ישראלי בטיסה לבגנקוק , התעלומה מסתבכת כאשר מגלים שפרטי ההעלמות המסתורית קשורים לאחד הנוסעים , אנשי הביטחון חוקרים את התעלומה לפי סינון לדעות קדומות מי שמצליח לשפוך אור על הדברים הוא ג'ורג'י , איש חקירה לשעבר שהתעוור כתוצאה מפעילות מבצעית . אשתו ובתו היו על המטוס בכוונה לעזוב אותו , ודווקא הוא יודע את פתרון התעלומה..
אודיסאה - דרמה חדשה מהיוצרים של זגורי אימפריה על זוהר מל"שב ירושלמי , פטריוט גאה שחולם על הגיוס לצה" ל במג"ב ועף עוד בשלב הבק"ום. מיואש , מגיע זוהר לאולם אירועים "אודיסאה ומתחבר עם הבוס שרלי ששולט באולם ביד רמה ומפריד בין העובדים היהודים והערבים. שרלי וזוהר מתקרבים , ופיצוץ הקרבה הזאת מביא להפרת האיזון שהשליט שרלי באולם..
שנות הירח- אביב גפן מצטרף לשלל כותבי סדרות על חייהם, וכותב דרמה על חיו ,הפעם נעסוק בחיו בשנות הנינטייז -שנותיו הזהורות של אביב ...
השלישי – דרמה שמבוססת על ספר באותו השם מאת ישי שריד, בה ישראל בעצם הופכתת לממלכה דמוית ימי התנ"ך במאה ה21, ומטרתה היא להקים את בית המקדש השלישי , עם סיפור אגדה של ממש בה יש משפחת מלוכה אמיתית , שבראשה עומד המלך יהועז , בניו מנהלים מלחמת ירושה על הכס , ובנו הצעיר והנכה יהונתן, גם מאמין באידולגיה של אביו, אך כמובן שהוא מתאהב באישה צעירה שבמחתרת שמטרתה לההפיל את אביו , והוא קרוע בין האידלוגיה עליו גדל והתחנך , לבין המחתרת.
מלכות 2- סדרת הפשע שעוסקת בפשיעה מנוקדת המבט של הנשים תשוב לעונה שנייה .. עם ריטה , מלי לוי גרשון , ליהי קורנובסקי..
מה שקרה באוסלו- שיתוף פעולה שני של ישראל עם נטפליקיס יוצא לדרך , והפעם דרמה מקורית חדשה על ימי האוסלו ב93 בשיתוף פעולה עם רשת נורבגית.. סיפורם של זוג הורים שמחפש את בתם בת ה24 שנעלמה ונמצאת בידי דע"אש ...
 

Roei152

Well-known member
מנהל

רק להיום
- דרמה שתספר על הוסטל למשוחררים מהכלא שמנסים להתמודד עם החיים האמתיים מחדש . במסגרת הפקת הסדרה, יצא ליוצרים ניר ברגמן ורם נהרי להעביר סדנאות להסוטל אמיתי , וחלק ממשתפי הסדנאות באמת ישחקו משוחררים... עם הנרי דוד , טל ליפשציץ. החל מה5.9 ..
חמישים
- דרמה קומית שתמקד בגיל המעבר הסבוך אצל המין הנשי , דרך עיניה של תסרטיאית בגיל זה שכותבת בעצמה פרויקט על אישה בשנות החמישים .. עם אילנית בן יעקוב , גיא אריאלי . בינג' של כל הפרקים ב26.9
הנוכלות – קומדיית פשע (10 פרקים) האחיות המיתולוגיות מירי ותקווה מאחד העם 1 , חוזרות לעשות בלגן וינסו לשחק אותה זוג נוכלות שלא מבינות כלום.. עם יעל פוליקאוב , אילן פלד..
גיבור אמיתי 2- טוב במקרה הזה , תצטרכו לחכות שאני אגמור את העונה הראשונה בבינ'ג שאני מתכנן אחרי שכפולה או דאנסטורי יגמרו., ואז אכתוב את נקודות המתח שמובילות לעונה הזאת .. עם ג'וי ריגר , רן דנקר , גאיה שליטא כץ, דליק וולניץ' , שירה נאור.
פאודה 3 -בעונה השלישית יחידת המסתערבים בראשו של דורון קבליו , יוצאים למשימה חדשה , לחסל את תשחית החמאס בעזה ואף להגיע לראש הזרוע הצבאית של חמאס .. מסתערבות חדשות : ריף נאמן , מארינה מקסמילאן עם ליאור רז , איציק כהן סיימה צילומים , מחכה למשבצת השידור.
אחותי קפצה כיתה 3- הסדרה הראשונה שהיא בלעדית לפלטרפמה אחת בקידז , שמגיעה לעונה שלישית, הסטיקום המשפחתי על שתי אחיות שלומדות באותה כיתה חוזר להצחיק ובגדול .. עם מאיה בוכבסקי , בר מינאלי , טלי אורן , עומר חזן.. סיימה צילומים, מחכה למשבצת השידור.
רון 3-עונה שלישית לסדרה על חייו של רון פלדמן
חיה - סדת מתח על תופעת הסחר הבינלואמי בתינוקות .. במרכז הסדרה אישה חסרת בית בהריון. שמגויסת למשימת החקירה עם דלית קהן (מתי נתנשק), לי בירן, שרון אלכסנדר , נעמי לבוב , יפתח קליין
פלמ"ח - לאחר שבניקדלודיאון יס ביקרנו בביה"ס אומנם ישראלי , אבל בעל ניחוח בינלואמי שהגיע בגרסה אחרת לכל העולם , והתעסקנו בעולם המכשפות שהצלחתו הבינלואמית הראה שכל סיפור פנטזיה יכול לחבר אליו את כל העולם , אנחנו נכנסים לדרמת נוער היסטורית שתתעסק בנושא שהוא לגמרי ישראלי , עולם הפלמ"ח וההעפלה בשנות ה40 .. עם עומר חזן (אחותי) , דולב מסיקה ואביב פנקס (נעלמים) _
אגדוגס
- דרמה קומית חדשה - פרטים עלילתיים לא ידועים.. עם אלון חימאווי . לא ידוע סטוטס , ידוע רק שהצילומים התחילו..
דה שואו (שם זמני) - אורי גרוס לא מפסיק ליצר לנו דרמות נוער לאחרונה, והנה דרמה מוזיקלית שניה אחרי או בוי ליס , הפעם בטין ניק , בכיכובו של יונתן מרגי.
תאג"ד 2- בעונה השנייה התאג"ד שלנו עולה לגבול עם סוריה להתמודד עם המשימה לטפל בחולים והפצועים הסורים, תחת פיקודם של חיילי האו"ם הנוקשים שכלל לא מעניין אותם להקל על המצב הלאומני. הם מוצאים את עצמם תחת פיקודם ; של צותת הטנ"צ (טיפול נמרץ צבאי ואינם מרוצים , במקביל כמובן שמתגלה קנוניה שמוערבים בה השדכנים הסורים שמשום מה מביאים בכוונה את הפצועים לגבול , הפצועים עצמם , ואנשי הביטחון שרוצים להקים יחידת מודעין על גבה של סוריה , האם החבורה שוב תעלה על הקנוניה ? מגויסים חדשים: עידו ברטל, דניאל ליטמן , דנה לב (כדברא) עם אור אדרי ,שירה נאור, דין מרשיקנוב. סופית מתחילים בצילומים החודש.!!!!!
לעבור את הלילה -סיפורו של שדרן רדיו שאיבד את אשתו בתאונה ולאר הדיכאון , ואי הצלחת התוכננית , מנ"כל התחנה מחליט להעביר אותו לשידור רצועת הלילה עם סנדאפטית צעירה , הקשר ביינהם מתפתח ומתהדק אטאט , ואנחנו מלווים אותם בחייהם ושיחות הבוקר עם המאזינים... עם שי גולדשטיין , לאה לב.
מלכת היופי של ירושלים - דרמה יומית שתתבוסס על הרומן המצליח של שרית ישי לוי , במרכזה תעמוד קללה על נשים במשפחה ירושלמית שהגברים שאיתן לא יאהבו אותן ..
על הספקטרום 2- הסדרה שהתעסקה בנושא כ"כ נוגע ללב , ועסקה בדירת שותפים של אנשים שנמצאים על הרצף תשוב לעונה שנייה .. עם ניב מג'ר . נעמי לבוב ..
המדובב 2 - עונה שנייה לדרמת הפשע , במוקדה פושע לשעבר , שהוא גם מדובב במשטרה .. עם אור בן מלך , אניה בוקשטיין , עמוס תמם ..
 

Roei152

Well-known member
מנהל
ערוצי הברודיקאסט
כאן 11
מתיר העגונות
– גירושים זה דבר לא פשוט שאחד הצדדים לא רוצה בכך ,ויכול להוות חומר פורה לדרמה משובחת.. הדרמה תספר את סיפורו של גבר שעוסק בעזרה לנשים שרוצות להתגרש , ונאלץ להתמודד בעצמו עם אשתו שמסתירה סוד שיכול להביא לחורבן המשפחה .. עם אביב אלוש
אבא משתדל
- דרמה קומית המבוססת על חיו של טל פרידמן כאבא לתמר , בתו האוטוסיטית.. סדרה ראשונה שתדבר על הנושא המרגש של הורים לצרכים מיוחדים.. עם טל פרידמן , ג'וי ריגר , רבקה מיכאלי
יאפא-דרמה חדשה בשיתוף סי בי אס האמרקאית שתתמקד בהווי האלימות ביפו דרך חקירת רצח של נערה יהודיה ,, כאשר צמד השוטרים המובילים את החקירה הם ממוצא רוסי ומזרחי .. גם הסכסוך הישראלי -פליסטיני יכנס לנבכי העלילה ..
שעת הנעילה-דרמה תקופתית על תקופת מלחמת יום הכיפורים ועל התמודדות החיילים עם המלחמה. עם ליאור אשכנזי , לי בירן , עופר חיון ,עומר פרלמן .
טהרן -דרמת אקשן חדשה על המוסד במשימה לחסל את הגרעין האיראנית תמר רבינאן , סוכנת מוסד צעירה נשלחת לאיראן בסיפור כיסוי , וכמובן שהכל מסתבך שהיא חוברת לחבורה של צעירים איראנים מתנגדי המשטר. עם ניב סולטן.
קשת 12
הנחלה -
סדרה חדשה שמשקפת משפחה ישראלית , והיחס שלהם לדגות כלכליות , שבצד אחד צעירים שלא מעניין אותם כלום , ומצד שני זקנים שלוקחים הכל ללב , דרך סיפור על עובד בענף החלקאות , ענף מאוד ציוני , אך לא מרווח מספיק מבחינה כלכלית . עם שלמה בראבא , נלי תגר .. סיימה צילומים , מחכה למשבצת השידור ...
הקבר- דרמת מסתורין מאת יוצר "בשבילה גיבורים עפים " על מציאת שלדים בעלי דנ"א זהה לשלושה אנשים חיים, אישה במאסר , אמן חושים תל אביבי , ופקח טבע , אבא חד הורי שבעקבות הגילוי עלול לאבד את בנו היחיד .. עם נדב נייטס , דניאל גל.. סיימה צילומים מחכה למשבצת השידור...
זה לא הגיל 2 -עונה שנייה לסטיקום על טליה וישי , זוג עם הפרש של עשרים שנה בינהם , כא/שר טלליה היא המבוגרת , וישי הוא אף חברו של בנה .. עם גפן ברקאי , מירי מסיקה , רמי הויביגר תעלה כנראה בנובמבר ...
מה שבע -ישראל ובפרט ערוצי הברודיקאסט ממשיכה ללעוס את ז'אנר הסטיקומים המשפחתיים בסטיטואציות עם החבר של האבא , האחות הגרושה - הטויסיט הפעם - משפחה של שבעה ילדים. עם ישראל קטרוזה, מאיה דגן .
עיניים
-דרמה מוזיקלית חדשה שתתמקד בז'אנר הים תיכוני ותספר את סיפורה של זמרת צעירה ,עם אמרגנית קשוחה, וכמובן סיפור אהבה גדול .. עם אגם רודברג, אגם בוחבוט , ישראל אטיאס סיימה צילומים, מחכה למשבצת השידור
צומת מילר 3- עונה שלישית לסטיקום על חיו של אדיר מילר כאיש משפחה וכסנדאפיט מצליח...
להיות איתה 3
- המשך סיפורם של נועה הולנדר ועמוס דהרי , זוג נאהבים. האם הם יצאו בשלום מהתאונה ? האם אסף עלמגור יפתח קריירה ? .. עם אביב אלוש , רותם סלע .. סיימה כתיבה. עם כוונה להתחיל צילומים בדצמבר .
יש לה את זה 2 – אז האם הבדיקה של שירז מזויפת? , והאם אהבתם של נטלי וליאור תנצח? .. עם ניב סולטון , מגי אזררזר , עוז זהבי
בשבילה גיבורים עפים 2-סדרת המתח שמשלבת סיפור תעלומה והתמודדות עם טראומות עבר בצל החיים בהווה, בעיקר בקרב הגבר הישראלי תשוב לעונה שניה שתענה על השאלות : מה קורה עם אביב ויעלי ? האם דובי יתמודד עם תהליך החזרה בשאלה ? ומה הסיפור של נגה? עם תומר קאפון , נינט טייב , משה אשכנזי, נדב נייטס.
כפולים 3- סדרת המתח שסובבת סביב המוסד וסביב משפחות ישראליות רגילות שמגלות כי בעקבות פיצוץ מקרה לאומי , הן קשורות אליו בדרך לא דרך חוזרת בעונה שלישית , מה יקרה בה ? את זה נגלה רק שהעונה תתקרב ..
ערוץ 13
תותית
-סדרה קומית על חייה של כוכבת הרשת גיתית פישר . עם דניאל מורשת , שיר אברמוב.
שנות ה80 5- הסטיקום המשפחתי שמתרחש באיטיז לא מפסיק , וגם הוא מגיע לעונה חמישית..עם שלום ודניאל אסייג , אוולין הגואל , עדי אלון בצילומים
נבסו 3- עונה שלישית לסטיקום שצוחק על המצבים עם האתיופים בישראל.. שבמרכזה משפחה משולבת של גבר מהעדה האתיופית , אישה מהעדה האשכנזית וילדה משותפת . עם יוסי ואסה , מירב פלדמן , חנה לסלאו.
בלאק ספייס - קומדיה חדשה . אין פרטים עלילתיים . עם גורי אלפי , ליאנה עיון ואדם שנל (פוראבר) , ליעז הרוש. בצילומים.
הרמון 2-עונה שניה לסדרה שנגעה בנושא כואב , נשים משועבדות לגואל רצון , מה יקרה לנשים לאחר שהשתחררו מהקומונה ? האם באמת הן מסוגלות לשקם את חייהן ? עם נועם לוגסי , חן אמסלם . יורם טולדנו, אלון אבטובול
חברות 5- הסטיקום הנשי שמציג חבורת נשים שכל אחת מהן היא אישה ישראלית נורמטיבית מהרווקה ההוללת ועד האישה הנשואה באושר חוזרת לעונה חמישית עם ליטל שוורץ , מגי אזרזר , לירון ויסמן , לירית בלבן ..
 

Roei152

Well-known member
מנהל
שונות
ניקלודיאון (יס והוט בלבד)
בצפר 2
- יותר מעשור אחרי סיום הסדרה המקורית , עונה שניה/חידוש לקומדיה שמתרחשת בבית הספר ״חבצלות" עם עומר חזן , קים אור אזולאי ויונתן רוזנסקי (אילת). סיימה צילומים מחכה למשבצת השידור..
אבא מטפלת-
קומדיה חדשה לנוער שתשלב את כפולה ואלישע עם הסטיקומים המשפחתיים למניהם , במרכז הסדרה עומד אייל מניסיני , אבא חד הורי במצב כלכלי נמוך שכדי לפנק את בתו לבת מצווש,מתחפש למטפלת , ומתקבל לעבודה אצל משפחה אמידה.. עם יובל סמו, גאיה באר גורביץ'(אחותי ) סיימה צילומים , מחכה למשבצת השידור..
ערוץ Kidz (יס והוט בלבד)
כפולה 5
- העונה הקודמת הסתיימה ששחר הבין סופית שנועה היא ליבי. וירדן וצוק חזרו . מה יהרוס את האידאליה הזאת? איך בן יתמודד עם השלכות השוחד של משפחת צ'יורלי ? עם נועה קירל , תובל שפיר , ריף נאמן. בכתיבה . תצא לצילומים רק בפברואר -מרס הקרובים ..
סלקום TV
משיח 2
-עונה שניה לסדרה על כוכב האייטיז שפרש מהקריירה לטובת ניהול מלון .. עם אודי כגן , דאנה אבגי , אבי קושניר
סדרה בלי שם - סדרת דרמה ראשונה בלעדית לסלקום tv. בינתיים רק התקבלה החלטה להפיק את הסדרה.
סדרה בלי שם - סדרת דרמה לנוער ראשונה בלעדית לסלקום tv.
אינסטגרם
אינסטה בייב 2
- עונה שנייה לסדרה שפורצת דרך , בה כל פרק הוא דקה אחת בלבד תשוב לענות לנו כל השאלות המכרסמות: מה יקרה שהתברר שאן לא פגעה במיה? למה יאיר משתף פעולה עם מיה? עם קים אור אזולאי , רועי ניב ושלר , נועה כהן
פלטפורמה לא ידועה
הכלה מתל אביב (שם זמני)
- עיבוד ישראלי טלנובלי נוסף לטלנובלה מצליחה "הכלה מאינסטבול "…
 
למעלה