כדברא 3- שבוע מלא ראשון

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק 103-החלום

אז איך החלומות של אירה יעזרו לקירקי ולילה ?
ואיך רומי רוצה להקים עם לוק את שושלת המלפיקים מחדש?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
מורה הזוי
יש לאוג ואביגיל העונה .. אךך געגועים לשני קליין..,.
לוק מתיר מלילי דברים , זה מתכון בטווח להריסת קשר .. יופי לוק , אתה תראה שזה יתפוצץ לך בפנים ..
ואם כבר מדברים על לילה, היא מאוד בצד בפרקים האלו , היא רק נמצאת שם כדי לעזור לקירקי ולהסביר ללוק על הולנדיז דיי ..
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
רועי, אתה לא מבין את גאוניותו של המורה

לא, זה לא אומר כלום שהוא ביקש שלילה תסביר לו דברים!!!!!!!!!!!!
&nbsp
זאת אי הבנה אחת גדולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
&nbsp
נו, סטטיקקקקקקקקקקקקק! תסביר לו משהו!!!!!!!!!!!!

 
המורה למוזיקה מכיר את סטטיק? סטטיק? סטטיק?

קירקי, את במצב לחץ שוב. לא יפה. סיגל שחמון המסכנה.
&nbsp
זה ניקולס האיגניסייייייייייי... וואלה, קירקי, את יודעת שהם בני האש... אז למה ירית עליו אמאטו?! כל הקטע בין האיגניסים לגרומלים מזכיר לי את צוות מגמה וצוות אקווה מפוקימון. צד אחד רצה להחיות מפלצת שתייבש את כל הימים, צד שני רצה להחיות מפלצת שתציף את העולם. בכל מקרה נדפקנו: או שהעולם יוצף בלבה או שהגידולים יוקפאו. טוב, ניקולס, חבל שאתה לא הצלחת. וולנו וסופיה האלה... תמיד הורסים הכול. תשמעי, קירקי, אל תבטלי את הלחש הזה. לא רק כי כלום טוב לא ייצא מזה שהוא יהיה חופשי (לעשות מה?) אלא שאני לא רוצה שהוא יוכל ללכת לפרמיירה של כדברא ולשבת לידי עם חברה שלו שתקרא לו איגניסייייייייייי...
&nbsp
כן, קירקי, כרגיל, לכי לישון. שקרי לאחותך. וונדנדיינז!!!!!!! אומרים וונדנדייז! ממתי קירקי עושה צורפות? איפה אבא של קירקי באמת?
&nbsp
ממתי גברים מובילים פה את העניינים בכדברא...? ולמה היא נעולה במקום בקיבוץ בכלל? ולמה הסמיילי הזה? ואירה, אתה ישן בכלל?
&nbsp
לילה ארוך, לוק? לא? חבל. עכשיו תעשה קונטאטו לקופידריה המקסימה והמתוקה. וואו, רומי ממהרת לענות. תסנני אותו לפעמים, תשחקי אותה קשה ל... לא, בעצם אל תשחקי אותה. כן, יש לו בית לבד, את מוזמנת.
&nbsp
תמיד צריך לדבר עם לילה ותמיד תסמכי על לילה (תשע דקות שלמות בלעדיה!!!!!!!!!!!)
&nbsp
אוף, אבל למה שרון עזב?! למה אני מרגיש כאילו זאת ספייסי אבל ברור לי שזאת ליבי שחזרה להצחיק?! ערבות אוסטרליה זה עצוב. ליבי, אני ממליץ לך לשמור על עומרי. בסדר?
&nbsp
אני אומר תשים לה מוזיקה קלילה לאווירה. כן, כן, קרו הרבה דברים, בלה בלה בלה. הגברים האלה... ריבונו. אני לא מבין, הבעיה זה חדר? אני אספק לכם חדר! טוב, אני יודע. אתם בטוחים שהקטע של שער יקומים ויקומים מקבילים וזה, זה מיכל העתיקה ממני ושאני אכעס. אבל ממש לא, אני והיא מפרים אחד את השנייה. ואני כבר מזמן אמרתי שליטמן צריך לעבור ליקום אחר. לארסיטו, ליקום בו הוא ורומי ימשיכו את השושלת, ליקום בו הוא מת בגאליוסי (ורועי לא קרא בכלל)... אבל ברצינות, עכשיו. אני לא אופתע אם בסוף העונה לוק ורומי אכן ילכו ליקום המקביל, וניאלץ לחוות פרידה מהעל טבעי בעולם או משהו.
&nbsp
לילה, את כל כך מעשית. לכו לטשיא, תהיי רגועה וחמודה כמו שאת.
&nbsp
כן, אתם עשיתם ס... רגע, טקס?! את בטוחה שלא טעית והתיקון האוטומטי... אתם עשיתם... לא? לוק, בוא, אתה לא מבין שאם לא תעשו את זה, עוד דור שתיים האיגניסים עוקפים אתכם?! ואז מה אתה תגיד בנוגע לאיום הדמוגרפי, לוק?! עוד פעם זה והסרבנות שלו ליקומים מקבילים... לא, רומי, הוא לא התכוון באמת. הוא רוצה להמשיך את השושלת... לא... רומי, לא לבכות... אגב, רועי, שאלה: זה בסדר לנטוש את אהובתך כי חשבת שהיא מתה? או שכשהיא חייה חייבים לחזור אליה מיד? איזה יופי, ליטמן נתקל בשאלות שרועי הכי יתקשה לענות עליהן. אם רק אני הייתי יודע שהיא בחיים... העתיד זה עכשיו, לוק. העתיד זה עכשיו!
&nbsp
יאללה, שיעור מוזיקה... נהררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!! היי, המלכה נהר, מגנא לילה קצת הבריזה, אז יש לך הזדמנות לקחת את אור הזרקורים סולו הפעם... כן, העברות אמצע השנה. האמת, נהר, שגם את לא זכית. אבל הייתה בעיה באפליקציה ואיפה חובי היום?! נכון, לא שמעתי עליו ואת כאן. אוג, אתה לא תדבר איתי על מוזרויות, יא קלוץ. המורה הנהדר (בבקשה אל תגיד לי שאתה ירדת על לילה בתחילת השנה, בבקשה!), על מה אנחנו עובדים היום? פבלו רוזנברג? בן אל תבורי? או סתם מדברים על טראמפ? אוי, המורה הזה נחמד. המורה, נכון לילה לא צריכה לא טריו, לא קוואטרו, אפילו לא קווינטט או צמד, רק היא סולו? לא, אוג, לילה לא הגיעה, אי אפשר שהיא תסחב אותך על גבה כל הזמן.
&nbsp
איפה דינה באמת? לוק, אתה לא באמת מכיר את דינה. סתם עבדו עליך. היי, אין תחליף לשרון! אין תחליף לאננסים! לוק, היא רומזת לך... לוק, היא רומזת לך! כן, אתם יכולים. יכולים גם ל... קוראים לה לילה, יא חתיכת...! תירגע, יוסי. היא נחמדה ועוזרת לכולנו, נכון? נכון, רומי, זה מה זה לא טוב. נכון, הכי טוב זה שהיא תגלה אחר כך. במקרה. ותיפרד ממנו. במאמר מוסגר לוק די אידיוט. איייייכס, אחותך?! מה אתה, בן חממה?!
&nbsp
לזה שכלוא קוראים איגניסייייייייייי... די לבכות, קירקי.
&nbsp
לא, המורה. לא מגיע לו או-ג'י. אגב, מי אני? ג'ו? אתה יכול פשוט לקרוא לי סטטיק. או סטטיקקקקקקקק... סטטיקקקקקקקק... נו, הוא מורה טוב!!!!!!!!!!!! נו, בואו אני אפשר ביניכם. נכון? הרי אתה לא תזנח בחורה שקוראים לה "לייייייייייילה! גאט מי און מיי ניז!". נכון, מאן? שים את זה פה! נכון? נו, זה הכול בסדר! ונהר, את צודקת. מה לעשות שהם אידיוטים ואת ייחודית לגמרי אז זה מה שנגזר עלייך? נכון, נהר. נהר זה לא שם אמריקאי. לא עובד, מאן.
&nbsp
גם לך יש הורים גרושים? יש דברים שלא אומרים, חבר. אתה יודע. ביי, אירה.
&nbsp
כן, קירקי, למה פסלת?
&nbsp
בפרק הבא:
&nbsp
קירקי מבצעת לאירה בדיקת דם כדברי.
&nbsp
מי שבר מגש וצלחת...? אני מהמר שנורית ואיגניסיייייי... הלבוש הוא של איגניס.
&nbsp
ולוק מנסה להפנט את נינה. חבר, אתה לא יודע מה היא עברה בחיים שלה. על הזליגה בין העולמות, אתה שמעת?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
יוסי!!!!11
אם אתהה מתאכזר אלי ככה , ומשתמש בזוגות שאני אוהב , אז אין בעיה ..
אני אשמח יותר שלילוק יחזרו לנצח בבסוף העונה הזאת ..
&nbsp
 
בינתיים הוא עושה טעויות שאתה צריך להסביר

מסתיר אקסיות, מסביר שלא היה מתקרב ללילה אם היה יודע שרומי הייתה חיה...
&nbsp
ומה אתה חושב על זה, רועי? אתה חושב שבחור צריך להישאר עם החברה שלו כשהוא מגלה שהאקסית חיה? הוא גם צריך להסתיר אקסית ולא לספר עליה?
&nbsp
לדעתי מה שהוא צריך לעשות זה ללכת איתה ליקום מקביל. ואגב, זה יותר ויותר נראה ככה... הן לא סתם פתחו את האפשרות הזאת.
&nbsp
עכשיו שקט, אני חושב על נהר ועל המורה המגניב למוזיקה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
זה ממש לא אותו מקרה אם אתה נוגע במקרה של אדם ואיה
במקרה של אדם ואיה זה היה אחרת , אתה יודע שאדם ואיה לא הפסיקו לאהוב זה את זו מעולם .. וניצן היה ברור לצופים שזה רק תחליף זמני .. ניצן והצופים ידעו שאדם ואיה זה לנצח...
במקרה של לילוק , הוא אומנם התאהב בלילה שרומי לא היתה בתמונה כבר , אבל היי גם שחר עזב את לילה והיא פינטזה עליו בתחילת העונה השנייה ..
&nbsp
 
איך לא? זה בול אותו הדבר

לא הפסיקו לאהוב זה את זו מעולם, כי הוא חשב שהיא מתה. והיא חוזרת והוא עם אחרת. איך זה לא אותו הדבר?
&nbsp
שחר לא מת. אני מתפלל שהוא מת בהימלאיה, אבל הוא לא מת לצערי. אוכל עוגיות כאילו אין מחר.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
בכל מקרה לא יכול להיות שגיבורה של סדרה
שלילה תסיים לבד את העונה , ואתה יודע טוב מאוד שמיכל לא תתן לרומי להיות טובה בעיני הצופים הצעירים יותר ..
אתה צודק שעלילת היקומים תשחק פה תתפקיד חזק בעונה הזו , אבל הקונפט הוא : לילה מגלה שלוק הסתיר ממנה את רומי לפי תקצירי הפרקים ממש מהר- לילה רותחת מזעם - לוק מנסה לפייס אותה -מתגלה שאם לוק לא יסכים לבקשה של רומי , משהו בעולם העל טבעי ישתבש- ללוק אין ברירה והוא נאלץ לההסכים למשימה - הוא בא להפרד מלילה ,- לילה מבינה שעם כל העצבים שלה עליו , היא דווקא אוהבת אותו - היא מגלה דרך לעצור את זה , וחוזרת לכנען איתו .. וזו כל העלילה של לילוק העונה ...
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אירה חמוד אני מודה שזה לא יפריע לי
כמו עם דניאללי אם לילה תסיים איתו את העונה הזאת, אבל ברור שהכיוון של מיכל הוא שלוק ישאר נאמן עם הלב שלו ללילה .. יש סצינה שמוכיחה את זה שאתה אמרת , שרומי חופרת לו על פירות והוא רק רוצה לדעת מה קורה עם לילה .
&nbsp
בכלל אתה יודע - אירה בא להפרע לדקריקי
 

Roei152

Well-known member
מנהל
מחשבה שעלתה לי בקשר לחלמות של אירה
הם בעצם המשך של החיזיונות של קירקי.. משהוו קרה שקירקי ויתרה על החיזיונות והן עברו לאירה .. הם בעצם באו כדי להסביר לכדברות שהשולשלת שלהן לא חייבות להסתתכם דווקא בנשים אם מיכל תסביר יותר את עניין ראיית העתיד בעולם
שלה , יהיה יותר קל להבין את המטרה שלהן ..
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק 104-הלחש

אז מה הלחש שסופיה עשתה לניקולס?
הבנות יתחילו להבין שאירה הוא באמת כדברא?
איך אביגיל ואוג יתמודדו עם נהר?
והאם לוק יספר ללילה על רומי?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
טוב אז
יש סיכוי לאירלילה !!!! הוא כדברא זכר , היא כדברא .. בדיוק כמו שלילה רצתה ולפי המבטים שהוא נעץ בה יש סיכוי!!!!!!!!
הפרק היה בעיקר פרק גילוי על כך שאירה הוא כדברא , הוא עדין צריך לקבל את הכוחות שלו מנינה ..
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
הבעיה היא שאתה לא מודע לזה
למה מיכל עושה רומן בין אירה ללילה ? בגלל שהם ה-זוג ? לא .. בגלל שלילה צריכה לתווך בין אחותה שחושבת את עצמה למנהיגת הבכדברות והקובעת מי יתקבל למסדר , לבין החדש, החביב והחמוד שיכנס איתה למלחמת כוחות גבר בעוולם נשי .. , לילה די קיבלה אותו מההתחלה , אבל קירקי היתה צריכה עוד להעביר אותו בדיקות , ולקבוע את המילה האחרונה בתור "המגנא וברגע שזה יתפוצץ ללילה בפנים האמת של לוק , היא תתחבר לאירה כדי להתנחם קצת .. אבל היא תחזור לחשוב על לוק .. ולפחות לוק יחשוב עליה תמיד .. משהו שאני מאוד אוהב בליטמן הטלויזיוני , מאז דניאל גורן ..
יכול להיות שאירה ולילה יסיימו ביחד , אבל הסיכוי הוא יותר חזק ללילוק ,.. אל תדאג אני אהיה כאן בשביל לנחם אותך שלילה תבי[ן שלוק הוא הגבר בשבילה ..
&nbsp
&nbsp
 
למעלה