שרשור הספוילרים

התחנה


פרק 2:
מתנדבים חדשים מגיעים ליום ראיונות לקבלה לקורס הכשרה במד"א, אבל לצערם הם מגלים שיש רק שלושה מקומות פנויים בקורס, והתחרות ביניהם רק מתחילה. בבית החולים, נאבקים הרופאים על חייו של אדר.
&nbsp
פרק 3:
רומי מקבלת את הבשורה על מצבו של אדר. נימי עומד בפני וועדת משמעת על מעורבותו בתאונה. יובל (פיקה) מנסה בדרך מקורית להכנס בכל זאת לקורס, שקד מנסה להציל את החברות שלה עם נימי ומתערבת בחקירה.
&nbsp
פרק 4:
רומי מצטרפת לקורס אבל בזהות בדויה וחוברת לגילי, נימי לא משלים עם העובדה שהוא צריך לעבור שוב את הקורס ועוד בהדרכתה של נועם, גם בוזי במאבק כוחות איתה, ואלומה מנסה לאזן בין החיים במושב לבין הקורס.
&nbsp
פרק 5:
רומי מחליטה לחקור את נסיבות התאונה, במופע פארק הבמה מתמוטטת והחבורה מוצאת את עצמה מנסה לטפל בפצועים. בוזי נעלם וקיים חשש לחייו ורומי שוב מגלה תושיה ממקור בלתי צפוי. כוכבים אורחים: קטריקס ודורון.
 
נשמע מעניין

לפחות יש משהו שנראה כמו עלילה ממושכת. בפלאשבק לא היה.
&nbsp
מצטרפת למד"א בזהות בדויה? אלינור הדריכה אותך? אבל היא כנראה מצליחה.
&nbsp
לא אכפת לי מאדר. ופחות מנימי. משקד קצת.
&nbsp
פיקה יקרה, כבוגר ליאו באק אל בוגרת ליאו באק, עליי להגיד לך: מה את מבזבזת את הזמן עם אנשים שואבי חמצן כאלה? עזבי.
&nbsp
בוזי, שוב זעם סטרואידים?
&nbsp
אלומה תצליח לאזן. גם ככה היא לא ממש בקטע של לחלוב פרות...
 
כדברא 3!!!!!!!!!!!!!!


פרק 101+102:
חג האהבה. אוג מתכנן לחזור לאביגיל אבל מגיע למסקנה שהיא כבר לא מעוניינת בו. לוק מכין ארוחה רומנטית ללילה אך אורחת מפתיעה משבשת הכל. קירקי נאלצת להבריז לדקל ביום האהבה בגלל הגעתם של איגניסים לכנען. לראשונה בהיסטוריה מתגלה בעולם כדברא בן.
&nbsp
פרק 103:
קירקי ולילה מנסות למצוא את הלחש שישחרר את ניקולס. אירה חולם חלום שיכול לסייע לקירקי. לוק מסדר לרומי מקום לינה ועבודה בקיבוץ. אוג ואביגיל נאלצים לעבוד עם נהר למורת רוחם.
&nbsp
פרק 104:
דקל מתחיל להתאמן בג'ודו ופוגש את יפתח. לילה וקירקי חושדות שאירה לא באמת כדברא. לוק מנסה לספר ללילה על בואה של רומי. אביגיל ואוג מגלים את הכישרון של נהר. ליבי מבריזה לעמית מאופננה.
&nbsp
פרק 105:
יפתח ואביגיל נדלקים זו על זה. קירקי בלחץ מהחטיפה ומתחמקת מדקל. אביגיל מנסה לפשר בין אוג ונהר. רומי מנסה לקבל עבודה באופננה. אירה מוביל את לילה וקירקי ללחש שיציל את נורית.
 
אוג ואביגיל היקרים

אתם תקשיבו לי טוב עכשיו ואל תיכנסו איתי לריב כי זה לא ייגמר טוב, תשאלו את לוק. אתם לא "למורת רוחכם" עובדים עם נהר. נהר היא הדבר הכי טוב, הכי מדהים שיכול לקרות לזוג המפגר שלכם. אתם תמשיכו לבכות, ליילל מי עזב את מי, אבל נהר היא מלכה. נהר היא הלילה של קיבוץ נבו (אם היא מנבו, אם לא היא הלילה של בנות התמותה). והיא מוכשרת, כי אם המורה למוזיקה (זה שירד על לילה בעונה שעברה) לא אוהב אותה, אז היא מוכשרת! הבנתם?! ואתה אוג, תיזהר, אחרת היא תשאיר אתכם עם יפתח ותוביל את עמית וספייס... אה, ליבי, לרמה הבאה! בנימה אחרת, אבי, אני לא יודע מה אני חושב עלייך ועל יפתח.
&nbsp
לוק, אני מאוד שמח על הכיוון הנפלא שאתה תופס העונה. ורומי, את מתוקה, קחי עליי מקום לינה ועבודה בקיבוץ. אתם חייבים ל... את יודעת מה... את יודעת מה את צריכה לעשות איתו... כן כן. אה, באופננה? אוקיי...
&nbsp
דקל, תיזהר מהמורה לג'ודו!!!!!!!!!!!!
&nbsp
ליבי, איך נטשת את עמית, את חברתך, יחידתך, אשר אהבת?!
&nbsp
כן, אירה נכנס לעניינים. מי זה ניקולס? לא משנה. אירה, תגיד, ראית את לילה? נכון היא מה זה חמודה?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
מה שאפשר להגיד על העונה מפרק מאחורי הקלעים
עמית ושרון הם ממש לא תום וקארין, לעמית צפויה אהבה ..
אירה יהיה שווה כוחות לקירקי , כלומר בעל כוחותת של כדברא חזק יותתר..
 
ופרק 106, ששכחתי ממנו כי הם משודרים בחמישי

לוק קורא את הזיכרון של אירה ומוצא מידע חדש על הלחש. יפתח חושב שאביגיל מנפנפת אותו. לילה מגלה שלוק הסתיר ממנה את רומי. דקל מתבאס כשהוא רואה את קירקי עם אירה. אוג ואביגיל פוגעים בנהר.
&nbsp
היי, לא אירקי! לא רציתי אירקי! רציתי לילאירה! אירלילה... אילה? לירה?
&nbsp
יפתח, וואטאבר...
&nbsp
אוי... לילה... שמעת? אוי... איזו, איזו מסכנה, מה אני... לא, אני אומר לך, האנשים האלה שמסתירים אקסיות שמגיעות ככה סתם, הם מכה. מכה. צריך להרוג אותו. טוב, לא חייב להרוג אותו, רק להיפרד... כי בכל זאת יש לו ולרומי משימה כבירה.
&nbsp
מה זאת אומרת פוגעים בנהר?! אני נשבע לכם, אני אתפוס את אוג ואביגיל האלה, אני לא יודע מה אני עושה להם!!!!!!!!!!!!!!!
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אתה יודע שמיכל אמרה במפורש
שלילוק יכנסו למשולש רומנטי לא מרובע , ואתה יודע מי תנצח בקרב על הלב ...
&nbsp
 
רומי

איגניס את איגניסית.
&nbsp
חוץ מזה, רועי, אני מתפלא שאתה לא בעד לחסל את לוק אחרי זה שהוא עשה פשע בלתי נסלח כזה!
&nbsp
להסתיר אקסית?!
&nbsp
בושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה