שרשור פתיחה- התחנה

שרשור פתיחה- התחנה

מה יהיה - לראשונה בעולם הילדים: "התחנה" – דרמה יומית שתעסוק בבני נוער המקדישים את חייהם להצלת חיים. את הסדרה כתבו שחר סגל ואורן יעקובי (בעלה של טלי אורן) והיא די המשך של "פלאשבק".

בכל רחבי הארץ, חבורות של בני נוער מקדישים את זמנם הפנוי להתנדבות במד"א. במקביל ללימודים ולחברים מבית הספר, הם מקימים לעצמם משפחה חלופית של בני נוער כמוהם המתמודדים עם הדרמות הקטנות של החיים – אהבות, חברויות, לימודים ויחסים עם ההורים והאחים, לצד התמודדות לא פשוטה עם דברים שאופייניים רק להם – לחץ, אחריות על חיי אדם, חילוץ והצלה ואפילו סיוע לאישה יולדת.

הסדרה תביא את סיפורם של האחים רומי ואדר שמתנדבים בתחנת מד"א, את רומי מד"א לא מעניין ואילו אדר חולה על זה. אבל תאונה מסתורית מאלצת את רומי להתנדב. בנוסף, משהו בתאונה פוגע בזוגיות של נימי ושקד, הבת של מפקד התחנה.

בו בזמן אנחנו נכיר את אלומה המושלמת, שרוצה מאוד להתנדב ומנסה לשלב בין זה לבין עזרה במשק המשפחתי, ואת בוז'י שמנסה להילחם בדעות הקדומות.

גם נכיר את פיקה המצחיקה ושונאת האדם ואת גילי, החנון ההזוי. וכמובן שגם את נועם ורגב הוד (לא הזמר).

מי יהיה? - גפן ברקאי, לירון רביבו, שירה לוי, שירן סנדל, דין מירושניקוב, ירון בן הרוש, יוני מלס, יובל גרגיר-גונן, דליה לי שטורך, יוני גרין, בן זיני, רעות אלוש, קובי מימון ואופירה אסייג.

דעת הצופה לפני הצפייה - השאלה היא האם הסדרה תהפוך לפלאשבק חדשה, ולא תקדם יותר מדי עלילות, או שהפעם כן נשמע משהו מגניב ויהיו לנו דמויות מרתקות. יש לי אינטרס שזה יצליח! יש לי אינטרס שחברותיי שירה ולירון, חברתי לליאו באק דליה ובעלה של חברתי הטובה טלי יצליחו.
 
פרק 1

אז מי מתנדב בתחנה?
&nbsp
מה רומי רוצה מאדר?
&nbsp
מה יקרה בקריאה למתנדבים?
&nbsp
ומה מסתירים שם?
 
תחנה? נשמע לי כמו תכנית

היי רעות אלוש. כן, רציתי להבין מה הקטע הזה באמת... לפי כל העדויות הוא מת. אני לא חושב שהייתה סדרה בה שנאתי את שני השחקנים הראשיים כמו זאת.
&nbsp
אני שומע את קול הפעמונים של הזמרת הזאת ושמח שיש לי איתה תמונה. וקוראים לשחקנית יובל גונן, לא גרגיר!!!!!!!!!! שירה בטח מתה על המילים.
&nbsp
תראו כמה שחקנים. ענת עצמון, נינה קוטלר המטורפת, דפנה דקל, ערן איווניר... אה, ונועה בני שלא מעניינת אותי. היא נראית מנותחת.
&nbsp
מכל השמות של הבוגד בווסרמן (זאת הדרך היחידה שהוא התקבל למד"א) הוא היה חייב לקרוא לעצמו "פרח"? כתזכורת על הפרחים שהרגו לו? אה, ואל תשימי לב, רומי. אדר מאוכזב שאת הבלונדינית היחידה שהוא לא יכול להשיג. אגב, רומי זה שם ממש יפה למרות שמיכל גורסת אחרת. אבל אולי מאז היא התרככה. כן, יופי, רומי. זה יותר יפה ממה שעידו עשה בנעלמים.
&nbsp
אני לא מבין מי מלהק פה אנשים. אטדגי מנהל, קובי מפקד, עופר כוריאוגרף, ושלום סוכן. מי המטומטם שרוצה לתרגל אינפוזיה? לתרגל זה מגוחך. לתקוע זה מגוחך. רעיון של הבוגד בווסרמן, בטח. שקופץ מאוד להאשים. מה ליצן? חשבתי שאדר מתנדב מצטיין. מה, זה קטע מסרט אימה?
&nbsp
שירה, אני מניח שיש לך ריח מלאכי. חתיכת בוגד. לא סומך על גברים בשם שון. לשירה יש לפעמים פרצופי קים/ליהי.
&nbsp
אלו סטים מפלאשבק. חתיכת בוגד. אח, לירון, לא בהודעות קוליות... סליחה. הקול שלה קצת...
&nbsp
אוי ואבוי. רודף בלונדיניות... ואני כמעט מצטער על הבוגד בווסרמן. אגב, אני פותח לכם את הבחירה איך אני אקרא לנימי. בוגד במה? עדיין בקיבוץ או שמא בדריה? זאת תמיד רופאה. גם בתאג"ד. אדר, דבר יפה לאחותך! שחרר אותה.
&nbsp
אני לא מבין, הוא נפרד ממנה? בוגד בשמש? הוא לא יודע שהוא יצא אידיוט כזה. זה בדיוק הוא. כן, אותה משמרת. זה לא טוב. מאוד לא.
&nbsp
להודות לך שגנבת לו את החברה? רגע, מה אכפת לי, אני שונא את שניהם!
&nbsp
היא בדרך. מה קרה? חן נוסעת בשדרות ח"ן? מה את מסתירה?
&nbsp
גם אני לא מאמין שהוא עשה לך את זה. לא, לא, אל תלכי לישונצלו! בטח לא עם החיוך קים! אתה מטומטם מאוד.
&nbsp
לא טוב שהם חושבים על החברה המשותפת. קצת קשה. אין, ידעתי שהוא לחיץ.
&nbsp
הבעיה היא שהפרצוף שלה מנותח ולא זז משום מה. טוב, פינקו אותם בבריכה... שירה, זה מאוד לא אמין. אבל חמוד. והוא מטומטם. תמחקי, לעזאזל שירן, תמחקי!
&nbsp
לא, אל תקשיב לו! הוא לא עומד בלחצים! תענה בקשר, אדר! תענה בקשר! אה...? מה...? מי...? אאוץ'... זה נורא...
&nbsp
הן... מדברות על הריס... לא. לא, נו. טוב, תכל'ס זה יותר שווה מלקחת אשמה על החייאה.
&nbsp
אל תגידי למות. ואני מקווה שזה לא היה דין שם! מעניין אם אדר יהיה נכה עכשיו לנצח... זה יכול להיות מעניין. הוא רגוע מאוד יחסית לאדם עם מכונית עליו. טוב, מה זה בשבילו אחרי ניסיון חיסול של פושעים.
&nbsp
מעניין מי זה היה עם האקדח...
 
ואם רציתם מילים לשיר הפתיחה

"לרדת בתחנה".
&nbsp
בביצוע שירה לוי, למילים של נעם חורב ולחן של חן מצגר אדר.
&nbsp
&nbsp
חיים מתחילים,
חיים נגמרים,
לכל בן אדם יש מיליון סיפורים,
&nbsp
ברגע אחד,
נשארתי לבד,
חיפשתי שמישהו יושיט לי ת'יד,
&nbsp
י"א, י"ב,
רציתי לתת,
למצוא רק לרגע אחד ת'אמת,
&nbsp
ושם, בלילות,
בין כל הבחירות,
לאהוב את עצמי עם כל השריטות!
לראות...
&nbsp
גם אם נפלתי בבום,
הצלחתי לקום,
ניסיתי לשרוד אהבה ראשונה,
והזמן לא עוצר,
אבל הלב שלי זוכר,
לרדת בתחנה,
בתחנה...
 

שיר m

Well-known member
וואו.

אני קצת בהלם.
25 דקות של הדבר הכי טוב שראיתי לאחרונה
רק תגידו לי שיש הגבלת צפייה לזה
ממש טוב
ממש ממש טוב
&nbsp
 
למעלה