שרשור הספוילרים

שלטון הצללים


פרק 29: סוד בין שניים

גלבוע עובר למשרד החדש להגנת הסביבה. אורלי אמסלם מערימה על גלבוע. לבקו ושירה מתיידדים. דודי מגלה פרטים חדשים על שירה. מורן זוכה להפתעה מאוד לא נעימה.

פרק 30: מטען עודף

מורן מנסה להיעזר בחגי. נגה וגלבוע משלימים. זיוי ואורלי נלחמות לקדם את חוק ברית המילה ויפתח משיב מלחמה. שירה חושפת את דודי לגילוי חדש ומטריד.

פרק 31: קאמבק כפול

הח"כים מוזמנים למחאת הבולבולים. דודי ממשיך להתעקש על אשמתה של מורן. נגה וגלבוע חוגגים אהבה חדשה-ישנה. לבקו ובשמת אמסלם בשיתוף פעולה מוצלח.

פרק 32:טעות בזיהוי

מורן חוזרת לדירת השותפים. לבקו מזמין את שירה לדייט. מתעורר חשד שאופק עוד חי. כוכי מקבלת הנחיות חדשות. נגה ומורן מגדירות מחדש את היחסים ביניהן.
 
רועי- זה ממש מוגזם

אחת, הבנתי. שתיים, אני רגיל לזה. שלוש זה כבר בעייתי. הבחור מתוסבך עם ארבע נשים שונות!!!!!!!! מה לא בסדר איתו?! מה יש לו בעורלה?!
&nbsp
גלבוע נלחם מול אורלי... מעניין מה זה אומר. נקווה שחוק ברית המילה.
&nbsp
אל תשלים איתה, גלבוע!
&nbsp
השירה הזאת בעייתית...
&nbsp
מורן בצרות.
&nbsp
איזה קטע שלפרק קוראים "קאמבק כפול" והוא כולל את נועה קירל? מקדמים איזו סדרה או משהו? אגב בשמת, אל תכשילי את חוק ברית המילה. את יכולה להוריד לו את העורלה בביס.
&nbsp
אז מגלים על אופק... יפה.
 
על הספקטרום


יום הולדת לזוהר. אשר מארגן לזוהר יומולדת והיא מצפה לחברות מארומה שיגיעו. רון בחרדה מהמסיבה שמתוכננת בביתו ומכין את עצמו לקראתה. עמית מבין שהוא לא יכול יותר ללכת לבית הקפה ומשנה את יחסו לליאור.
 
למעלה