שרשור הספוילרים

פולמון


פרק 91: (41)
יותם מתחקר את יובל ובר בנוגע לנזיר, והם טוענים שאינם יודעים איפה הוא. עידן מציע לאיגור לאחד כוחות לקניית הריזורט. זקס יוצר קשר עם איגור ומציע לו שיתוף פעולה.
&nbsp
פרק 92: (42)
איגור מתלבט אם להשתמש באישור שזקס השיג לו ולחזור לרוסיה או להישאר בריזורט בשביל דפני. הנשק הסודי מגיע לריזורט - "כובע טמבל", חליפות הגנה מפני טילי רחפנים.
&nbsp
פרק 93: (43)
עידן משאיר את קארן לשמור על חליפות ההגנה. אלי מודה שחיבל בחמוצים, ומסביר ליוני שעשה זאת כיוון שחשש שיוני לא יצטרף לפוד-טראק שהם מתכננים. דורון ואבישג מגלים פרטים לגבי פשעיו של זקס.
&nbsp
פרק 94: (44)
ברוך, איריס, שירלי ותום מגיעים לריזורט. ברוך מספר לדפני שהגיע לעבוד בשביל זקס. רון נותן לאורן "תרופת קסמים". עידן מסביר לאנשי הכפר את המצב, ואומר שתהיה מסיבת פולמון כרגיל.
 
שבאבניקים


פרק 9:
האגדה על שמעון ג'ריקן: הרביעייה מגלה שהנוף מהחדר שלהם הוא שלט חוצות לא צנוע וגדליה ומאיר מתייעצים עם הרב חג'בי כיצד לפעול. שירה מזמינה את אבינעם לתערוכה.
&nbsp
פרק 10:
חיוב: שלושה חוקרים מגיעים לישיבה כדי לחקור את שריפת שלט החוצות. מאיר, גדליה, אבינעם ודב במוקד החקירה שמערערת את היחסים ביניהם.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
כן ראשון ושני
בשבועות הקודמים העלו את הפרקים בטרום בכורה לויאודי , מה שלא עשו השבוע....
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
יש רק שני פרקים בשבוע בראשון ושני בערוץ HOT3 בעיקרון..
פשוט עד עכשיו היה נהוג בסדרה הזאת להעלות את הפרק של ראשון לVOD לפני השידור בחמישי שלפניו , כנראה כדי לעודד צופים , אבל השבוע משום מה לא עלה פרק 9 בטרום בכורה...
&nbsp
 
כפולה


פרק 12: תקועות

גאיה ונעה תקועות במעלית. ירדן צופה בסרטי האבטחה של בצר ומגלה משהו חדש. גאיה פוחדת שהן לעולם לא יצאו מהמעלית. שחר מחפש את נעה. בן ושחר מנסים לשחרר את נעה וגאיה מהמעלית. צוק מחפש פיגם מצוי.
&nbsp
פרק 13: יאללה בלגן

צדוקיאן מוצא טביעות אצבע חשודות במעלית. אורנה מגלה שלירדן יש מחזר סודי. שחר מעודד את צוק לעשות מעשה. משטרת ישראל יוצאת ללכוד את הפושע. נעה מעליבה את שחר. שחר וליבי כותבים רשימת חשודים.
&nbsp
פרק 14: חשה

נעה מחפשת מחליף לקוקי. מיגל ובן שוב בבעיות. אושר סוגר עסקה עם דליה. שחר מחפש את כיתת המחוננים של ליבי. ירדן מנחשת מי המחזר המסתורי שלה. גאיה שוב מנסה להרוויח על חשבונה של נעה.
&nbsp
פרק 15: בושות

קוקי מביא לנעה סרטון מסתורי. צוק מביא לירדן מכתב אישי. אלעז עושה לירדן מהפך. מישל עוקב אחרי פוקי. גאיה ונעה מדבבות את "נסיכות הקרח". מיגל מבקש מבן בקשה מיוחדת. ירדן מביכה את עצמה.
 
למעלה