'איפה אתה חי?' עונה 2 תעלה בחודש הבא

d1f2

Active member
'איפה אתה חי?' עונה 2 תעלה בחודש הבא

העונה השנייה של הדרמה הקומית 'איפה אתה חי?'
תעלה לאוויר בסוף נובמבר 2017 בערוץ כאן 11 ובדיגיטל

לקאסט הקבוע בכיכובם של רונן וחי דוידוף, רבקה מיכאלי, עדי הימלבלוי, לירז צ'רכי וטוביה צפיר, מצטרפים העונה: גל אמיתי, ניר זליחובסקי, שמעון מימרן, ליליאן ברטו ורמי שטרן

העונה השנייה מוצאת את חי ובכור בבוכרה, מנסים לפצח את תעלומת ספר התורה המשפחתי שלהם, מסע המופר על ידי הופעתה של דמות בלתי צפויה.

העונה השנייה של הסדרה 'איפה אתה חי?', תעלה בסוף נובמבר 2017 ב- כאן 11

העונה, בת 13 פרקים צולמה בישראל ובאוזבקיסטן (בוכרה).

בסדרה מככבים רונן דוידוב, חי דוידוב, רבקה מיכאלי, עדי הימלבלוי, לירז צ'רכי , אליק שמעונוב, רעיה איסחקוב שנטי שנטיל, טוביה צפיר ויגאל עדיקא. העונה מצטרפים לקאסט: גל אמיתי, ניר זלחובסקי, שמעון מימרן, ליליאן ברטו ורמי שטרן.

יוצרי הסדרה: חי ורונן דוידוב, צפריר קוחנובסקי, גיא סידיס | במאי: ירון שילון | מפיק: צפריר קוחנובסקי, מירי עזרא – ttv הפקות בע"מ

בעונתה הראשונה 'איפה אתה חי?', ששודרה בערוץ הראשון, סיפרה את סיפורו של חי שם-טוב, תושב שכונת תל כביר בתל אביב, בן למשפחה בוכרית מסורתית, העובד בעסק הצילום המשפחתי יחד עם אביו ואחיו בכור. חי, המגולם על ידי רונן דוידוב, מעוניין להשתחרר מהעתיד שמתכננת לו משפחתו: להמשיך לעבוד בעסק המשפחתי, ולהינשא לבת העדה ונרשם ללימודי משחק, למורת רוחה של משפחתו.

רוני פרי, מנהלת מחלקת הדרמה של כאן בהרצה: "אנו גאים לצאת לדרך עם עונה שניה לסדרה, החושפת אותנו בהומור ורגישות להתנגשות הבלתי נמנעת בין דור ההורים, הנאמן למסורת העדה הבוכרית לבין הדור הצעיר, שמרשה לעצמו לחלום ומטשטש את הגבולות בדרך להגשמה עצמית. חי ורונן דוידוף, שהסדרה מבוססת על חייהם ושותפיהם ליצירה, גיא סידיס וצפריר קוחונובסקי, מאזנים בעדינות בין הקשר החזק למשפחה, לבין הרצון להשתחרר מעט מכבליה ועושים זאת בהרבה אהבה. זה סוד קסמה של הסדרה".
 
למעלה