שרשור ספויילרים

panda0zombie

New member
פול מון


פרק 45 (שני)-
איגור מזמין את אנה ויובל לפגישה מעוררת חשד. דפני אומרת לברוך שהרומן ביניהם הסתיים. אורן מקים בקתת הזעה יחד עם רון וגאיה.

פרק 46-
קארן מאשימה את בר שבגללה עידן נעלם. עידן מסתובב בשוק אכול רגשות אשמה. שקי קמח שסמדי מזמינה למטבח נעלמים. גאיה חשה ברע ואורן מבקש שרון יבדוק אותה.

פרק 47-
עידן מתעורר במקדש. רון לא מוצא בעיה אצל גאיה שממשיכה להרגיש רע. אנה חושדת שיובל מסתיר ממנה משהו.
 
ראש גדול


פרק 37:
יסמין רוצה שגילי יודה שהוא אוהב את אמילי. יוליה ותכלת משלבות כוחות מול הפרופסור. עידו מאשים את תכלת באיומים של איתי ודיתי ומפתיע אותם עם איום משלו. מוריה מגלה שהחטיף החדש של מוסקט מכיל חומרים מסוכנים.
&nbsp
פרק 38:
יעל מודיעה לאמילי שהיא תפעיל את הקונדיטוריה ביחד עם דניאל. במקביל דניאל מבקש מדיתי הזדמנות נוספת. תכלת רבה עם ההורים שלה ועוברת לגור אצל עידו, אך למוריה לא נוח עם זה ועידו לא יודע מה לעשות.
 
אוף

מוריה תעבור שבוע קשה...
&nbsp
משלבות כוחות מול הפרופסור? ומה תכלת עוברת לעידו? זה לא בריא. אגב, מה זה "רבה עם ההורים"? חשבתי שהיא רבה עם אימא שלה, לא ההורים.
&nbsp
עידו מצליח לאיים בחזרה, מגניב.
&nbsp
חשבתי שיסמין כבר יודעת שגילי אוהב את אמילי...
&nbsp
יעלי והקונדיטוריה! זה אומר שנראה שם "פרוסות מקושטות, פרוסות מקושטות" עם שוקולד. מה שוב דיתי ודניאל?
 

dorin1902

New member
מעצבנת

בטח באה להתנחל לו בהית ותגיד לו "רבתי עם אמא שלי אני עוברת לגור איתך" מה פתאום היא עוברת לעידו? מה היא חברה שלו? מוריה חברה שלו והיא לא יושנת אצלו מה זה השטויות האלה. ברור שלמוריה לא יהיה נוח עם זה שהאקסית של חבר שלה באה לגור אצלו בבית ולהידחף לכל חור. התקווה ששמר ותכלת יהיו ביחד פגה. נכון שהברור מאליו זה שתכלת ועידו יהיו ביחד.. אבל עכשיו גם עידו אוהב את מוריה, מה יהיה? עידו צריך להעיף את הסתומה מהבית שלו ומהר.
 

panda0zombie

New member
אממ

שבוע קשה למוריה. אני יכולה להרגיש כבר את האכזבה שלה כשהיא תגלה על החטיפים..
תכלת תתפרץ לבית של עידו. לא מופתעת
לא יכולה לחכות לזה שעידו יאיים על איתי ודיתי
אחרי הבחירה הטובה של להפעיל את הקונדיטוריה עם יעל הוא עושה בחירה מטומטמת של לבקש מדיתי לתת לו עוד הזדמנות
 
למעלה