ועוד תשובה
ההלכה אינה עוסקת בהיפוטטיות. ולכן השאלה אינה רלבנטית כלל. ההלכה אמורה לפעול בתוך מציאות נתונה, ולהגיב בהתאם לנסיבות. קשה לעסוק בביצה שעוד לא נולדה. אם כי לא ייפלא אם עתידה היא להיוולד ביום מן הימים. אך בכגון דא מקובל הוא: דיה לצרה בשעתה. ומכל מקום, לא נראה לי כי אמורה להיות בעיה עם כך. ואם יש לך ספק, צאי וראי בספר בראשית סיפור אדם וחוה בגן עדן. ואם כי הוא נדרש באורח אליגורי, מכל מקום אפשר להסיק משם, כי המצב הטבעי של האדם שהיה נטול כל בגד ודווקא החטא בא לביטוי בכך שהתבייש במצבו הטבעי. הווי אומר כי הלבוש הינו פרי המצב החברתי, ולא ההתגלותי. זה מה שהרמב"ם מכנה בשם ´מפורסמות´. שמטבע הדברים לחלים שינויים במרוצת הזמנים.