האם מישהו קנה נכס דרך רילקו נכסים?

יצחק184

New member
השקעה בנדל"ן בארהב

אני השקעתי לאחרונה דרך חברה בשם קרן פלורידה. https://floridafund.co.il/ אני נתתי הלוואה של 50 אלף דולר על בית ששווה 330 אלף דולר. אני לא אחראי לא לדיירים, לא לתחזוקה של הנכס לא לתשלום הארנונה ולא לתשלום הביטוח לנכס. אני מרגיש הרבה יותר נוח בעמדה הזאת כמשקיע שגר בארץ. מישהו אחר ניסה זאת? זה החברה שדרכם השקעתי - אשמח לתגובות. /timg.co.il/f/Emo3.gif">cid=7729324249330401109" target="_blank" rel="nofollow">https://www.google.com/maps? cid=7729324249330401109
 

vinney

Well-known member
תודה על הפרסומת. כמה נקודות למי שמתפתה

השעקה בהלוואה זאת השקעה מאוד מסוכנת. נדל"ן בארה"ב זאת בכלל השקעה מסוכנת לזרים, אבל השקעה בהלוואה זה לא השקעה בנדל"ן - זה השקעה בניירות ערך (אג"חים לצורך העניין). &nbsp אתה לוקח סיכון עצום: אם הקרן הזאת לא תוכל לעמוד בהחזרים - אין לך כלום. אפילו לא קירות במדינה זרה, כלום. תשאר עם פיסת נייר. אם הנכס הועמד כבטחונה להלוואה - תצטרך להתעסק עם עיקולים ומכירות, אבל הניחוש שלי הוא שנתת הלוואה בלי שום בטחונות... הרווח לעומת זאת? אם הבית עולה בערכו - אתה לא שותף לזה כי אתה לא בעל הבית. אם הבית מושכר בצורה מוצלחת - אתה לא שותף לזה כי אתה לא בעל הבית. אז יופי, גם לארנונה וביטוחים אתה לא שותף. &nbsp בקיצור השקעה בהלוואה נותנת לך את כל הסיכונים של השקעה בנדל"ן + כל הסיכונים של השקעה בניירות ערך, אבל שום דבר מהיתרונות שלהם.
 

יצחק184

New member
משכנתאות - כדאי ללמוד את הנושא.

תודה על התגובה. אני חושב שיש קצת אי הבנה. אם הסתכל באתר שלהם - תראה שכל השקעה שאתה עושה מגיעה עם בטוחה כמובן בשם שלך כנושה ראשון. כלומר, בידי נמצא שיעבוד ראשון, עם ביטוח וביטוח נכס של המשכנתא הראשונה על אותה בית ששווה 330 אלף כשאני הלוויתי 50 אלף. לדעתי אתה צריך קצת לקרוא בנושא של משכנתאות :) זה נושא מאוד בטוח שבנקים אוהבים, אבל תודה לתגובתך ויני.
 

יצחק184

New member
השקעה בטוחה בנדל"ן בארה"ב

ויני - תודה על התגובה. אני מקווה שאתה מבין את ההבדל בין משכנאתות שיש. עבור משקיעים ישראלים אני מצאתי שחברת "קרן פלורידה" מביאה השקעה בטוחה ומיבה עם אחוז מימון נמוך. https://floridafund.co.il/נכסים/ ולראות את האחוז הנמוך - זה בדומה להשקעה הבטוחה שאני עשיתי דרכם. ויני - אשמח לשוחח איתך - זה שמך האמיתי?
 

vinney

Well-known member
אתה מוכן לשים פה את תשקיף ההשקעה?

אם כן - בוא שים, ונדבר. &nbsp אם לא - יש אנשים ברשות ניירות ערך שישמחו לדבר איתך כי אתה מזמין קבוצת משקיעים בלתי מוגבלת בפורום ציבורי. זהותך תתברר מהר מאוד כשהחוקים יצרו קשר עם תפוז, ואין לי שום ספק שאתה חלק מהקרן הזאת שאתה מגייס משקיעים עבורה. &nbsp אני מנחש שלא תמשיך לכתוב בפורום הזה.
 

יצחק184

New member
השקעה בנדל"ן בארהב

ויני - אתה מנהל האתר פה? לא איני חלק מהקרן - וכדאי שתלמד טוב את נושא התשקיף אם אתה מציע דברים דרך הפורום שלך. אני מציע שתבין את נושא הנדל"ן טוב לפני שאתה כותב דברים בפורום שלך.
 

vinney

Well-known member


 
למעלה