האם יש צורך ב LLC

מצב
הנושא נעול.

troyas

New member
האם יש צורך ב LLC

האם יש צורך ב LLC
שלום,
עברנו לארהב לפני כשנה, ישב לנו בבנק סכום הכסף ממכירת הדירה בארץ ולאחר התלבטויות רבות, אנחנו בתהליך של רכישת שלושה נכסים, חדשים מקבלן, מוכנים להשכרה, כרגע אין לנו יכולת לקבל משכנתא בגלל התפר שבמעבר, נוכל לקבל בעוד שנה, והתוכנית היא שבעוד שנה ניקח מימון על הנכסים ונגדיל את הכמות.

הרו"ח חשבון שלנו פה אמר שה LLC מיותר, אבל הוא לא מומחה בנדלן, אשמח לקבל קצת עזרה בנושא, מהם ההיתרונות בפתיחת LLC לעומת רישום הנכסים על שמנו.

תודה מראש לכולם.
 

vinney

Well-known member
מבחינת רו"ח וודאי שזה מיותר. עוד טפסים למלא בלי שום תכלית.

האם יש צורך ב LLC
שלום,
עברנו לארהב לפני כשנה, ישב לנו בבנק סכום הכסף ממכירת הדירה בארץ ולאחר התלבטויות רבות, אנחנו בתהליך של רכישת שלושה נכסים, חדשים מקבלן, מוכנים להשכרה, כרגע אין לנו יכולת לקבל משכנתא בגלל התפר שבמעבר, נוכל לקבל בעוד שנה, והתוכנית היא שבעוד שנה ניקח מימון על הנכסים ונגדיל את הכמות.

הרו"ח חשבון שלנו פה אמר שה LLC מיותר, אבל הוא לא מומחה בנדלן, אשמח לקבל קצת עזרה בנושא, מהם ההיתרונות בפתיחת LLC לעומת רישום הנכסים על שמנו.

תודה מראש לכולם.
מבחינת רו"ח וודאי שזה מיותר. עוד טפסים למלא בלי שום תכלית.
LLC זה לא כלי של רואי חשבון, זה כלי של עורכי דין. הוא נועד להגביל אחריות ולהפריד נכסים, לא לשנות את אופן מיסוי הכסף או רישום הוצאות. כדי ללמוד על יתרונות של LLC (מעבר למה שתלמדו בגיגול פשוט) - צריך לדבר עם עורך דין.
&nbsp
קח בחשבון שאם הנכסים רשומים על שם LLC יהיה הרבה יותר קשה למשכן אותם. הבנקים ידרשו שתוציאו אותם מהLLC או שתחתמו ערבות אישית.
 

naf86

New member
עדיף שיהיה LLC

האם יש צורך ב LLC
שלום,
עברנו לארהב לפני כשנה, ישב לנו בבנק סכום הכסף ממכירת הדירה בארץ ולאחר התלבטויות רבות, אנחנו בתהליך של רכישת שלושה נכסים, חדשים מקבלן, מוכנים להשכרה, כרגע אין לנו יכולת לקבל משכנתא בגלל התפר שבמעבר, נוכל לקבל בעוד שנה, והתוכנית היא שבעוד שנה ניקח מימון על הנכסים ונגדיל את הכמות.

הרו"ח חשבון שלנו פה אמר שה LLC מיותר, אבל הוא לא מומחה בנדלן, אשמח לקבל קצת עזרה בנושא, מהם ההיתרונות בפתיחת LLC לעומת רישום הנכסים על שמנו.

תודה מראש לכולם.
עדיף שיהיה LLC
לנו יש LLC על כך 2-3 נכסים (תלוי בשווי).
היתרון הוא משפטי - במקרה של תביעה, תובעים את ה-LLC, כלומר במקרה של הפסד, הם יכולים לקבל רק את השווי של הנכסים ב-LLC ולא כל תיק הנכסים ו/או נכסים אישיים.
 

troyas

New member
אין ל LLC יתרון מיסוי רק יתרון משפטי?

עדיף שיהיה LLC
לנו יש LLC על כך 2-3 נכסים (תלוי בשווי).
היתרון הוא משפטי - במקרה של תביעה, תובעים את ה-LLC, כלומר במקרה של הפסד, הם יכולים לקבל רק את השווי של הנכסים ב-LLC ולא כל תיק הנכסים ו/או נכסים אישיים.
אין ל LLC יתרון מיסוי רק יתרון משפטי?
 

naf86

New member
זה לא ישות נפרדת לגמרי לעינייני מיסים

אין ל LLC יתרון מיסוי רק יתרון משפטי?
זה לא ישות נפרדת לגמרי לעינייני מיסים
זה עדיין מופיע תחת הSSN שלך ונכנס בדו"ח המיסים השנתי הרגיל.
אבל, ההוצאות של ה-LLC יכולים להתקזז עם ההכנסות, אז משלמים רק על הרווחים.
 

vinney

Well-known member
מה זה קשור?

זה לא ישות נפרדת לגמרי לעינייני מיסים
זה עדיין מופיע תחת הSSN שלך ונכנס בדו"ח המיסים השנתי הרגיל.
אבל, ההוצאות של ה-LLC יכולים להתקזז עם ההכנסות, אז משלמים רק על הרווחים.
מה זה קשור?
גם בלי הLLC הוצאות מתקזזות עם ההכנסות.
 

naf86

New member
לא אמרתי שלא

מה זה קשור?
גם בלי הLLC הוצאות מתקזזות עם ההכנסות.
לא אמרתי שלא
כן, אפשר לקזז הוצאות מסוימות גם בלי ההפרדה ל-LLC. רק שלי יותר קל כשיש לי חשבונות בנק, הכנסות/הוצאות של כל LLC וזה מופרד מההוצאות/הכנסות האישיות שלנו. נכון שבסופו של דבר הכל מתנקז לאותו דו"ח מיסים. אבל זה קל יותר לנהל כשיודעים מה נכנס או יצא ומאיפה.
 

vinney

Well-known member
שוב, אין לזה שום קשר לLLC

לא אמרתי שלא
כן, אפשר לקזז הוצאות מסוימות גם בלי ההפרדה ל-LLC. רק שלי יותר קל כשיש לי חשבונות בנק, הכנסות/הוצאות של כל LLC וזה מופרד מההוצאות/הכנסות האישיות שלנו. נכון שבסופו של דבר הכל מתנקז לאותו דו"ח מיסים. אבל זה קל יותר לנהל כשיודעים מה נכנס או יצא ומאיפה.
שוב, אין לזה שום קשר לLLC
לLLC אין שום השפעה על מיסוי. לא ישירה, לא עקיפה, לא בערך, ולא בכאילו. LLC שקוף לגמרי מבחינת המיסוי, אין שום דבר שאתה יכול לעשות עם LLC ואתה לא יכול בלעדיו.
&nbsp
כולל לפתוח חשבון בנק נפרד שישמש רק לניהול של ההשקעה, ניהול ספרים, ניהול הוצאות - אין לזה שום חשיבות אם זה בשמך הפרטי או בשם הLLC, אתה עדיין יכול לעשות בדיוק את אותם הדברים ובדיוק באותה הצורה.
&nbsp
היתרון היחיד של LLC הוא בהפרדת נכסים והגבלת אחריות.
 

naf86

New member
אתה לא סותר את מה שכתבתי

שוב, אין לזה שום קשר לLLC
לLLC אין שום השפעה על מיסוי. לא ישירה, לא עקיפה, לא בערך, ולא בכאילו. LLC שקוף לגמרי מבחינת המיסוי, אין שום דבר שאתה יכול לעשות עם LLC ואתה לא יכול בלעדיו.
&nbsp
כולל לפתוח חשבון בנק נפרד שישמש רק לניהול של ההשקעה, ניהול ספרים, ניהול הוצאות - אין לזה שום חשיבות אם זה בשמך הפרטי או בשם הLLC, אתה עדיין יכול לעשות בדיוק את אותם הדברים ובדיוק באותה הצורה.
&nbsp
היתרון היחיד של LLC הוא בהפרדת נכסים והגבלת אחריות.
אתה לא סותר את מה שכתבתי
 

vinney

Well-known member
אני לא סותר, אני מבהיר

אתה לא סותר את מה שכתבתי
אני לא סותר, אני מבהיר
מדברייך יכול להשתמע שמה שתיארת אפשרי רק עם LLC, גם אם זה לא מה שבאמת התכוונת אליו. אני רוצה להבהיר לשואל המקורי שלLLC אין שום משמעות בשום דבר ממה שאמרת, וזה רק עניין של נוחות עבורך.
&nbsp
שזה בסדר גמור, לא אומר שלא, רק עבור מי שלחלוטין לא בקיא ולא מבין זה יכול להיות מבלבל.
 

naf86

New member
ההפרדה עוזרת לנהל את המיסים

אני לא סותר, אני מבהיר
מדברייך יכול להשתמע שמה שתיארת אפשרי רק עם LLC, גם אם זה לא מה שבאמת התכוונת אליו. אני רוצה להבהיר לשואל המקורי שלLLC אין שום משמעות בשום דבר ממה שאמרת, וזה רק עניין של נוחות עבורך.
&nbsp
שזה בסדר גמור, לא אומר שלא, רק עבור מי שלחלוטין לא בקיא ולא מבין זה יכול להיות מבלבל.
ההפרדה עוזרת לנהל את המיסים
ולכן הרבה יותר קל להגדיר הוצאות כדברים לגיטימיים של העסק.
לדוגמא: נגיד אדם א' לא משתמש ב-LLC. הוא עובד מהבית. הוא רוצה לנכות חלק מההוצאות של הבית על העסק. הוא יצטרך להראות איזה חלק של הבית באמת לגיטימי לעסק.
אדם ב' כן משתמש ב-LLC. ה-LLC משכיר מאדם ב' את המשרד בבית תמורת 200 דולר לחודש.
&nbsp
בשני המקרים הם ניכו חלק מהבית כהוצאות עיסקיות. רק שאצל אדם ב' זה הרבה יותר ברור וקל לכתוב במיסים.
&nbsp
אז כן, אדם פרטי יכול לנכות הוצאות עיסקיות. אבל זה הרבה יותר קל וברור כשזה תחת מסגרת של עסק.
לי יש בניין ששייך לLLC אחד, ואני מפעיל עסק בתוך הבניין (LLC אחר). העסק משלם שכירות ל-LLC. הכל רשום בתוך הוצאות/הכנסות. בפועל אני מכניס יד לכיס אחד, שולף כסף, ושם בכיס אחר כי בסופו של דבר הכל תחת הדו"ח השנתי שלנו. הרבה יותר קל לעשות דברים כאלה כשהכל מופרד, מאשר שהכל תחת אדם פרטי.
 

vinney

Well-known member
מה שתיארת עכשיו זה תרגיל העלמת מס קלאסי

ההפרדה עוזרת לנהל את המיסים
ולכן הרבה יותר קל להגדיר הוצאות כדברים לגיטימיים של העסק.
לדוגמא: נגיד אדם א' לא משתמש ב-LLC. הוא עובד מהבית. הוא רוצה לנכות חלק מההוצאות של הבית על העסק. הוא יצטרך להראות איזה חלק של הבית באמת לגיטימי לעסק.
אדם ב' כן משתמש ב-LLC. ה-LLC משכיר מאדם ב' את המשרד בבית תמורת 200 דולר לחודש.
&nbsp
בשני המקרים הם ניכו חלק מהבית כהוצאות עיסקיות. רק שאצל אדם ב' זה הרבה יותר ברור וקל לכתוב במיסים.
&nbsp
אז כן, אדם פרטי יכול לנכות הוצאות עיסקיות. אבל זה הרבה יותר קל וברור כשזה תחת מסגרת של עסק.
לי יש בניין ששייך לLLC אחד, ואני מפעיל עסק בתוך הבניין (LLC אחר). העסק משלם שכירות ל-LLC. הכל רשום בתוך הוצאות/הכנסות. בפועל אני מכניס יד לכיס אחד, שולף כסף, ושם בכיס אחר כי בסופו של דבר הכל תחת הדו"ח השנתי שלנו. הרבה יותר קל לעשות דברים כאלה כשהכל מופרד, מאשר שהכל תחת אדם פרטי.
מה שתיארת עכשיו זה תרגיל העלמת מס קלאסי
"ה-LLC משכיר מאדם ב' את המשרד בבית תמורת 200 דולר לחודש." - אני מקווה שאתה לא באמת עושה את הטריק הזה. לא רק שזה דגל אדום שכמעט בוודאות יוביל לביקורת, זה גם סיוט חשבונאי ומיסויי גם אם אתה מצליח להצדיק את זה.
&nbsp
בסופו של יום LLC שקוף לחלוטין. מה שאתה מתאר בעצם זה שאתה משכיר מעצמך נכס, ואז מנכה את זה כהוצאה מוכרת למס. זה tax fraud.
 

naf86

New member
לא ממה שידוע לנו

מה שתיארת עכשיו זה תרגיל העלמת מס קלאסי
"ה-LLC משכיר מאדם ב' את המשרד בבית תמורת 200 דולר לחודש." - אני מקווה שאתה לא באמת עושה את הטריק הזה. לא רק שזה דגל אדום שכמעט בוודאות יוביל לביקורת, זה גם סיוט חשבונאי ומיסויי גם אם אתה מצליח להצדיק את זה.
&nbsp
בסופו של יום LLC שקוף לחלוטין. מה שאתה מתאר בעצם זה שאתה משכיר מעצמך נכס, ואז מנכה את זה כהוצאה מוכרת למס. זה tax fraud.
לא ממה שידוע לנו
אני כמובן לא רואה חשבון, אבל הכל עובר דרך הרואה חשבון שלנו. אם זה היה לא חוקי, הוא היה מודיע לנו.
&nbsp
זה לא העלמת מס או הונאת מס. שכירות זאת הוצאה לגיטימית. משרד ביתי (או במקרה שלנו מקום באחד הבניינים שלנו) זה הוצאה די סבירה שיהיה לעסק. אם אדם יכול לנכות את ההוצאות שלו, בוודאי שעסק יכול לנכות את ההוצאות שלו.
כמובן שהעסק השני, שמחזיק את הבניין רושם את ההכנסה וזה מחויב במס.
 

vinney

Well-known member
אתה מבלבל דברים פה.

לא ממה שידוע לנו
אני כמובן לא רואה חשבון, אבל הכל עובר דרך הרואה חשבון שלנו. אם זה היה לא חוקי, הוא היה מודיע לנו.
&nbsp
זה לא העלמת מס או הונאת מס. שכירות זאת הוצאה לגיטימית. משרד ביתי (או במקרה שלנו מקום באחד הבניינים שלנו) זה הוצאה די סבירה שיהיה לעסק. אם אדם יכול לנכות את ההוצאות שלו, בוודאי שעסק יכול לנכות את ההוצאות שלו.
כמובן שהעסק השני, שמחזיק את הבניין רושם את ההכנסה וזה מחויב במס.
אתה מבלבל דברים פה.
שכירות זאת בהחלט הוצאה לגיטימית.
&nbsp
משרד ביתי זאת גם הוצאה לגיטימית.
&nbsp
הטיפול בשתי ההוצאות האלה זהה לחלוטין בין אם אתה עושה אותם בתור עצמך או בתור LLC.
&nbsp
מה שאתה מבלבל פה זה את שני הדברים.
&nbsp
אתה לא יכול לשכור מעצמך משרד. לא בתור עצמך ולא בתור LLC. אתה לא יכול לנכות self-dealing transaction בתור הוצאה, פשוט לא. אם אתה עושה את זה - אז הרו"ח שלך נוכל.
&nbsp
עבור רוב האנשים לא מדובר בהשכרת חדר לעצמך, אלא הוצאה על שימוש בבית לעסק (home office deduction, טופס 8829). בין אם זה LLC ובין אם לא - תשתמש בטופס הזה.
&nbsp
אם הLLC שכור ממך באופן אישי משהו - אתה באופן אישי צריך להצהיר על כך כהכנסה. מכיוון שLLC שקוף - יוצא שאתה רושם הוצאה והכנסה באותו הסכום, רק שאת ההוצאה אתה מנכה מהכנסות עסקיות, והכנסה אתה רושם בתור עוד הכנסה עסקית בעסק נפרד (נכס אחר שאתה משכיר). זה נשמע לך הגיוני? לא במיוחד.
&nbsp
מתי כן עושים את מה שאתה מתאר? כשמפרידים נכסים שונים. בדרך כלל מדובר בLLC שבעל נכס, וSCORP או עצמאי ששוכר את הנכס מהLLC עבור משרד. זה טיפוסי למשל עבור רופאים/עורכי דין/רואי חשבון, שלא יכולים לעבוד בתור LLC, ושבעלים של הנכס בו המשרד ממוקם ומפרידים בין בעלות הנכס לבין האחריות של העסק האקטיבי. אם הבנתי אותך נכון - זה המקרה אצלך. גם פה הLLC חסר משמעות, מה שמשמעותי פה הוא שמדובר ביישויות שונות, והן צריכות להיות שונות לא רק משפטית, אלא גם מבחינת מיסוי. למשל LLC וSCORP - זה טופס (וזה המצב הרגיל כשעושים את זה). אופציה אחרת זה LLC שבעל הנכס שמורכב מקבצת חברים X והשוכר זה LLC שמורכב מקבוצת חברים אחרת Y (גם אם חופפת חלקית, העיקר שלא זהה).
&nbsp
זה לא המצב עבור השואל המקורי, ולכן אתה סתם מבלבל אותו. זה אולי כן מצב בשבילך, אבל גם עבור אמריקאי רגיל זה מצב יוצא דופן. השכרה הדדית בין ישויות זה בדרך כלל כדי להפריד בין בעלות נכס פאסיבית ועסק אקטיבי של אותו גורם - ואז לא מדובר בLLC אלא SCORP בצד האקטיבי. בכל מקרה, אם שתי היישויות שייכות לאותו הגורם (ושתיהן הרי שקופות) אין פה משהו שאתה יכול לנכות שלא היית יכול לנכות בלעדי השכירות, השכירות נועדה לייצר הפרדה משפטית. בדו"ח המס ההכנסה וההוצאה מתאזנות ל0.
&nbsp
לגבי טופס 8829 - למרות שזה לגיטימי והרבה אנשים משתמשים בחדר בבית בתור משרד, זהו דגל אדום שבדרך כלל יביא לביקורת, כי אחד התנאים הוא שימוש בחדר לצורך עסקי באופן בלעדי, ואצל הרבה אנשים תנאי הבלעדיות לא באמת מתקיים.
 

naf86

New member
נכנסנו פה לנושאים שלא קשורים לשאלה המקורית

אתה מבלבל דברים פה.
שכירות זאת בהחלט הוצאה לגיטימית.
&nbsp
משרד ביתי זאת גם הוצאה לגיטימית.
&nbsp
הטיפול בשתי ההוצאות האלה זהה לחלוטין בין אם אתה עושה אותם בתור עצמך או בתור LLC.
&nbsp
מה שאתה מבלבל פה זה את שני הדברים.
&nbsp
אתה לא יכול לשכור מעצמך משרד. לא בתור עצמך ולא בתור LLC. אתה לא יכול לנכות self-dealing transaction בתור הוצאה, פשוט לא. אם אתה עושה את זה - אז הרו"ח שלך נוכל.
&nbsp
עבור רוב האנשים לא מדובר בהשכרת חדר לעצמך, אלא הוצאה על שימוש בבית לעסק (home office deduction, טופס 8829). בין אם זה LLC ובין אם לא - תשתמש בטופס הזה.
&nbsp
אם הLLC שכור ממך באופן אישי משהו - אתה באופן אישי צריך להצהיר על כך כהכנסה. מכיוון שLLC שקוף - יוצא שאתה רושם הוצאה והכנסה באותו הסכום, רק שאת ההוצאה אתה מנכה מהכנסות עסקיות, והכנסה אתה רושם בתור עוד הכנסה עסקית בעסק נפרד (נכס אחר שאתה משכיר). זה נשמע לך הגיוני? לא במיוחד.
&nbsp
מתי כן עושים את מה שאתה מתאר? כשמפרידים נכסים שונים. בדרך כלל מדובר בLLC שבעל נכס, וSCORP או עצמאי ששוכר את הנכס מהLLC עבור משרד. זה טיפוסי למשל עבור רופאים/עורכי דין/רואי חשבון, שלא יכולים לעבוד בתור LLC, ושבעלים של הנכס בו המשרד ממוקם ומפרידים בין בעלות הנכס לבין האחריות של העסק האקטיבי. אם הבנתי אותך נכון - זה המקרה אצלך. גם פה הLLC חסר משמעות, מה שמשמעותי פה הוא שמדובר ביישויות שונות, והן צריכות להיות שונות לא רק משפטית, אלא גם מבחינת מיסוי. למשל LLC וSCORP - זה טופס (וזה המצב הרגיל כשעושים את זה). אופציה אחרת זה LLC שבעל הנכס שמורכב מקבצת חברים X והשוכר זה LLC שמורכב מקבוצת חברים אחרת Y (גם אם חופפת חלקית, העיקר שלא זהה).
&nbsp
זה לא המצב עבור השואל המקורי, ולכן אתה סתם מבלבל אותו. זה אולי כן מצב בשבילך, אבל גם עבור אמריקאי רגיל זה מצב יוצא דופן. השכרה הדדית בין ישויות זה בדרך כלל כדי להפריד בין בעלות נכס פאסיבית ועסק אקטיבי של אותו גורם - ואז לא מדובר בLLC אלא SCORP בצד האקטיבי. בכל מקרה, אם שתי היישויות שייכות לאותו הגורם (ושתיהן הרי שקופות) אין פה משהו שאתה יכול לנכות שלא היית יכול לנכות בלעדי השכירות, השכירות נועדה לייצר הפרדה משפטית. בדו"ח המס ההכנסה וההוצאה מתאזנות ל0.
&nbsp
לגבי טופס 8829 - למרות שזה לגיטימי והרבה אנשים משתמשים בחדר בבית בתור משרד, זהו דגל אדום שבדרך כלל יביא לביקורת, כי אחד התנאים הוא שימוש בחדר לצורך עסקי באופן בלעדי, ואצל הרבה אנשים תנאי הבלעדיות לא באמת מתקיים.
נכנסנו פה לנושאים שלא קשורים לשאלה המקורית
שוב, אני לא רואה חשבון ולא מבין מספיק כדי לענות על כל השאלות שלך. אנחנו משלמים לרואה חשבון ועורך דין, והם מפקחים עלינו שהכל יעשה כמו שצריך.
המקרה שלנו הוא שונה מאדם רגיל. יש לנו 2 עסקים (אחד נדל"ן, השני חנות אונליין). וכן, במקרה שלנו, הבעלות על העסקים הם לא אותם אנשים, אז זה מתאים לתיאור שלך. כמו כן לא מדובר אצלנו במשרד ביתי אלא בבניין מסחרי. לכן אנחנו לא דוגמא טובה. יש לנו QUICKBOOKS, חשבונות בנק, כרטיסי אשראי שונים לכל עסק בנפרד. בסופו של דבר הכל הולך לרואה חשבון שלנו ששם הכל בדו"ח השנתי.
&nbsp
&nbsp
בסופו של דבר יש הרבה שיטות לנכות הוצאות לגיטימיות. זה יכול להיות דברים שמשמשים גם לחיים הפרטיים (נגיד רכב/בית) שחלק מההוצאות הן מוכרות. זה יכול להיות דברים שמופרדים לגמרי מהחיים הפרטיים כמו במקרה שלנו.
הנקודה שלי הייתה ש-LLC אמנם לא בהכרח נותן יתרונות מס, אלא שזה עוזר לנהל את ההוצאות/הכנסות של העסק גם אם טכנית זה מתנקז לאותו אדם בדו"ח השנתי.
&nbsp
&nbsp
 

vinney

Well-known member
כן, זה בהחלט עוזר מבחינת ניהול רישומים ומשמעת

נכנסנו פה לנושאים שלא קשורים לשאלה המקורית
שוב, אני לא רואה חשבון ולא מבין מספיק כדי לענות על כל השאלות שלך. אנחנו משלמים לרואה חשבון ועורך דין, והם מפקחים עלינו שהכל יעשה כמו שצריך.
המקרה שלנו הוא שונה מאדם רגיל. יש לנו 2 עסקים (אחד נדל"ן, השני חנות אונליין). וכן, במקרה שלנו, הבעלות על העסקים הם לא אותם אנשים, אז זה מתאים לתיאור שלך. כמו כן לא מדובר אצלנו במשרד ביתי אלא בבניין מסחרי. לכן אנחנו לא דוגמא טובה. יש לנו QUICKBOOKS, חשבונות בנק, כרטיסי אשראי שונים לכל עסק בנפרד. בסופו של דבר הכל הולך לרואה חשבון שלנו ששם הכל בדו"ח השנתי.
&nbsp
&nbsp
בסופו של דבר יש הרבה שיטות לנכות הוצאות לגיטימיות. זה יכול להיות דברים שמשמשים גם לחיים הפרטיים (נגיד רכב/בית) שחלק מההוצאות הן מוכרות. זה יכול להיות דברים שמופרדים לגמרי מהחיים הפרטיים כמו במקרה שלנו.
הנקודה שלי הייתה ש-LLC אמנם לא בהכרח נותן יתרונות מס, אלא שזה עוזר לנהל את ההוצאות/הכנסות של העסק גם אם טכנית זה מתנקז לאותו אדם בדו"ח השנתי.
&nbsp
&nbsp
כן, זה בהחלט עוזר מבחינת ניהול רישומים ומשמעת
אבל צריך לקחת את הדברים בקונטקסט. גם צריך לדעת מה הנזק. למשל בקליפורניה, איפה שאני נמצא, LLC עולה לפחות 800 דולר בשנה (יותר אם יש הכנסות של יותר מכמה מאות אלפי דולר). האם זה שווה את ה"נוחות" שאתה מדבר עליה? או אפילו הפרדה משפטית? תלוי, אולי ביטוח קצת יותר יקר וקצת משמעת עצמית יהיו יותר מועילים.
&nbsp
אם הייתי הדיוט כמו השואל והייתי קורא את ההודעות הראשונות שלך הייתי מבין שמה שאתה מנסה להגיד הוא שיש משהו שאפשר לעשות עם LLC שאי אפשר בלעדיו - וזה לא נכון, וזה לא מה שניסית להגיד. ניסית להגיד שיש משהו שנוח יותר לעשות עם LLC, וזה כבר עניין של טעם.
&nbsp
זה הכל
 

naf86

New member
שוב, אנחנו לא דוגמא טובה

כן, זה בהחלט עוזר מבחינת ניהול רישומים ומשמעת
אבל צריך לקחת את הדברים בקונטקסט. גם צריך לדעת מה הנזק. למשל בקליפורניה, איפה שאני נמצא, LLC עולה לפחות 800 דולר בשנה (יותר אם יש הכנסות של יותר מכמה מאות אלפי דולר). האם זה שווה את ה"נוחות" שאתה מדבר עליה? או אפילו הפרדה משפטית? תלוי, אולי ביטוח קצת יותר יקר וקצת משמעת עצמית יהיו יותר מועילים.
&nbsp
אם הייתי הדיוט כמו השואל והייתי קורא את ההודעות הראשונות שלך הייתי מבין שמה שאתה מנסה להגיד הוא שיש משהו שאפשר לעשות עם LLC שאי אפשר בלעדיו - וזה לא נכון, וזה לא מה שניסית להגיד. ניסית להגיד שיש משהו שנוח יותר לעשות עם LLC, וזה כבר עניין של טעם.
&nbsp
זה הכל
שוב, אנחנו לא דוגמא טובה
כי יש לנו משהו כמו 8 חברות LLC. אצלנו זה הכרחי מבחינה משפטית, ובהחלט מבחינת ה"נוחות" של ניהול חשבונות.
&nbsp
אדם מתחיל צריך לקבל ייעוץ מקצועי שמתאים לעסק שלו. דברים בקליפורניה לא אותם דברים כמו ניו יורק או פלורידה. לכן אי אפשר לתת תשובה דומה לכולם.
&nbsp
אם יש הוצאות/הכנסות של עשרות אלפי דולרים ומעלה, סכום של 800 דולר כבר יכול להיות נחשב כהוצאה קטנה. אם יש נכס אחד שמכניס רק כמה אלפי דולרים בשנה, סכום של 800 דולר בהחלט משמעותי.
&nbsp
אני לא כתבתי "חובה שיהיה LLC" אלא "עדיף שיהיה LLC". הסיבה העיקרית היא כמובן משפטית. אבל זה גם עוזר מבחינת הכנסות/הוצאות. אם אני הולך להום דיפו ומשתמש בכרטיס אשראי של העסק, אני יודע שזה הוצאה לגיטימית כי הכרטיס הזה משמש רק לעסק. זה בתורו יכנס לדו"ח של העסק. אם אני מוצא בכיס חשבונית של הום דיפו ואני לא זוכר מה היה הקנייה, אבל הכרטיס הוא אישי, אני יודע שסביר להניח שזה היה משהו לבית. לכן זה שהכל מופרד אצלנו עוזר לדעת על מה להצהיר כהוצאה מוכרת, ומה היה הוצאה פרטית.
&nbsp
&nbsp
 

Better Coast

New member
LLC ומשכנתאות

האם יש צורך ב LLC
שלום,
עברנו לארהב לפני כשנה, ישב לנו בבנק סכום הכסף ממכירת הדירה בארץ ולאחר התלבטויות רבות, אנחנו בתהליך של רכישת שלושה נכסים, חדשים מקבלן, מוכנים להשכרה, כרגע אין לנו יכולת לקבל משכנתא בגלל התפר שבמעבר, נוכל לקבל בעוד שנה, והתוכנית היא שבעוד שנה ניקח מימון על הנכסים ונגדיל את הכמות.

הרו"ח חשבון שלנו פה אמר שה LLC מיותר, אבל הוא לא מומחה בנדלן, אשמח לקבל קצת עזרה בנושא, מהם ההיתרונות בפתיחת LLC לעומת רישום הנכסים על שמנו.

תודה מראש לכולם.
LLC ומשכנתאות
אהלן,
נושא ה-LLC הוא רלוונטי רק לגבי הגנה משפטית מפני תביעות כאשר הוא יכול לייצר הפרדה בין הנכסים האישיים לבין הנכסים שבתוך ה-LLC. אני כותב יכול כי צריך עדיין לשמור על מספר כללים. לדוגמא הפקדת דמי השכירות שמגיעים ל-LLC בחשבון אישי יקלו במקרה תביעה על הרמת מסך ההגנה וכמו כן שימוש אישי בכספים מחשבון ה-LLC ישירות הן רעיון רע.

לגבי משכנתאות מאוד תלוי במלווה אבל יש לנו מלווים שעובדים עם הלקוחות הזרים, בעיקר קנדים אבל גם לא מעט ישראלים ואנחנו מצליחים להשיג משכנתאות מבוססות על נכסים לישראלים גם ב-LLC. יש לזה גם יתרונות וגם חסרונות בתהליך. אני יכול לתת יותר מידע פרטני למי שמעוניין.

עוד דבר אחד לזכור, אחרי רפורמת המיסוי של טראמפ העלות של החזקת LLC עלתה. אני אישית מסיבות אחרות מחזיק נכסים לא ב-LLC ומשתמש בפוליסת ביטוח כהגנה. העלות תועלת בעיני היא מצויינת וזו גם אפשרות טובה לבעלי בתים.

לילה טוב,
נמרוד

הכותב הוא מנכ"ל ובעלים של חברה להשקעות נדלן בצפון אמריקה
 

vinney

Well-known member
איך רפורמת המס של טראמפ השפיעה על LLC?

LLC ומשכנתאות
אהלן,
נושא ה-LLC הוא רלוונטי רק לגבי הגנה משפטית מפני תביעות כאשר הוא יכול לייצר הפרדה בין הנכסים האישיים לבין הנכסים שבתוך ה-LLC. אני כותב יכול כי צריך עדיין לשמור על מספר כללים. לדוגמא הפקדת דמי השכירות שמגיעים ל-LLC בחשבון אישי יקלו במקרה תביעה על הרמת מסך ההגנה וכמו כן שימוש אישי בכספים מחשבון ה-LLC ישירות הן רעיון רע.

לגבי משכנתאות מאוד תלוי במלווה אבל יש לנו מלווים שעובדים עם הלקוחות הזרים, בעיקר קנדים אבל גם לא מעט ישראלים ואנחנו מצליחים להשיג משכנתאות מבוססות על נכסים לישראלים גם ב-LLC. יש לזה גם יתרונות וגם חסרונות בתהליך. אני יכול לתת יותר מידע פרטני למי שמעוניין.

עוד דבר אחד לזכור, אחרי רפורמת המיסוי של טראמפ העלות של החזקת LLC עלתה. אני אישית מסיבות אחרות מחזיק נכסים לא ב-LLC ומשתמש בפוליסת ביטוח כהגנה. העלות תועלת בעיני היא מצויינת וזו גם אפשרות טובה לבעלי בתים.

לילה טוב,
נמרוד

הכותב הוא מנכ"ל ובעלים של חברה להשקעות נדלן בצפון אמריקה
איך רפורמת המס של טראמפ השפיעה על LLC?
אם כבר, אז העלות צריכה לרדת בגלל ה20% הנחה, אבל אפשר לקבל אותה גם בלי LLC למיטב הבנתי... יש משהו שפיספסתי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה