כתובת עבור LLC בארה"ב

EddieL1

New member
כתובת עבור LLC בארה"ב

אהלן,

אני מעוניין לרכוש נכס במדינת ניו-יורק וכהכנה לכך רוצה לפתוח LLC. פניתי לעורך דין ניו-יורקי לשם כך (אני מודע שיש אופציות אינטרנטיות, אך מעוניין לעשות את זה ב"דרך הישנה והטובה" כי אם כבר המטרה היא הגנה משפטית אז מעדיף לעשות דרך עו"ד).

מכל מקום, לאחר שהצלחתי למצוא דרך לפתוח חשבון בנק אמריקאי בלי להגיע לארה"ב, המכשול הבא הוא שאני נדרש לכתובת אמריקאית. כפי שכתב לי העו"ד לגבי מה הוא צריך ממני:
address for mailings. The address will be public, so you’ll get a lot of junk mail, but it’s important that you get the mail. Notices from the state will go to this address and if you miss them it could have disastrous consequences.

אשמח לעצתכם כיצד ניתן להשיג כתובת כזו לקבלת דואר.

תודה.
 

vinney

Well-known member
אין שום צורך שהכתובת תהיה בארצות הברית.

הכתובת אכן תהיה בpublic records, אבל כתובת בחו"ל תמעיט במעט את כמויות דואר הזבל העצומות (כי זה עולה יותר יקר לשלוח דואר זבל לחו"ל).
&nbsp
בכסף שעולה לך העורך דין אתה גם יכול לשכור PMB לכמה וכמה שנים טובות כולל שירותי סריקה וforwarding, אבל זה כבר עניין שלך על מה אתה מוציא כסף.
&nbsp
מה שכן צריך זה registered agent, וזה כן צריך להיות במדינה בה הLLC רשום.
 

EddieL1

New member
וואלה? אז אפשר גם לשים את הכתובת שלי בארץ?

אני לא סגור לגבי מה שכתבת, תוכל להסביר מה תפקידו של כל אחד מהגורמים?
&nbsp
להבנתי, אני צריך כתובת לשם קבלת מסמכים שונים מהמדינה, כמו דוחות/התראות וכו'.
&nbsp
ראיתי אכן שיש שירותי כתובת וירטואלית בבערך 10 דולר לחודש (מדברים שם על 30 מכתבים וסריקה של עד 10 - זה מספיק אגב?).
&nbsp
לגבי registered agent - הבנתי שמדובר בגוף שמקבל עבורך את הדואר ועובר על המסמכים, משהו כזה? אם ככה זה מייתר את הצורך בכתובת וירטואלית, נכון?
&nbsp
אבל למה זה חובה registered agent?
&nbsp
לגבי העורך דין- חשבתי שהכי נכון לשלם פעם אחת לעורך דין בפתיחת ה-LLC במקום לאתרים כאלה או אחרים. זו עלות חד פעמית, אז לא הבנתי למה אתה שם את זה באותה קטגוריה? כלומר פעם אחת לעורך דין ואחרי זה כל שנה תיבת דואר כזו.
 

vinney

Well-known member
מה בדיוק קיבלת מהעורך דין אם אתה שואל את השאלות האלה פה?

הרי זה בדיוק מה ששילמת עליו.
&nbsp
נו שוין.
&nbsp
יש שתי כתובות שאתה שם במסמכים של הLLC: הכתובת של הLLC עצמו (איפה שה"משרד" נמצא), והכתובת של הסוכן שלך במדינה בה הLLC נרשם.
&nbsp
הכתובת הראשונה יכולה להיות בכל מקום בעולם, כי LLC יכול לשבת בכל מקום בעולם. אין שום הכרח שרק מי שגר בניו יורק יפתח בה LLCים.
&nbsp
בדיוק בשביל זה יש את הכתובת השניה - הסוכן חייב להיות מישהו שנמצא פיזית במדינה בה אתה נרשם, וזמין בשעות העבודה הסטדרדטיות (בד"כ 9 עד 5) לקבל ולחתום בשמך על מסמכים. המסמכים במקרה הזה יהיו כתבי תביעה או אזהרות לפני. הדברים האלה לא יישלחו לכתובת הLLC אלא לסוכן בלבד.
&nbsp
מה כן ישלח לכתובת הLLC? הרבה דואר זבל, ומדי פעם כל מיני הודעות (למשל - תזכורות שצריך לשלם אגרה שנתית, או להגיש דו"ח שנתי, וכד'). אף אחד לא חייב לשלוח את אלה, אף אחד לא חייב לקבל את אלה, ואין שום בעיה שהם ילכו לאיבוד כי גם אם שולחים לך תזכורות כאלה - זה בתור courtesy, חובת ההגשה/תשלום/מה שזה לא יהיה היא עלייך.
&nbsp
כשחשוב שתקבל משהו (למשל כתב תביעה - אי אפשר להתחיל בהליכים משפטיים אם לא הוכיחו שאכן קיבלת את התביעה) - זה ישלח לסוכן שיחתום בשבילך, והחתימה תהווה הוכחה שאתה קיבלת. הם לא "עוברים" על המסמכים - הם חותמים בשמך ושולחים את המסמכים אלייך בדרך שתגיד להם. מרגע שהם חתמו - מבחינת כל העולם קיבלת את המסמך, ואם היה נתק בינך לבין הסוכן - זאת בעיה שלך. זאת הסיבה שמשלמים לחברות שמתמחות בלהיות סוכנים - יש להם מערך שלם של אנשים שמיד סורקים את הטפסים וישלחו לך אותם בדואר/אימייל/פקס - מה שתגיד להם, באותו היום. שום PMB לא יעשה את זה, PMBים בד"כ ישלחו לך חבילה פעם בשבוע/חודש, תלוי בכמה שתשלם להם, ואם קיבלת משהו שדורש תשובה תוך שבוע ויקח לזה רק שבועיים להגיע אלייך - זבש"ך.
&nbsp
לגבי העורך דין - תפקידו להסביר לך את כל הדברים האלה. למלא טפסים אתה יכול גם לבד.
 

EddieL1

New member
לא שילמתי כלום. בינתיים אני מתכתב איתו

ויותר קל לי להבין מהסבר בעברית מאנשים שכבר עשו את זה. זה לא בא במקום.
&nbsp
הוא מדבר רק על כתובת אחת, ואמר שאם אבחר ב-registered agent, הכתובת שנשים שם תהיה שלו, ולא צריך PMB.
 

naf86

New member
אז אם אתה משתמש בסוכן

מה בכלל השאלה פה? תשים את הכתובת של הסוכן לקבלת מכתבים.
&nbsp
זה לא חובה להשתמש בסוכן. אנחנו מקומיים ויכולים לקבל דואר. אתה לא מקומי, לכן או שתבוא פעם בכמה שבועות או שתקח סוכן.
 

EddieL1

New member
אוקיי, אז רק עכשיו אני מבין את זה...

כל המונחים חדשים לי.
&nbsp
כשפניתי לעו"ד הוא אמר שצריך כך וכך פרטים, ואחד מהם זה כתובת ל-LLC. לא היה לי מושג שיש את הקונספט הזה של ה-registered agent ושמותר לי להשתמש בכתובת שלו...
&nbsp
תודה.
 

vinney

Well-known member
אני חושב שזה כן חובה

אתה יכול להיות סוכן של עצמך, אבל חייב שיהיה סוכן. לפחות כך זה בכל המדינות בהן אני פועל (במערב).
 

vinney

Well-known member
אמרת פעם שיש לך משרד וכו'

אז אין בעיה שתהיה סוכן של עצמך. זה לא אותו דבר כמו לא להיות עם סוכן.
&nbsp
הדרישה היא שיהיה מקום מאוייש בשעות העבודה בו אפשר למסור לידיו של אדם כתב תביעה שיחתום בשבילך. זה יכול להיות הבית שלך או המשרד שלך, כל עוד אתה עומד בדרישה. אני חושב שיש מדינות בהן ספציפית אסור להיות סוכן של עצמך, אבל לרוב אין איסור כזה. אבל גם אם אתה סוכן של עצמך - אתה עדיין עם סוכן.
 

vinney

Well-known member
לא בדיוק. בניו יורק מסתבר שיש כלל מוזר

אתה לא חייב למנות סוכן משלך בניו יורק [1] - שים לב לmay ולא shall.
&nbsp
אם אתה לא ממנה סוכן - הSOS הופך להיות הסוכן שלך [2] ויעשה forward לכתובת שרשמת עבור הLLC שלך. אני מניח שלזה העורך דין של הOP התכוון. אין שום חובה שהכתובת תהיה בתוך ניו יורק:
&nbsp
"post office address within or without this
state to which the secretary of state shall mail a copy of any process
accepted against it served upon him or her" (מתוך [2])
&nbsp
&nbsp
&nbsp
[1] https://law.justia.com/codes/new-york/2012/llc/article-3/302/
[2] https://law.justia.com/codes/new-york/2012/llc/article-3/301/
 

EddieL1

New member
שאלת המשך

אוקיי, אז יש לי Registered agent בניו יורק, ועכשיו נשאר רק להקים את ה-LLC. שאלה ברשותכם - האם יש הבדל משמעותי בין לרשום אותה רק על שמי לבין לרשום אותה גם על שם אשתי?

עו"ד לא רצה להתחייב כי הוא לא רו"ח אבל מה שהבנתי ממנו ש-LLC בשותפות מסבך את העניינים מבחינת מס. אשמח לתובנות שלכם אם זה ניתן לפישוט.
(אגב, זה הפיך? כלומר האם אפשר להוסיף/להסיר שותף).
 

EddieL1

New member
בעלות על מה?

תגיד מה לא הבנת בשאלה ואענה.

אתה מנסה לומר שאין השפעה על המיסוי? לא ככה הבנתי.

כרגע אין בעלות על כלום. בעתיד יהיה (בתקווה) דירה. או 2. או נכסים נוספים לא נדלניים.

תודה.
 

vinney

Well-known member
בעלות על הנכסים שאתה מתכוון לשים בLLC

כמה שזכור לי, בארץ רכוש של זוג נשוי הוא רכוש משותף, כך שהגיוני להניח שאישתך היא בעלת הנכסים יחד איתך. במקרה כזה, היא מן הסתם צריכה להיות חברה בLLC אליו הרכוש מועבר, אחרת המשמעות היא שהיא מוותרת על זכויותיה הקנייניות לטובתך (חבר בודד בLLC) או לחלופין היא חשופה לתביעת אחריות אישית כי הLLC לא מגן עליה כבעלת הנכס.
&nbsp
למיסוי אין שום שיקול פה. זאת שאלת רכוש/אחריות אישית, ועורך דין הוא זה שצריך לעזור לך פה, לא רואה חשבון. אם העורך דין שלך לא מבין את זה - תחליף עורך דין.
&nbsp
אם אישתך מוכנה לוותר על זכויות קנייניות שלה רק כדי לחסוך בהגשת איזה טופס, אני חושב שתהיה לך בעיה במקרה וחלילה יהיה מצב של עימות בינכם להוכיח תום לב כי זה פשוט לא הגיוני.
 

EddieL1

New member
ביררתי עוד

בנוגע לפן הניסויים זה אכן משפיע מאוד. Single member ממוסה בצורה הרבה יותר "פשוטה" ודומה לבעלים יחידי על נכס. Multi member הרבה יותר מורכב.
&nbsp
בנוגע לאחריות האישית, כפי הנראה ההבדלים מאוד קטנים, בייחוד בניו יורק.
זה מה שכתב לי עורך הדין
&nbsp
there is no difference in personal liability between a single member LLC or a two member LLC. The members have the same protection against personal liability for the company obligations/liabilities.
&nbsp
&nbsp
If your wife owns half the LLC, and she files bankruptcy, then the court could take her half of the LLC and sell it to raise money to pay her creditors. The LLC doesn’t shelter assets from your personal creditors. The membership interest is an asset subject to sale, the same as if you owned stock in a publically traded company.
&nbsp
&nbsp
The main reason for the LLC is to protect the members from personal liability resulting from the properties owned by the LLC. So if a tenant is injured and sues, they sue the LLC, not the members. If they win, they can take the assets owned by the LLC (the houses) but they shouldn’t be able to take any of member’s personal assets.
&nbsp
&nbsp
As to you and your wife transferring money to the LLC, that shouldn’t expose you to liability. I would think any money either of you transfer to the LLC would be a loan, so that when you pull the money out of the LLC its repayment of a loan, and not profit. Making a loan to a company does not obligate a person on the company’s liabilities.
&nbsp
&nbsp
John D’Aurizio
 
למעלה