האם אתם מכירים את החברות הישראליות הבאות לקניית נדל"ן?

jim237

New member
האם אתם מכירים את החברות הישראליות הבאות לקניית נדל"ן?

הראשונה היא לוטן והשקעות והשנייה היא רילקו השקעות.
למרות הרצון הרב והסקרנות - קראתי על יותר מדיי עוקצים ורמאיות מצד ישראלים וחברות ישראליות בתחום והדבר מעלה בי חשש רב.
מה הם כללי האצבע שחשוב לזכור כאשר מתחילים משא ומתן עם חברה שכזאת כדי לדעת שהיא תעמוד מאחורי הדברים שלה ושלא מדובר בתרמית?
 

aeonf

New member
למה צריך חברה? למה צריך משא ומתן?

אם אתה רוצה לרכוש בית בארה"ב סע ותרכוש בית בארה"ב, למה אתה צריך חברה בתל אביב או באיזה חור במדינה שכוחת אל שתגזור עליך קופון שמן (רק קופון במקרה הטוב) על הבית שאתה מתעד לרכוש??
 

jim237

New member
אתה רציני? מה זאת אומרת למה?

אני רוצה (וצריך) מישהו מקצועי שאני יכול לסמוך עליו שמגיע מהתחום שיעשה זאת עבורי (ומן הסתם אשלם אשלם לו נתח על כך) מכיוון שאני לא מספיק מבין בתחום. למה שאסע לארה"ב במיוחד בשביל זה? לא הכל בחיים זה "עשה זאת בעצמך". אני מעדיף כרגע לחסוך מעצמי את הטרחה להבין כל דבר ולתת "למומחה" שיעשה זאת בשבילי. בשביל זה יש אנשי מקצוע. בדיוק כמו שאני לא אתחיל להתעסק בעבודות מוסך, פחחות או אינסטלציה בבית שלי - אני אשלם למישהו שיעשה זאת עבורי ואין בזה שום דבר רע.
 

naf86

New member
"שאני יכול לסמוך עליו"

זה שיש לחברה אתר ומשרדים לא אומר שאפשר לסמוך עליהם. אחרי הכל, הם פועלים בשביל לעשות לעצמם כסף.
יכול להיות שיש חברות מקצועיות שתמורת העמלה שלהם יעשו הכל בשביל הלקוח. אבל זה לא בהכרח שווה חברות ישראליות.
 

aeonf

New member
למה נראה לך שמומחה לנדל"ן בארה"ב

יושב בארץ? אתה מכיר מומחים לנדל"ן בבאר-שבע שיושבים בבוסטון ומייעצים לתושבי בוסטון על השקעות בבאר-שבע?
ל"מומחה" יש אינטרס למכור לך נדל"ן כדי שתשלם לו שכר טרחה שמן, למה אתה חושב שאתה יכול לסמוך עליו?
הגישה שלך נכונה, אם אינך מבין במשהו עדיף לפנות למומחה אובייקטיבי בתשלום כדי שייעץ לך, מומחה שכזה לא ינסה למכור לך דבר כלשהו (זה מה שהופך אותו לאובייקטיבי).
אגב מומחה שכזה גם לא ישב בארץ.
 

NEO83

New member
לא לכולם יש את הסכום

לא לכולם יש את הסכום לקנות בית בארה"ב, כאשר יש רצון לפזר סיכונים בתור אסטרטגיית השקעה כללית יותר ולשים סכום חלקי ונמוך יחסית בהשקעה בנדל"ן שהיא לא אפשרית בארץ, ולא כל אחד רוצה התעסקות ישירה בנדל"ן
 

SHLOMO116

New member
למה צריך חברה. ולמה צריך משא ומתן

שאלה טובה מאוד
=============
1. ראשית אל תצא לדרך בלי שאתה מתייעץ עם רואה החשבון האמריקאי--הקרוב לביתך. ממליץ על BDO המחלקה האמריקאית . רואה חשבון אהוד קיש.
2.. החברה מסוג LLC -לימיטד ליאביליטי קומפני. -להקים אותה הכי זול בפלורידה. 155 דולר . ואגרה שנתית 143.75 דולר !!
החברה אמורה להגן עליך מפני תביעות ישירות כלפיך אישית אזרחיות מכול מיני סיבות .. כמו כן במקרה של אסון חס וחלילה החברה ממשיכה לפעול עם יתר בעלי המניות שנקראים MEMBERS . וזה עשוי לחסוך מס עזבון . שהפטור ממנו לתושבי חוץ הוא מקסימום לפי 70000 דולר קיזוז מערך הנכס.
3. שיטת רכישת הנדלן בארהב היא התמחרות בכתב או בעלפה באמצעות הגשת הצעה וקיבול. ואת זה בפלורידה למשל מנהלים הסוכנים המייצגים את שני הצדדים.
 
מתווך מקומי שמכיר את האיזור ויודע לעבוד עם ישראלים

שלום,

יש אין ספור חברות ישראליות שמציעות מודלים שונים להשקעות בנדל"ן. חלקם הוכחו כתרמית וחלקן עושות עבודה טובה. בתור מתווך מוסמך באוהיו ולפלורידה, אני ממליץ להשתמש במתווך מקומי מוסמך והסיבות הן:
1. המתווך מייצג אותך (הקונה) ולא את החברה שמנסה לעשות פליפ ולמכור לך חלומות, תשואה לא הגיונית, השבחה לא הגיונית וכו. חברות כאלה, מייצגות קודם כל את עצמן והאינטרס שלהם להרוויח ולא אותך בתור לקוח. מתווך שלך, מייצג אותך בלבד.
2. ברוב מדינות ארה"ב, המוכר משלם את עמלת התיווך, ולכן אתם מקבלים שירות
ידע, ייצוג מבלי להוציא כסף מהכיס.
3. מתווך שמייצג אותך, יכול למצוא לך מימון, חברת סגירה (עו"ד) שיעשו בדיקת מהמנות אוביקטיבית.
4. מתווך שעוסק בזה במשרד מלאה, יחשוש לרמות את הלקוחות שלו, שכן יאבד את הרישיון שלו ובכך את הפרנסה.
5. עבור מתווכים טובים, תוכלו למצוא ביקורות מעסקאות קודמות באתר ZILLOW.


אני מתווך בREMAX דרום פלורידה. אשמח לעזור לכל מי שמתעניין ברכישת נדל"ן בדרום פלורידה. במידה ואתם מעונינים ברכישת נדל"ן בכל מקום אחר בעולם, אשמח להפנות אותכם למתווך מוביל באותו האיזור (אני שייך לרשת מתווכים שמתמכים בהשקעות מניבות ותשואה).

ניתן לייצור איתי קשר בטלפון ישראלי: 050-8708643 במייל: [email protected] או דרך האתר: www.eddiegur.com או העמוד האישי rem.ax/EddieGur
 

GoodStartLLC

New member
עצה

קודם כל אדגיש שאני לא מכיר את שני החברות שאתה מדבר עליהם אבל הנה כמה עצות שביקשת ולא תשובות אחרות שאנשים ענו לך
- רגע והיסטוריה : אתה יכול לבדוק מה החברה עשתה בשנים האחרונות , מה היא מכרה , מה הקף הלקוחות שלה , כמה עובדים יש להם בארה"ב וכו' - זה יכול לתת לך אינדיקציה (טיפ - אם חברה אומרת לך שהיא לא מתמחה רק במקום אחד או גג שניים , זוהי נורה אדומה ראשונה ) , תוכל לבקש להיפגש עם לקוחות בארץ שעובדים איתם ולבדוק את מצבם.
- מה הם מבטיחים ומה לא ?: יותר מדי הבטחות גם יכול להעלות נורה אדומה
אתה צריך לוודא שהם עושים העברת בעלות בטאבו ( בערך כמו בארץ ) , פתיחת חברה ורישומה , העברת כספים מסודרת , רואה חשבון מקצועי , תשלומי מיסים כדין ועוד.
- תנסה לדבר עם מישהו שיש לו נכס בארצות הברית ותתחיל ללמוד איך הדברים עובדים - כמה שיותר תדע ככה תישן יותר טוב בלילה .
- אם נכנסת להשקעה ( לא משנה איזה ) תדע איזה סיכונים יש - למשל מה הקשר בין עליית הדולר לבית שלך , השפעות כלכליות שינויים במיסוי ירידת ערך וכו'.
אם אמרו לך שאין סיכון - זוהי גם נורה אדומה .
מאחל לך בהצלחה - בתור אדם שיש לו נכסים אני יודע שניתן להרוויח יפה מהשקעה בארצות הברית השאלה איך עושים את זה .
מאחל לך בהצלחה ושיהיה לך עוד מידע על מה שהציעו לך אני בטוח שתוכל לשתף אותו כאן בפורום.
 

jim237

New member
תודה רבה על העצה

סופסוף אני מרגיש שקיבלתי תגובה נורמלית ומפרגנת ולא תוקפנית ומתנשאת.
אני בהחלט לומד את התחום ועושה את שיעורי הבית. אקח את הטיפים שלך איתי. המון תודה!
 

SHLOMO116

New member
כן או לא חברות ישראליות

לטעמי האאינטרנט מביא היום מידע פנטסטי על נכסים בארצות הברית.. אניע ממליץ לכול אחד שכול עיסקת נדלן מתחילתה ועד סופה תתבצע במקום היעד.. באופן זה יחסוך המשקיע הרבה אלפי דולרים. .. .רוב לקוחותי למשל או של עמיתי למשרד מגיעים מפניות של קונים או מוכרים פוטנציאלים שמגיעים אלינו דרך. אתרי הנדלן המפורסמים: REALTOR.COM ,ZILLOW, TRULIA,,HOMES.COM . כך שאין שום בעיה למצוא אותנו המקצוענים באמצעות אתרים אלה. . האינפורמציה באתרים אלה יורדת לרזולוציות מאוד גבוהות. . אפשר בישראל רק לקנא בכמות האינפורמציה הנשפכת מתוך אתרים. אלה.. אפשר תמיד להרים טלפון אלינו ולהתיעץ גם אם מחר בבוקר לא תהיה עיסקה על מנת להסיר חרדות . טיסה לארהב כ800 דולר עד ניו יורק או פלורידה. שהיה של שבוע ימים נטו. עוד כ 1000 דולר .. פגישות וסיורים עם סוכן מתווך נדלן מקומי השפה לא צריכה להוות מיכשול. יש אפליקציות של תירגום סימולטני. או למצוא סוכן כמונו מקומי דובר עברית. . לא מומלץ לרכוש נכס ללא סיור בנכס ובאזור ועשית שיעורי בית בהתאם. זה נכון גם לישראל.. הסוכנים בארהב ובעיקר במדינת פלורידה מחוייבים לאתיקה מקצועית השתלמויות חוזרות ועדכונים בחוקי הנדלן . .. ממליץ מאוד להתייעץ עם רואה חשבון אמריקאי בישראל. וישנם יותר מאחד. . .. בהזדמנות חגיגית זו של הנסיעה מומלץ- לפתוח חשבון בנק מקומי- BANK OF AMERICA.. CHASE ..WELL FARGO.. אחד מהם. מומלץ על פגישה עם סוכן משכנתאות .מקומי לביצוע PRE APPROVAL . או פרה רולינג .אשור מוקדם . וסיור נכסים ממצה עם סוכן הנדלן המלווה במספר מקומות אופציונאלים. וקצת GOOD TIME אף פעם לא מזיק. . לגבי תשואות- על בתים צמודי קרקע ברמות של בין 150000-200000 דולר. בין 7-8 אחוז לפני מס הכנסה אמריקאי.. בהמשך אסביר קצת על נכסי טריפל NNN/ עם תשואות נטו של 6.5-7% נכסים מסחריים . בחוזי שכירות ארוכי טווח מ 15 שנה ואילך. נושא מעניין בפני עצמו למשקיעים בעיקר בגיל השלישי המעונינים בתחילף לפנסיה ארוכת שנים. מה שנקרא נכס לדורות.

 

SHLOMO116

New member
עיסקאות ב 7% קיימות. -או מאוד קרוב לכך.

הנני מתמחה בתחום זה בין היתר 1-786-405-0976 או טלפון ישראלי 053-3337975
שלמה מנור-ASPECT REALTY --חוזים למינימום 14 שנה.
 

SHLOMO116

New member
חברות נדלן בארה ב או בישראל

ממליץ לך לעבוד עם חברות תיווך אמריקאיות. מקומיות . בעלי אתיקה וידע מקצועי על פי החוק המקומי. פנה אלי ואסביר לך 0533337975
 
למעלה