פתיחת LLC

megido1

New member
פתיחת LLC

שלום רב,
אני מנסה לפתוח LLC בעצמי. קיבלתי הצעות מחברות בארץ במחירים שנראים לי יקרים, באזור 900$ בפלורידה. נכנסתי לאתר שצויין פה LEGALZOOM והתחלתי את התהליך ללא קושי. בשלב הסופי נתקלתי בבקשה ל SSN, מה שכמובן אין לי וטלפון מקומי שגם אין לי. האם יש רעיונות כיצד להתקדם משם?

תודה רבה
 

vinney

Well-known member
למה אתה צריך legalzoom ?

http://dos.myflorida.com/sunbiz/forms/limited-liability-company/
&nbsp
לך על זה.
&nbsp
למה הם ביקשו ממך SSN? יכול להיות שצירפת שירות של הוצאת EIN לחבילה? כי אם כן - זה יהיה בעייתי בלי SSN, אבל ממש לא נדרש לLLC.
&nbsp
טלפון מקומי אפשר לעשות דרך סקייפ/גוגל/אלף ואחד שירותי VOIP אחרים.
 

megido1

New member
פתיחת LLC המשך

נתקלתי בבעיה נוספת. דורשים כתובת מקןמית. הבנתי שיש דרך להשיג כתובת ע"י סוכן מקומי (Registered Agent). האם מישהו יודע איך משיגים כתובת? אינני יכול לתת את הבית שברשותי כי גרים בו.

שאלה שניה - האם יש צורך להציא EIN כאשר אני הבעלים היחידי של ה LLC?

תודה רבה
 

vinney

Well-known member
אתה צריך לשכור שירותי registered agent

זה עולה בין 50 ל150 דולר למדינה, תעשה גיגול של מי מספק את השירות בפלורידה. קח בחשבון שזה לא שירות דואר (אם כי חלק מספקים גם שירות דואר תמורת תשלום נוסף). אם אתה צריך כתובת אמריקאית לקבלת דברי דואר (אתה צריך? בשביל מה?) - את זה אפשר לעשות דרך כל מיני ספקים אחרים (למשל ups store שכונתי).
&nbsp
אתה לא צריך EIN אם אתה הבעלים היחידי, אבל יכול להיות שהבנק ידרוש שיהיה לך EIN אם תרצה לפתוח חשבון בנק בשם הLLC.
 

yizhaksh

New member
תשובות

1. בשביל לפתוח LLC בפלורידה לא צריך כתובת מקומית. אתה יכול לתת את הכתובת שלך בישראל.
2. https://www.floridaregisteredagent.net/ עושים את ה"עבודה" (כלומר, גובים 49$ ומסכימים לא לעשות כלום בתמורה)
3. אתה צריך EIN בשביל לפתוח חשבון בנק על שם הLLC. נורא קל לקבל אותו: צריך לפקסס לIRS ערימה של מסמכים ובתוך כמה ימים אתה מקבל את הEIN בחזרה לפקס. אפילו את הפקס עצמו אתה יכול לשלוח ולקבל דרך האינטרנט, נסה למשל faxbetter. הם יתנו לך מספר פקס לשבוע בחינם, בשביל לשמור אותו יותר אתה צריך או לשלם או לקבל פקס ואז לקבל עוד שבוע בחינם. אתה יכול לשלוח לעצמך פקס בחינם משירותים חינמיים אחרים....

ובהקשר זה, שאלה למי שיש לו קצת יותר נסיון ממני: מה בעצם נדרש מהregistered agent? אני שוקל לפתוח כתובת וירטואלית בחינם (יש שירות כזה במיאמי), לתת להם יפוי כח נוטריוני כך שיוכלו לקבל מכתבים בדואר רגיל בשמי, ואז לתת את הכתובת הזו בתור הregistered agent. דעות בעד \ נגד?
 

yizhaksh

New member
אגב, טלפון מקומי וSSN

טלפון מקומי: יש אפליקציות שנותנות מספר טלפון אמריקאי ב10$ לשנה. אתה יכול לקבל שיחות, הודעות קוליות וSMS ללא תשלום נוסף, ובשביל להוציא שיחות צריך לשלם קצת.

SSN: כמובן שאין לך, אבל ITIN (שזה "חליף" SSN עבור מי שאינו אזרח) אתה תצטרך במילא להוציא. רואי חשבון דורשים 500 ש"ח, אך אני הוצאתי לעצמי. יותר מסובך מאשר EIN אבל אפשר להסתדר.
 

vinney

Well-known member
registered agent נועד רק לדבר אחד

לקבל מסמכים רשמיים בשמך. משמע - אם הagent חתם על קבלה, זה מספיק כדי לטעון שקיבלת את המכתב.
&nbsp
המכתבים שנשלחים לagent אלה כתבי תביעה או אזהרות לפני תביעה. agent חייב להיות עסק אמיתי (עם בן אדם בקבלה) שפתוח בשעות העבודה הרגילות (בד״כ 9-5 בכל יום עבודה). ה agent מתחייב לפעול בשמך מול המדינה, לא סתם קוראים לזה ״agent״. אין פה קשר לייפוי כוח (אין להם), הם מייצגים אותך בקבלת כתבי תביעה ומתחיילים להעביר אותם אלייך בהקדם האפשרי. ברוב המדינות, אם הagent זה עסק, אז הם חייבים להיות רשומים במיוחד מול הרשויות במדינה (בד״כ כל אדם פרטי יכול להיות agent, אבל לא כל עסק). מי שפועל כagent שלך חייב לחתום על מסמך בנושא שמצורף לרישום הLLC שלך.
&nbsp
אני קיבלתי רק מכתב אחד לagent בכל שנות בעלות על מספר נכסים במספר מדינות: אזהרה שנזילת ביוב באחד הנכסים שלי צריכה להיות מתוקנת תוך 24 שעות מקבלת המכתב או שאתבע על נזקים לעירייה. agent העביר לי את המכתב בערך תוך שעה מהקבלה.
 
דעתי...

על מנת לפתוח חברה בפלורידה, לא צריך לשלם לאף אחד.
עלות פתיחת חברה LLC היא בערך $120 וזהו גם התשלום השנתי על אחזקתה.
פתיחת חברה אפשר לבצע לבד און ליין.

נדרש, שלחברה יהיה סוכן רשום מקומי שאליו יגיעו פרטי הדואר שלך ושיכול לקבל את זה בשעות חלוקת דואר. יש חברות שעושות את זה בתשלום של החל מ25$.

לגבי SSN, זהו מספר ביטוח לאומי ולא צריך אותו לטובת LLC. מה שמקובל שיהיה לחברה זה ITIN מספר מזהה לטובת מיסוי ואותו פותחים גם לדיווח מס. מספר זה משמש במקום SSN כשנדרש.

תחילה אפשר לפתוח מס EIN.
אני ממליץ להיוועץ עם רו"ח מוסמך. אני מתווך ולא עוסק בראיית חשבון.


לפני שרצים ומשלמים כספים לחברות שפותחות כאן חברות ונותנות שירותים, כדאי לבדוק קודם מה באמת אתם צריכים
 

megido1

New member
המשך שאלה פתיחת LLC

ניסיתי לפתוח לבד. בכל האתרים שדרכם ניסיתי דורשים גם כתובת מגורים באמריקה, בנוסף לסוכן המקומי. יש לי כבר ITIN וכמו כן בתים בפלורידה. האם אפשר לשים כתובת של בית שלי (שמושכר כמובן)? כמו כן, האם אפשר לשים בסעיף SSN את ה ITIN שלי? ניסיתי לפתוח דרך INCFILE שקיבלו הרבה המלצות ונותנים סוכן מקומי חינם לשנה ראשונה.
תודה רבה
 

vinney

Well-known member
מה זאת אומרת ״בכל האתרים״?

יש רק אתר אחד ונתתי לך קישור אליו. איזה עוד אתרים?
&nbsp
לא, אי אפשר לשים כתובת של בית שכבר מושכר כי יגיעו לשם מכתבים בשבילך שאתה רוצה לקבל. שים את הכתובת שלך בארץ, למה אתה מסתבך?
&nbsp
איפה מצאת סעיף SSN? חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי כזה בטופס.
&nbsp
איפה אתה מסתכל? למה שלא תשים קישור לאתר במקום להגיד ״בכל האתרים״, למה שלא תגיד מה אתה ממלא במקום להגיד ״סעיף SSN״?
&nbsp
איך אפשר לעזור לך אם אתה לא מוכן לגלות מה אתה עושה בדיוק?
 

megido1

New member
תשובה

היי vinney
כתבתי את שם האתר שדרכו ניסיתי.https://www.incfile.com/ בנוסף ניסיתי דרך . https://www.legalzoom.com/country/ilהאם אתה מתכוון לאתר floridaregisteredagent.net?
ניסיתי דרכם. כבר בדף הראשון מבקשים כרטיס אשראי, לפני שהתחיל התהליך.
בשני האתרים שציינתי מבקשים בשלב כלשהו של התהליך גם כתובת אמריקאית וגם SSN. זאת הכוונה שלי. את פרטי התשלום דורשים רק בסוף, לאחר שכל הפרטים מלאים.

תודה
 

vinney

Well-known member
לא הבנת. זאת הדרך היחידה

כל השאר - פשוט מקלידים את הנתונם שמסרת להם באתר הזה. כל הכסף שאתה משלם מעבר ל120 דולר של האגרה הממשלתית שהאתר הזה גובה - זה כדי שמישהו ישב מול המחשב ויקליד באתר הזה בשבילך.
&nbsp
למה אתה לא יכול לעשות את זה בעצמך? תעשה רישום נפרד לסוכן, למה זה בעיה? אתה הולך לעשות את זה כל שנה במילא. מה יש לך מIRS? בשביל מה אתה צריך EIN? אתה הולך להעסיק מישהו מחר?
 

megido1

New member
המשך

הבנתי. אני צריך EIN בשביל לפתוח חשבון ל LLC. כמו כן מבקשים באתר הזה חתימה של הסוכן.איך בדיוק אני אמור לעשות את זה? ניראה לי שמי שעושה דרך האתר הזה ללא מתווכים משתמש בתור סוכן של עצמו ולכן יכול לחתום?
 

vinney

Well-known member
אתה לא צריך EIN

אתה LLC של בן אדם אחד. תן להם את הITIN שלך.
&nbsp
איך לעשות את החתימה של הסוכן - תשאל את הסוכן. תמצא את הסוכן והוא יתן לך הוראות מה לעשות.
 

megido1

New member
המשך- פתיחת LLC

תודה לכל התשובות המועילות. החלטתי לפתוח את ה LLC דרך האתר - https://www.incfile.com/. הם גובים רק 49$ ונותנים את שרות הסוכן שנה חינם.
לפי מה שהבנתי בפורום, אין צורך כרגע לפתוח EIN היות ואני בעלים יחיד? חשבון בנק בארהב כבר יש לי (פרטי).
שאלה נוספת למומחי הפורום - האם עלי לפרט את עיסוק ה LLC או שמספיק לכתוב בעיסוק " קנייה , השכרה ומכירת נכסים"?

תודה רבה
 
למעלה