העברת כספים לארה״ב ללא ניכוי מס במקור

האוס2

New member
העברת כספים לארה״ב ללא ניכוי מס במקור

שלום, האם למישהו יצא להעביר כסף לחשבון בנק אמריקאי לשם רכישת נכס ללא צורך בניכוי מס במקור?
פתחתי במיוחד חשבון בבנק אוף אמריקה בין היתר משום שהבנתי שבמידה ואני מעביר כסף מהחשבון האישי שלי בארץ לחשבון האישי שלי בארה״ב אין צורך בבקשה לניקוי מס במקור, הבעיה היא שפתחתי חשבון עסקי דבר שמבטל לי את הפריבילגיה (מבחינת הבנק בארץ זה לא החשבון שלי אלה של העסק שלי) ואני נאלץ לסור למס הכנסה לשם קבלת ניכוי מס במקור.
 

vinney

Well-known member
אם החשבון הוא על שמך, מה איכפת לבנק מה המעמד?

אם החשבון הוא לא על שמך - הרי שלא פתחת חשבון אישי בארה"ב.
&nbsp
לפתוח חשבון אישי בארה"ב לא עולה כסף או עולה מעט מאוד (תלוי בבנק ופעילות), סד"ג של 10 דולר לחודש גג יסדרו לך חשבון בכל מקום (ואם תחפש טוב תמצא בנקים שמאפשרים חשבונות אישיים בחינם לגמרי, מה שכמעט לא קיים בארץ).
 

vinney

Well-known member
יש פה מישהו בפורום שטוען שאפשר לעשות את זה מרחוק

אני לא מאמין לו, והוא אף פעם לא פירט איך בדיוק עושים את זה. כמה שידוע לי החוק מחייב את הבנק לזהות אותך באופן אישי לפתיחת חשבון, ואם אין לך היסטוריית אשראי שעל פיה הם יכולים לזהות אותך - תצטרך ללכת לשם עם הדרכון והפרצוף שלך.
 

Better Coast

New member
עליך לפתוח חשבון פרטי

כדי להעביר כספים מישראל לחשבונך בחול ללא צורך בפטור על החשבון להיות חשבונך הפרטי בחו"ל ולא העסקי. במידה והבנק שלך מאפשר לך לפתוח גם חשבון פרטי תוכל לבצע את ההעברות ללא הצורך בפטור.

מומלץ בכל מקרה להקפיד על הפרדה בעבודה השוטפת בין החשבון העסקי לחשבון הפרטי. גם רו"ח שלך יעריך את זה וגם זה חשוב לגבי שמירת ההגנה המשפטית שנותנת LLC (כך שלא תעורבב עם הפרטי).

בהצלחה

נמרוד
===============
גילוי נאות: אני עוסק בתחום ומנכ"ל של חברה להשקעות בנדל"ן
 
3 דרכים ניכוי מס במקור

בכל מקרה שאתה מעביר כסף מהבנק שלך לחשבון בנק שאינו פרטי שלך אז יתבקש ניכוי מס במקור. יש לך 2 אפשרויות 1 לפתוח חן בנק פרטי בארהב 2 להשתמש בחברה פיננסית שמבצעת העברות מטח 3 יש דרכים נוספות לגבי אפשרות 2, חלק מהחברות יחסכו לך את הצורך ללכת למס הכנסה ולהוציא ניכוי מס במקור. אך זה שונה מהאפשרות הראשונה מכיון שהן בקשר מול הרשות ומטפלים בזה בעצמם למיטב הבנתי. בכל אופן כדאי לך לבדוק את זה מכיון שזו אפשרות זולה יותר להעברת כספים מאשר דרך הבנק. הנה קישור למידע נוסף על כל השיקולים בפתיחת חשבון בנק בארהב. http://nadlanir.co.il/how-to-open-us-bank-account/
 
למעלה