תה צמחים בהריון

תה צמחים בהריון

שלום לכולם/ן. לרגל הסתיו הקרב ובא - אילו צמחים מותרים (ומומלצים) לשתייה בהריון, ומאילו כדאע להימנע? אני לא מחפשת בהכרח משהו עם סגולות רפואיות (אם כי זה כמובן עדיף), אלא סתם משהו שיהיה נחמד וטעים ונעים לשתיה, וכמובן - שלא יהווה סיכון כלשהו להריון (למשל, הבנתי שמרווה לא מומלצת). תודה רבה!
 

שמש א

New member
את יודעת אולי למה...

אני שותה המון ממנו כל הזמן וגם בהריון. קראתי על כך בעוד מקומות, אבל ברפואה הסינית לא ראיתי בעיה עם BO HE בהריון. מאוד מסקרן אותי מה הסיבה שעדיף להמנע ממנו?
 

0 אור 0

New member
גם אני לא מצאתי שום סיבה לכך

עברתי 3 הריונות והנקות עם נענע בכיף (הפינוק המיוחד שהיינו מכינות אחת לשניה להפסקה בין הצדדים זה תה עם נענע) אז כששמעתי פה בפורומים על נענע ניסיתי למצוא סיבה - ולא מצאתי בדרך כלל בהריון החושים הטבעיים מאד מתחזקים, ויש תחושה ברורה מאד של משיכה לאותם מאכלים שטובים לנו ותחושה מאד חזקה של דחיה ממה שלא טוב לנו (הקוריוז האישי שלי בנושא הזה הוא שבשני ההריונות הראשונים פתאום אכלתי חסה בתאווה רבה, ומחוץ להריונות אני לא מסוגלת להכניס את הדבר הזה לפה). ההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת לאשה הרה היא להתחבר לתחושות ולחשקים שלה - לאכול מה שהיא נמשכת אליו ולהפסיק לאכול מה שגורם לה תחושה של דחיה. ממה שהיה אצלי (וכל אחת שונה) הרבה מאד מיצי פירות טבעיים, וכל סוגי התה - איזוב/זוטה, קמומיל, נענע, לימונית וכו' לגבי תה עלי פטל שהוזכר למעלה - הוא מעודד את התכווצויות הרחם ולכן באמת רק בחודש תשיעי ולא כדאי לפני (ובתור אחת שילדה בסוף שבוע 42 - כשהילד לא רוצה לצאת, אז לא זה מה שישכנע אותו)
 

אדומה2

New member
מייבש פרולקטין

אני משערת שמדובר על כמויות רציניות, אבל אני לא יודעת כמה כל אחת שותה, אז אני אומרת בגדול שעדיף להימנע ואז כשנכנסים לכמויות אז אפשר למתן את ההעדפה הזו. אבל בגדול, נענע, שזה לא BO He (אם אני לא טועה, Bo He זה מנטה), נענע מייבשת פרולקטין שכידוע כדאי שיהיה לנו בגוף בזמן הריון וגם אחרי, במידה ואנו רוצות להניק.
כך לפחות אני למדתי.
 

0 אור 0

New member
בבית התינוקות בקיבוץ

כשאני ילדתי, המטפלות היו מפנקות את המיניקות בכוס תה עם נענע, וגם בסוף ההריון עם כל הצרבות שתינו המון תה נענע להרגעה וטעם טוב. לא יודעת מה קורה למי ששותה 10 כוסות בשעה, אבל שתיה מקובלת של עד כמה כוסות ליום כנראה לא ממש מפריעה להנקה. בואי נגיד שאם מישהי מתקשה בהנקה אולי אני אתייחס להערה הזו, אבל רק מתוך זהירות יתר.
 

harduf9

New member
ככל שאני יודע מליסה ולואיזה הן בסדר

אך אינני מתמחה בצמחי מרפא בהריון. קבלי דיעה נוספת. בריאות שלמה גיא הרדוף
 
תיים:

1. תה שומר (גם מצויין אח"כ להנקה) 2. תה סרפד (אבל לשים לב לשתות במקביל גם הרבה מים) 3. לקראת סוף ההריון- תה פטל. בהצלחה. יעל
 

freearth10

New member
תה שומר

לאחרונה גליתי את התה וממש התמכרתי לטעם שלו. איזה איכויות יש בו?
 

שמש א

New member
Xiao Hui Xiang - שומר

מרגיע את הכבד, מחמם את הכליות, מסלק קור, משכך כאב. מווסת ומהרמן את צ'י הקיבה. מה שאני אוהבת אצלו שהוא עוזר בעיכול מזון ומסייע במקרה של גזים.
 

freearth10

New member
הגוף יודע איזה ../images/Emo3.gif הוא צריך ../images/Emo13.gif

היי גלית, ו
על הארה. היה לי ברור שלא סתם אני נמשכת כך אל הטעם ובעיקר אל הריח של השומר, הרי לא מזמן היה לי אותו בגינה ובכלל לא התקרבתי אליו. כל מה שיש בו אני כנראה צריכה! המון תודה וחבל שלא שאלתי קודם זה היה מונע ממני את הלשון הלבנה שהיתה לי אתמול, נראתה ממש כאילו ששפכו עליה סיד וכמו שהבנתי גם זה בא מקור וחוסר הרמוניה של צי הקיבה. על כל פנים לאחר ששתיתי קצת תה עם לימון ואכלתי כמו שצריך - הצבע שלה חזר
.
 

שמש א

New member
כנראה שזה נכון

אני גם אוכלת המון םטרוזיליה בהריון, כי ככה נהגתי גם קודם ולמרות ש'מורידה מטה', עוד לא ילדתי
 

freearth10

New member
וואו איזה חודשי פריון אלה ../images/Emo13.gif

עוד לא מספיקים לברך אחד - כבר השני בדרך... שתהיה לידה קלה עם או בלי פטרוזיליה
מאיה
 

שמש א

New member
../images/Emo45.gif

אני עושה חליטה של שניהם והטעם לא משהו אז משבחת עם בתוספת של לואיזה ונענע (אבל תשימי לב שאחרות מנמעות מנענע...)
 
למעלה