יד שמאל נרדמת

carlam

New member
יד שמאל נרדמת

הי, מה יכולות להיות הסיבות לכך שיד שמאל נרדמת? ידיד שלי עשה בדיקות א.ק.ג, לחץ דם וכו' - הכל תקין אצלו. הוא מרגיש קצת לחץ בחזה ויד שמאל שלו נרדמת. הוא פעיל ספורטיבית (לרוב מרים משקולות)הוא עובד בעבודה פיזית. יתכן כי השקיע מאמץ רב. אשמח לקבל תגובה,
 

carlam

New member
הזרוע נרדמת

מדובר בחבר שלי בן 53. הזרוע נרדמת לו בזמן עירות גם בתחושה וגם בתפקוד. בשבועיים האחרונים התאמץ פיזית וגם בפעילות ספורטיבית. האם יש פתרון לכך?
 

yperelman

New member
כמה דברים לבדיקה

כדאי לבדוק איתו האם הוא שומר על כושר גופני גבוה לאורך זמן. מאמץ פיזי גדול ובבת אחת לאדם בגיל 53 שאינו נמצא בכושר גופני גבוה, יכול להסביר סימפטומים כאלה וכדאי להזהר!! כושר עושים לאט, בהדרגה ובחלק מהמקרים עם הדרכה נכונה (תלוי כמובן בסוג הפעילות). אבל!!! כדאי מאוד לבדוק איתו אילו בדיקות דם הוא עבר והאם הוא בדרך כלל בריא ולא סובל ממחלות כרוניות. מעבר לכך, אם כל הנ"ל בסדר, הייתי בודק איתו, אילו שינויים התרחשו אצלו ובסביבתו לאחרונה. הכוונה לשינויים העלולים להכניס לחרדות, למשל: האם קרה ארוע בריאותי כלשהו לאחד מקרוביו?ארוע לקרוב משפחה/חבר בגיל הזה, עלול להלחיץ ולהכניס לחרדה שעשויה להסביר סימפטומים כאלה.
 

carlam

New member
הכל תקין

הבחור בכושר מעולה. אתמול עשה את כל הבדיקות הנדרשות והכל תקין. הוא לא בלחץ או חרדה. שום דבר מיוחד. נראה לי שהתאמץ מדי בהרמת משקולות וזה יצר אצלו גם לחץ קצת בחזה. חל מעט שיפור מאתמול. נקווה שיעבור מהר. תודה רבה.
 
למעלה