חלב אם לדלקת אוזניים ? מי שמע ?

0 אור 0

New member
שמעתי על זה לגבי דלקת עיניים

לא לגבי אוזניים אבל דלקת אזניים מאד כואבת לתינוק וחשוב לא להזניח
 

פרם שי

New member
שמעתי, לא ניסיתי

ידוע לי שבאיורוודה יש רופאים הממליצים על חלב אם במקרים של בעיות שמיעה שונות. בגלל שחלב אם אינו דבר שקל להשיג, ואי אפשר לשמרו ליותר מ24שעות, לא יצא לי לנסות את היטפול אישית.
 
מבטיחה בעוד חודשיים וחצי, בלי נדר,

לתרום חלב אם לנסיונות מטפלי פורום. אבל קצת, טוב? לא גלונים.
 

tookmy

New member
../images/Emo127.gif ואני מוכנה כבר עכשיו

יש לי מעט ספיירים בפריזר, מוכנה גם לתת טרי למי שרוצה לעשות ניסיונות.
 

פרם שי

New member
תודה על ההצעות.

כרגע הדבר אינו נחוץ, אבל באופן כללי קיבלתי הוראות ברורות שחלב בן יותר מ24 שעות לא שווה כלום.
 
משנה אם זה מאם מסויימת?

אני מניח שקצת קשה יהיה להשיג מהאם הביולוגית של כל אחד...
 
אהלן דוד

כן ולא. יותר לא. בעצם מדובר על אינפורמציה של הגנום כולו. הוא מתמצה בחלב האם. של כל אם באשר היא. אלה אינם המרכיבים הביוכימיים המרכיבים את החלב שהכי חשובים, אלא המהות שגלומה בתוכו ברמה האלכימית. לכן כל אדם שזקוק לה יגיב אליה למרות שהמקור שלה הוא מאישה הולנדית אחת שנחשבת לבריאה, על פי כל מיני קריטריונים. מענין איש נשוי טרי מתענין בחלב אם, זה נשמע חשוד דוד. מברוק
לכם
 
לפני שעה שוחחתי על כך עם יועצת הנקה

שלי (כהכנה לבאות). בהיריון עם דור זכיתי לכמות חלב עשירה ויפה, וחשבתי אולי הפעם, אם המצב יחזור על עצמו, להשתמש בחלב כרמדי, אולי למכור, אולי לתרום. מה אתה יודע על זה?
 
מדברים על בנק כזה.

אולי כדאי שתכיני רמדי מהחלב הזה והוא עשוי לשמש אותו בשלבים מאוחרים בחייו. הרמדי ממוצה בתוך אלכוהול 70% לפחות. בתנאים מתאימים יכול להשמר עשרות שנים והוא נכס אמיתי או מזכרת נוסטלגית מימי שפע רחוקים (ושיהיה שפע מכל טוב).
 
האם ההתוויה היא למי שלא ינק?

או למי שלא חווה אהבת אם? ברור לי שההתוויה שאני מציג פשטנית, אבל מענין אותי לאיזה מצבים/אנשים רמדי כזו תתאים.
 
גם

בוודאי שהרעיון לא יהיה זר. זה לב הענין. תמיד נראה ענינים בנושא דמות האם. למי שלא חווה אהבת אם, למי שנחנק ממנה, למי שגמלו אותו בכוח, לזה שלא נגמל, הביטחון הבסיסי של האדם באדם, ושל האדם ביחס לאמא אדמה ועוד כהנה וכהנה נושאים שליבתם המין האנושי וההוויה כמו תינוק ואם. אחד הדברים הכי חשובים ברמדי הזו הוא שהיא משפיעה על מערכת החיסון באופן מובהק. יש בחלב את כל האינפורמציה כיצד להתגונן ולהגיב. מי אוייב ומי ידיד. הצלחתי לרפא בעזרת הרמדי הזו ימבה של מחלות. הבעיה עם הרמדי הזו היא שמי שרגיש אליה מאוד או שאינה מתאימה לו, עשוי "להפוך" לילד ולתינוק. בעיה לא פשוטה בעולמנו שהוא עולם של מבוגרים. LAC-HUMANUM
 

freearth10

New member
הצלחת לרפא ימבא של מחלות ?

לא מאמינה שאתה כתבת את המשפט הזה, אבל
מאוד את כל השאר. להפוך לילד ולתינוק? שרון, תכיני רמדי אני הראשונה לקנות אותה
.
 
קצת עממיות לא מזיקה

כן, אולי זה זול. מוחל על כבודי. בכל אופן, באמת, המון מצבים חולניים הבריאו ובכל הגילאים. צריך לקחת את הרמדי הזו (כמו כל אחת אחרת) על פי התאמה אישית, הענין שמן הסתם כמעט בכל אחד מאיתנו האינפורמציה הזו חיה ונושמת. למרות הרומנטיקה שבענין, זה לא כל כך תענוג להפוך לתינוק או ילד בגוף מבוגר. די אם נזכור את חוסר הישע, הנרגנות, חוסר השקט, הקפריזות וכל שאר התופעות המאפיינות את הגיל הזה. מצד שני הוא יכול להיות פתאום רך, מתוק, נסלח וכו'. כל אלה יכולים פתאום לעלות ולהתבטא. אני לקחתי אותה פעם בשביל לראות מה טיבה. עברתי תהליך ארוך ועמוק של שינויים שבחלקם לוו בכאב. חלב = חי עליו (מקור המזון הראשון).
 

diday

Member
Lac-Humanum וקורסי הומאופתיה. שאלה

בקורסי הומאופתיה למטפלים מלמדים כיצד להכין תרופות הומאופתיות. ועושים זאת בצורה מעשית. על פי רב עם הרמדי הזה. מדוע דוקא איתו?
 
למעלה