קריאה לדיון בעד או נגד תוספי מזון

diday

Member
אז אנחנו מסכימים בנוגע לתרופות

גם אם לא לחלוטין בקשר למנון. אני בדעה שתרופה כמו אנטיביוטיקה היא המפלט האחרון שברב המקרים אין צורך להגיע אליו. משער שכל דיון בנוגע לאנטיביוטיקה יהיה בעוד מספר שנים עקר, כיוון שלא תהיה עוד אנטיביוטיקה שהחידקים אינם עמידים לה.
 

harduf9

New member
מה הכוונה בקשר למינון שאנחנו לא

מסכימים עליו ? סביר להניח שאכן אתה צודק לגבי דיון עתידי באנטיביוטיקה. בברכת בריאות שלמה גיא הרדוף
 

diday

Member
כוונתי לאקמול לפעוטות

ולשמוש באנטביוטיקה, שאני משער שהסף שלך יהיה נמוך משלי.
 

harduf9

New member
על אקמול לפעוטות אין ויכוח אולי כי

ראיתי פעוט שהתחיל לפרכס בגלל חום. מראה לא נעים בלשון המעטה. לגבי אנטיביוטיקה. האם סטרפטוקוק הוא לא סיבה מוצדקת עבורך ? בברכת בריאות שלמה גיא הרדוף
 

diday

Member
איך אומרים: כן ולא

אצל מטופל שבאופן עקרוני בריא ועם מערכת חיסון מתפקדת, אין סיבה למהר ולתת אנטיביוטיקה במקרה של סטרפטוקוק במשטח גרון למשל. אחרת הוא בדם או בשקיק הלב, כאן אין להסס עם אנטיביוטיקה כשם שאין להסס עם מננגיטיס בקרום המח. בחום של עד 40 מעלות וקצת יותר, אין בדרך כלל צורך לטפל, גם אם זה מאד לא נעים. יתכן שבארץ המצב קצת אחר בשל אוכלוסית סיכון G6PD. אצלם חום גבוה יכול לגרום להתמוטטות הכבד, עד כמה שאני יודע הגוף בדרך כלל מגן על עצמו אצל אוכלוסיה זו, והם לא מקבלים חום גבוה, אבל אצל אוכלוסיה זו לא הייתי לוקח סיכון.
 

freearth10

New member
טיפול הוליסטי

הוא טיפול לגוף וגם לנפש. תזונה היא חלק בכל התהליך הזה, אבל לשנות את התזונה זה לעשות שינוי משמעותי בחייך והשינוי לוקח זמן ומתבשל לאט בדיוק כמו כל התהליך. לקחת תוסף תזונה זה לפגוע בכל התהליך הזה. בשביל מה להתאמץ אם יש משהו כל כך קל שרק צריכים להשקיע בו קצת יותר כסף שעושה את העבודה במקומנו? סבל הוא לא מיותר. הוא בא להצביע על צורך דחוף בשינוי. אני כבר חודשים מדברת עם ידידה שלי על הצורך של הבן שהוא adhd בטיפול. ברור לה שזה מה שהוא צריך, אבל העדיפה לרשום אותו לחוג שחיה,לנסוע לסופשבוע... ורק כשהוא איים לקפוץ מהחלון הוא למחרת היה אצלי. וכן, לפעמים אין כבר כוח לעשות אותו ואז אני מאמינה שהמטופל יחפש דרכים אחרות הרבה יותר זמינות וקלות, הרבה פחות יעילות, כי עם הריפוי שלהן הן כבר מכינות את השלב הבא.
 

harduf9

New member
בתור אדם ששונא לסבול וקשה לי עם

סבל של אחרים קשה לי להסכים איתך (מזל ששנינו באותו פורום). לדעתי ניתן להביא לשינוי גם כשהסבל הופחת. הסבל היה סימן וחובת המטפל ההוליסטי להסביר את הקשר ולכוון את המטופל לא להפסיק כשכבר לא כואב. ולא רק בגלל שזה יבוא מכיוון אחר. בכל אופן את אחת המטפלות בפורום שקיים סיכוי שאהיה מטופל אצלה בגלל ההתמקדות שלך בגוף נפש. את בצד הפיזי אני מטפל לך (כנראה) ישאר לטפל בצד הפסיכו אולי סומטי. בברכת בריאות שלמה גיא הרדוף
 

freearth10

New member
כבר רציתי לפתוח את היומן ../images/Emo13.gif

אבל לאחר כל הטעויות שבמשפט האחרון - זה כנראה תהליך שעדיין לא הגיע זמנו...
יש מישהו שאוהב לסבול? יש מישהו שנהנה לראות את הסבל של האחר? אבל לסבל יש תפקיד בחיינו בדיוק כמו שלהנאה יש תפקיד בחיינו. אי אפשר רק להנות מבלי לסבול ומי שמגזים בצד אחד - יקבל גם את הצד השני.
מאיה
 

freearth10

New member
קרא שוב את המשפט האחרון

"את בצד הפיזי אני מטפל לך (כנראה) ישאר לטפל בצד הפסיכו אולי סומטי." לקח לי הרבה זמן להבין למה התכוונת.טוב, זו אני. אבל את הטעות וההשמטה אתה עשית וכשכל זה בא במשפט אחד זה רק מראה כמה מתח יש בו...
 
הכוונה היא שאין צורך להשקיע כי כבר

יש תוסף מזון. ואז אי אפשר להפסיק כי בלי זה הגוף לכאורה לא יכול.
 

harduf9

New member
יש לי את אותו הפחד מתרופות

אך בכל הנוגע לתוספי מזון זה ב 99% לא מפתח תלות מסוג זה. ואנוכי מתייחס לתוספי התזונה כתוספים לתזונה, לרפלקסולוגיה וכו', למדיטציה, לדימיון מודרך, לחשיבה חיובית ולא במקום. זה תפקידו של מטפל, לטפל בכל המישורים שהוא חושב לנכון. ישנם כמה צמחים בודדים כגון גוארנה שמשפר את מצב הרוח אך עם הפסקת השימוש גורם לירידה גדולה יותר מהמצב ההתחלתי. לכן אני לא משתמש בו כלל (גם לא למטופלים כמובן). ממצב זה אפשר להמנע ע"י למידה של הנושא לעומקו ולרוחבו. כמובן יש גם את התלות הפיזית כמו בסנה על כל שמותיה. ולמען ההגינות גם כל התכשירים לחיזוק מערכת החיסון של הילדים, כטיפול מניעתי, אסורים בשימוש, ילדים חייבים להיות חולים, אחרת מערכת החיסון שלהם לא רק שלא תלמד אלא גם תתנוון, התוצאה של זה מערכת חיסון חלשה וסיכון יתר לחלות במחלות קשות. אבל כאשר הילד כבר חולה, כלומר מערכת החיסון עובדת ומגיבה, אפשר להקל עליו ע"י נתינה של תוסף לחיזוק מערכת החיסון. אישית אני נותן לילדי רק ויטמין C ואסידופילוס. אגב אסידופילוס, האם לא נתקלת במצב בו נתת אסידופילוס ? בברכת בריאות שלמה גיא הרדוף
 
לא יצא לי לתת אסידופולס עדיין. לא

רואה צורך. כשדור חולה הוא מקבל מרק עוף, תה צמחים, (לעיתים בהזרקה לפה מעט מים, כשהמצב חמור), רטיות חומץ להורדת חום, אמבטיות פושרות והרבה סרטי dvd. במצבים קיצוניים אקמולי, וזהו. כמובן, אם צריך דיקור לא אחשוב פעמיים. לרוב ילד בריא מחלים לבד תוך יומיים-שלושה. והעיקר והעיקר לא לפחד כלל. אני מאמינה במערכת החיסון של דור (הוא ינק כמעט שנה, הוא אוכל אוכל מגוון, בריא ואורגני ברמה הגבוהה ביותר) וכנ"ל במערכת החיסון שלנו. תמיד הדיקור עומד לרשותינו אם צריך חיזוק, אבל כוסות רוח ומרק טוב יכולים להספיק. לא רואה צורך בשום ויטמינים ותוספים אחרים. הרבה בריאות.
 

harduf9

New member
האם כל דבר שאת ממליצה את מנסה

על גופך ומה שלא אז את לא ממליצה ? בברכת בריאות שלמה גיא הרדוף
 
הרוב. הדוגמא האישית היא חלק מהטיפול

בעיני. כמובן, מה שאיני זקוקה לו לא אנסה על גופי. דווקא בנושא פטריות יש לי ניסיון אחר....
 

harduf9

New member
את אולי אינך מטפלת בגברים אך מה

תעשה מטפלת אם יבוא אליה מטופל עם פרוסטטה מוגדלת או מטפל שתבוא אליו מטופלת עם כאבי מחזור ? בברכת בריאות שלמה גיא הרדוף
 
אתן לך את האני מאמין שלי:

אני מאמינה שלא צריך תוספי מזון לטיפול. במידה ומטופל שלי לא ירגיש יותר טוב לאחר מס' טיפולים סביר ועם שינוי תזונתי, או במידה וארגיש שאיני יכולה לתרום לו, אתייעץ עם מטפלים אני סומכת עליהם, ואולי אגיע גם לתוספי מזון. אולי. אולי זה לא יתאים לי או למטופל, ואז אחפש עבורו מטפל אחר. האם המטפל האחר בהכרח יתן תוספי מזון? אולי. ואולי לא.
 
למעלה