קראתם את זה?

0 אור 0

New member
ומתי יבוא המחקר הנגדי?

למרות שאני אישית לא התנסיתי בהומאופתיה (משום צד), נראה לי שיש לבחון את מהלך המחקר הזה. העניין הוא שיש תופעות רבות של בריאות לא תקינה שאינן מדידות בכלים המדעים השגרתיים (רק לדוגמא - חוסר איזון הורמונלי ניתן למדידה, אבל יקר ומסובך מאד ולכן לא נבדק באופן שגרתי) והטיפולים של רפואה משלימה לרוב מסייעים מאד בתופעות אלו, שהרופאים כלל לא מכירים בהן. מנסיוני במחקרים אחרים - אני מניחה שדי צפוי שיבוא גם המחקר הנגדי שיוכיח כי ישי בהומאופתיה משהו - איך אמרה שם אחת מן המגיבות : אם לגבי זה עובד , אז לא אכפת לי איך זה עובד.
 

harduf9

New member
הנה שורש הבעיה

בכתבה נכתב ש "להומיאופתיה אין כל השפעה על הגוף" אפילו אני שאינני הומאופת ולא מבין כיצד ההומאופתיה עובדת (חשוב להדגיש שהיא אכן עובדת) יודע שהומאופתיה היא רפואה אנרגתית, רפואת תדרים ואת זה לא מודדים בבדיקות דם או צואה (נו מה לעשות). בכל מקרה אני רוצה להוסיף שסבלתי פעם מתופעה של מעין פצעונים בחלל הפה, בעיקר על הלשון, התקשרתי לידידה שלי שהיא הומאפתית, תיארתי את המצב, קיבלתי רמדי הומאופתי וכבר למחרת היה שיפור וכעבור יומיים נעלם כלא היה ולא חזר. ושיהיה לכולם בריאות שלמה גיא הרדוף
 

מאיר72

New member
נכון חלקית

אם אדם סובל משלשולים והוא מטופל ברמדי הומיאופתית תהיה לזה השפע אנרגטית אשר תשנה את המצב שלו ותגרום לשלשול להיפסק וזה כן מדיד, מה שלא מדיד זה הבעיה האנרגטית שגרמה לזה.
 
../images/Emo46.gifנמאס מכל ה"מחקרים"-

שבאים לקעקע כל פעם תחום אחר הרפואה המשלימה. הכי אוהבים משום מה לנגח את ההומאופתיה. אולי כי אנשים נורא אוהבים להתפס לקטע עם המים שלא מכילים כלום. מתי יעשו מחקר שבודק את אחוזי ההצלחה של רפואה מערבית (ואחוזי הכישלון) יכול להיות שאז יגלו שזה עוזר עוד פחות מפלצבו..... רציתי להכנס לכתבה בלנצט ולקרוא ברצינות ואולי להבין מי ממן ומי נגד מי אבל צריך לשלם על המאמר ואין לי שום חשק לעשות את זה. אם מישהוא מכם הגיע למאמר המקורי אני אשמח לקרוא. שבת שלום עירית
 

מחשבות

New member
חברות התרופות לא ממש רוצות בבריאות

שלנו. מבחינתן שמירת הסטטוס קוו (וזה אומר המשך לקיחת התרופות שלהם לעד) עדיף להן. אוי אם תרופות היו באמת מרפאות ובאופן חד פעמי היינו נפתרים מתחלואים. ככה לא עושים עסקים ורפואה היא כבר מזמן לא מדע, אלא ביג ביזנס. חברות התרופות יודעות היטב שמה במרפא זה בעצם מערכת חיסונית בריאה או כזו המחוזקת זמנית ע"י גירוי חיצוני, יהיה זה הומאופתי או עשבי מרפא. אבל תרופות לא עושות את זה ואוי מבחינתן אם היו עושות.
 

0 אור 0

New member
חברות לא רוצות כלום

אבל חוקרי הרפואה והרופאים באמת ובתמים רוצים (רובם לפחות) להבין את מנגנון הגוף האנושי ולמצוא תרופה שבאמת מרפאת. |החלום הרטוב" של כל חוקר בתחום הרפואי הינו למצוא תרופה אולטימטיבית שבאמת מרפאה באופן חד פעמית, ולזכות בכך לתהילת עולם. דוקא בתחום הרפואה המשלימה, אנו יודעים שאין שום דבר חד פעמי, ואנו מנסים ליצור תהליך של ריפוי טבעי ושל מודעות וסגנון חיים שישפרו את הבריאות - אין אצלנו ,זבנג וגמרנו". אני חושבת שהמשותף בין המניעים של מי שעוסק ברפואה קונבנצינולית למי שעוסק ברפואה משלימה רב מהמפריד, רק האמצעים והדרך שונים, לכן התגובה הזו לדעתי מלבה מלחמה שאינה במקומה.
 

מחשבות

New member
אולי אותו חוקר רוצה למצוא את התרופה

האחת והיחידה, אבל ברגע שימצא אותה הסיכול הממוקד מצד חברות התרופות לא יאחר להגיע.
 
הדברים במדע לא כל כך תמימים ופשוטים

היום לעשות מחקר רציני עולה הרבה כסף מאד לא פשוט לגייס כסף למחקר מדעי רציני. אפילו לנושא כמו הנזקים מקרינת פלפונים סלולרים שיש ערך רב לציבור בידע זה. לא תסיג מימון למחקר כזה ליצור איזו תרופה יותר פשוט. הקרן שמתממן מחקר זה עשויה לראות מזה רווח. ועוד בעיות כגון מוסכמות. קשה להשיג מימון למחקרים שעל ידי המדע נראים כאיזוטרים. ענין של יוקרה וכבוד שאתה מסכן שאתה עוסק בזה. כך שרוב רובם של המחקרים שאתה רואה יש איזה אינטרס של איזה גוף מימון לממן אותו יש דברים בגו.
 

saragon

New member
שמעתי בכל מיני מקומות.

שיכול להיות שיש בימנו תרופות או טכנולוגיות שהם סגורות לציבור הרחב. בגלל שריפואי בעיות באופן מושלם, פשוט יגרום לקריסה של החברות המייצרות. אתם חושבים שיכול להיות מצב כזה?
 

מחשבות

New member
חברות התרופות אינן מסוגלות לייצר

את התרופה המושלמת. פשוט אין כזו. אבל מה שדופק את התרופות הרגילות אלו תרופות הלוואי שבמקרה הטוב הן מציקות ובמקרה הרע הורגות ממש. תרופות הומאופתיות זול ממש לייצר וזה איום ממש על חברות התרופות.
 
הסיפור של -rife

במאה האחרונה היה חוקר בשם רייף שבנה מיקרוסקופ מיוחד שיכול היה לראות וירוסים חיים. הוא גילה שתדרים מסוימים "הורגים" את הוירוסים. זו היתה פריצת דרך ענקית....אבל מה, הוא מת שיכור ועני וללא הכרה ממסדית. עד היום לא הצליחו לשחזר את המיקרוסקופ שלו ולראות וירוסים חיים! תחשבו כמה תרופות היו נחסכות לו ניתן היה להתחבר בפשטות למכונת התדרים הזו(היא פשוטה מאד) ולרפא כ"כ הרבה מחלות. מי שרוצה יכול לחפש ברשת את הסיפור הזה. חוץ מלהאמין בתאורית הקונספירציה אין שום הסבר אחר ל-למה הממסד האמריקאי שהיה אז ממש צעיר לא הסכים לקבל את המצאתו של רייף ולאמץ אותה אל חיקו. עירית
 

0 אור 0

New member
נכתבו על זה לא מעט ספרים

במסגרת המדע הבדיוני, ומחקרים ומאמרים בתחום האתיקה. ישנם רבים שמאמינים בתיאוריית הקונספירציה וטוענים שאכן אי שם פותחה התרופה האולטימטיבית ומסתרת בכוח של חברות התרופות. אני אישית מאמינה שגם מדענים וחוקרים הם בני אדם (ואפילו מנכ"לים של חברות תרופות), ולכן לא מאמינה בהתכנות של קונספירציה כזו גורפת, בפרט לא בנושא כזה. רק כדי לחזק את הפן הכלכלי של העניין - ריפוי כל המחלות (לא כל הבעיות), יצור כר שלם של פעילות בנושא שיפור איכות החיים, פינוקים ועוד, אשר חברות התרופות יכולות להתפתח אליהם.
 

מחשבות

New member
יש קונספירציה כזו! קוראים לה

FDA. אותה רשות של תרופות ומזון אמריקאית, המקובלת כאורים וכתומים הן בארה"ב והן בעולם כולו, היא הרשות שמתחת לידיה יוצאים אישורים לכמה מהחומרים המסוכנים ביותר, החל בויוקס וכלה באספרטיים. לא צריך ללכת רחוק.
 

saragon

New member
אני אשית

הייתי מקבל קורטיזון (אם אני כותב את זה נכון) לטיפול באלרגיות. שמעתי על אנשים שלא יודע שאסור לקחת את זה יותר מידיי. והתפעות היו חמורות מאוד. רפואה טבעית וטיפול סיני עשו את העבודה בהרבה יותר יעילות! היום אני כמעט בראי לחלוטין. <b>סיפור מדהים שימו לב! <b/> אני קבילתי קורטיזיון בגיל 3 חודשים בלבד. ולא תאמינו לי, אבל צמחו לי שערות באזור האשכים.
 

0 אור 0

New member
לקורטיזון יש השפעות מאד חזקות

ולכן הרופאים עצמם ממעטים להשתמש בו ורק כשאין ברירה אחרת. הבת שלי קיבלה כתינוקת קורטיזון, ולכן כל רופא ואחות שהגיעה אליהם בהמשך החיים דאג להזכיר שלה אסור לקבל אפילו אהיסטון מכיוון שהיא "כבר קיבלה את המנה שלה" - ומדובר באנשים חסרי כל מודעות לרפואה המשלימה (ועד כדי התנגדות)
 

span26king

New member
איזה ערימה של תרוצים יש לכם

זה לא מחקר זה review. ואם מישהו מכם היה טורח לקרוא את הreview עצמו... כמו כל מטפל שמכבד את עצמו אתם זוכרים רק את הלקוחות המרוצים. לא את אלה שלא חזרו ולא התקשרו יותר. אתם לא תתנו לאמת לבלבל אותכם. הרדוף... לי היה חצ'קון כשהייתי קטן ועבר, אכלתי הרבה טוסטים עם גבנ"צ אז. אכן גבנ"צ מרפא כל חצ'קון לפי ההיגיון ה"מדעי" שלך. ניוטון קטן לידך.
 

0 אור 0

New member
נשמח לקרוא

האם יש לך אותו זמין עבורנו? או לפחות נקודות שמפרטות את המחקרים עליהם הוא מבוסס בצורה יותר מעמיקה ולא ככתבה עיתונאית?
 
למעלה