יש פה אנשים שאוכלים מזון אורגני?

יש פה אנשים שאוכלים מזון אורגני?

אני חייבת קצת טיפים כלכליים דווקא. מה הכי חשוב שיהיה אורגני, מה פחות קריטי ומה ממש בזבוז כסף? העוף המסכן שקנינו היום עלה 60 ש"ח. הוא יספיק אולי ליומיים. איך מצליחים ככה להחזיק משפחה קטנה? ומה עם אורז? קטניות? אגוזים? המון חומרי הדברה או רק חצי המון?
 

פרם שי

New member
להחזיק משפחה אי אפשר,

במיוחד לא את המשפחה של העוף הרצוח. דווקא בעופות זה חשוב מבחינת אנטיביוטיקה וכו', אבל אי אפשר לדעת אם זה אמיתי, כי יש המון זיופים בתחום הזה וכמעט שאין פיקוח. גם אין הרבה הבדל בין עוף אורגני לבין עוף רגיל, מלבד זה שבעקרון הוא לא מקבל אנטיביוטיקה ומזיקים כימיים דומים (וזה חשוב בגלל שאומרים ששאריות מהחומרים נשארות בגופו). לעומת זאת, השינויים הגנטיים כבר טבועים בו ונגד זה אין לך מה לעשות גם אם תשלמי 600 שקל לעוף. הכי חשוב זה ירקות ארוגניים. קטניות ודגנים זה לא הכי חשוב, אבל עדיף שיהיו מאיכות שאת סומכת עליה.
 

מאיר72

New member
משפחתה של אותו עוף, שי לא מענינת

לא אותי ונראה לי גם לא את שרון! מזון אורגני לצערנו הרב יקר (טוב יותר, טעים יותר, אבל גם יקר יותר) מה שחשוב באמת זה הקטניות כיוון שהן יכולות לפרק לאמוניה (יעני אקונומיקה), דגנים פחות, אבל אחרי שאוכלים מזון אורגני קשה לאכול מזון פחות טעים. דרך אגב אם מזדמן לך להגיע לאזור רמלה/לוד או אשדוד ישנה את הקהילה הקראית וקצבים שלהם מוכרים רק עגלים (בשביל שי לא כאלו שעונו) ללא זריקות וכל השאר (מעט יותר יקר, אבל שווה הרבה יותר).
 

0 אור 0

New member
פרם שי

אני מאד מבקשת להתנסח בצורה יותר אוהדת לאחיך בני האדם. הפורום הזה אינו פורום לטבעונים בלבד, ואנשים שאוכלים בשר, אינם שונים בזאת מכלבים או נמרים (למשל) שאוכלים בשר כדרך הטבע. וגם אם יש מקום להתווכח עם אמירתי זו - עדיין זה לא סיבה לכנות אותם בשם רוצחים או כינויים אחרים.
 

פרם שי

New member
קראי את ההסבר שלי למטה

לא פעם אנו כותבים פה דברים שאנשים לא ממש רוצים לשמוע על עצמם, אבל הם מה שיש. זהו לא כינוי ריק מתוכן - יש הסבר, והשם לחוסר היכולת לחוש בזולת הוא סוציופאתיה. אני מגבה את מילותיי, כפי שאני נוהג בד"כ.
 

מאיר72

New member
גם מתחסד זה לא דבר שכדאי לנפנף

בו. כתבתי בעבר לרוויטל והפעם אני אנסח את זה "קצת" יותר יפה. כמו כל החוזרים בתשובה גם אתה הפכת למשיחי. יותר פשוט לענות לשאלה שנשאלה מאשר לתת את המנטרה או את המשנה הסדורה שלך בכל פעם. ודרך אגב בקשר לחתימה שלך, אני חי טוב מאוד גם בלי להיכנס לאותו אתר.
 

פרם שי

New member
לבכי החתימה שלי, נכון.

החתימה היא תשובה לחבר בהקשר ישן, אבל לא יזיק אם באמת אנשים יכנסו לאתר. תכניות הטלויזיה שהם מפיקים מוצלחות ומעניינות. ולגבי משיחיות.. נו טוב. אני יודע שמאוד קשה לך להתמודד עם המציאות העירומה, ולכן יותר קל לפסול זאת במשיחיות, אך כדאי מאוד שתלך ותלמד מהי דת, ומהי משיחיות, בטרם אתה משתמש במילים שאין להן כל קשר לא לנושא ולא לדיון, וגם לא לכותביו. לפחות את בחירת המילים שלך תגבה במציאות, אם לא את בחירות חייך.
 

פרם שי

New member
אני שמח שקראת לי מתחסד

זה מראה שיש בך צד שמבין שרצח ממוסד של בעלי חיים הוא רע ומוטעה, אם אתה מחמיא לי (אע"פ שלא מגיע לי תואר כזה) כשאתה קורא לי מתחסד. איני חסיד וגם לא צדיק, אבל שימוש במילה הזאת בהחלט מראה שעוד יש בך צד שאולי מסוגל להפנים את הכאב.
 

פרם שי

New member
אפשר להגיד זאת גם על משפחתך?

נסה להחליף את המלה "עוף" בטקסט שכתבת, ב"משפחה של מאיר". איך זה מרגיש? רק בגלל שמישהו לא יכול להגיד לך את המלים "אל תפגע בי", לא נותן לך את הזכות לפגוע בו. בדיוק כמו תינוקות קטנים, בדיוק כמו מפגרים קשים. כולנו - מהאדם ועד התרנגולת - חשים אותם רגשות, תחושות וכאבים. אם אתה אטום רגשית מכדי להפנים אמת פשוטה זו, לפחות אל תודה זאת בפומבי.
 

פרם שי

New member
אתה מוזמן לרדת עלי

זה רק יחזק את המראה שניצבת לך מול הפרצוף. ולגבי שאלתך למטה - היא לא קשורה אפילו בשמץ לנושא. תרנגול מפוטם בכלוב שממנו יעשו שניצל, זה לא בדיוק תאונה בזמן אמת שבה צריך להציל מישהוץ הכי קל לברוח לויכוחים פילוסופיים-מוסריים. ומכיוון שקשה פה לאנשים להתעמת עם המציאות, נראה לי שבשרשור הנוכחי, אין לנו מה להמשיך.
 

מאיר72

New member
מציאו או לא מציאות

אינ את הסטייק שלי מעדיף מדייום ריר עם רוטב שמנת, לא הכי כשר, אבל טעים חבל על הזמן! תרנגולות גם אני אוהב אבל פחות (בעיקר כנפים על האש, מעדן, אתה חייב לנסות את זה יום אחד, את החטאים נסה להעביר אלי).
 

פרם שי

New member
../images/Emo6.gif

תודה. שירות דוב מעולה אתה עושה לי. אני מקווה שגם המטופלים שלך קוראים את הפורום הזה.
 

מאיר72

New member
למטופלים שלי אני ממליץ

לאכול בשר (במידה, כמו הרפואה הסינית הכל במידה ולא בקיצוניות), למטופלים שלי הצמחונים אני מוצא תחליפים, אבל תמיד ממליץ על בשר אם זה לא מפריע להם עד כדי כך. ודרך אגב אני חושב שהתכוונת שאני עושה לי שרות דוב ולא לך. ועדין לא ענית לי על השאלה מקודם, התחמקות?
 

פרם שי

New member
עניתי לך למעלה.

אם תשובתי אינה מספקת אותך, אז נסה לשאול אותי בהזדמנות אחרת ובשרשור חדש, כשזה לא מהווה הסטה מהנושא המקורי.
 
לא הבנתי משהו, מאיר, חשוב לאכול

קטניות אורגניות או חשוב לאכול דגנים אורגניים? (אני מבינה מהר כשמסבירים לי לאט...)
 
למעלה