השרשור על ריפוי וטיפול

אפשר להקשיב לשריר

אפשר באותה מידה, אם יש את הידע והכשרון, להקשיב לאף,לבטן ולכל איבר אחר בגוף. אני מעדיף להקשיב קודם כל לקולו של האדם, אחר כך להשוות את מה שהוא אומר לי לעומת מה האיברים אומרים ( אלא אם חושבים שאיברים הם סתם רקמת בשר ודם שאפשר לחתוך, לכרות ולסמם). החלק התפקודי שממצה את החלקים הגבוהים ביותר של האדם נמצא בדיבור.
 

0 אור 0

New member
ואפשר גם

בנוסף לכל מה שאמרת, להקשיב בעוד רמה גבוהה יותר. אני עוד מתחילה בדרך הזאת, אני לא רואה הילות, ואני לא תמיד יודעת לפרש את האנרגיות שאני חשה בצורה מילולית, אבל חוץ מהדיבור (הקול והדברים שנאמרים), והעיניים, ותנוחת הגוף, ומראה העור והאיברים, והסימנים בכף הרגל וכל מה שכולנו מכירים - יש עוד מימד שנוסף במגע או בתחושה שמעל הגוף שמכוון את הידע ואת הטיפול.
 
אור את רוצה ללכת רחוק יותר ? יש

אבל השרשור עשוי להמשך עוד המון זמן, לי לא איכפת. אני מוכן לגעת ברבדים האלה שמעניינים אותך, רוצה ? זה עשוי לגרום לתקרית עם אנשי המדע.
 

0 אור 0

New member
אנחנו פורום של רפואה משלימה

לא של מדע. והשרשור הזה בהחלט יכול להמשיך גם הרבה זמן, כל זמן שעדיין עולים נושאים והוא לא ממצה את עצמו.
 

0 אור 0

New member
אני?

אתה הצעת להמשיך. אני מחכה בציפיה לשמוע מה יש לך (או לאחרים) להגיד בנושא.
 
את צודקת שיש כל מיני מקורות מידע

למה לללכת דווקא אל השריר. אפשר ללכת אל ההוויה שמסביב. שלמה הלך אל הנמלה, מוחמד הלך אל ההר, ישו הלך על המים, משה הלך אל הסנה, אחד הולך אל החלומות, אחר מסתכל על העננים, אחרים מזפזפים בערוצי הטלויזיה, ויש כאלה ששמעו משפט מפתח אחד מתוך שיחה סתמית של 2 זרים שחלפו על פניהם. החיים מדברים בעד עצמם ובעד הכל. אבל בשביל לנוע בדרך כזו צריך להרפות ולשחרר את הספק והפחד מהדיעות הקדומות שלנו על עצמנו ושל אחרים לגבינו. חקרתי את הנושא הזה במשך כ 10 שנים וראיתי דברים נשגבים. פתאום את רואה שההוויה הולכת איתך ומספקת לך את האישור, פתאום את רואה את הדרך מתגלית לעניים, ואז מתחילה ההבנה האמיתית שאנחנו רק תא אחד מתוך גוף עצום. זה מדהים. כמו בכל דרך, גם לדרך הזו יש שלבי התפתחות. השלב היותר מרתק לאחר הסרת הספק הוא לגלות שיש יכולת של ראיה עתידית מסתברת ברמה גבוהה. למשל, לא מפתיע אותי שבתוך ימי השרשור שלנו עלה המאמר של אותו מוזס. הוא פשוט רטט איתנו, כמו שלא הפתיע אותי כשנפלו מגדלי התאומים. ידעתי שזה יקרה, הקולות דיברו בעד עצמם. כנ"ל לגבי האנתיפדה השניה, רעידת האדמה שהיתה לפני כשנה, הצונאמי... כך שאני לוקח את זה הרבה מעבר לאדם הפרטי. הפוטנציאל הגלום בתקשורת הזו הוא עצום. אני יודע שאיני מחדש דבר, אבל זה מדהים כל יום וכל פעם מחדש להבחין בכל אותם "צירופי מקרים".
 

freearth10

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אוייש לפעמים אנחנו אפילו מסכימים. בטח שאפשר להקשיב לאף,לבטן... ורצוי מאוד גם לעשות זאת.
 
אלישוע, תשובתך זו רק מחזקת את מאיה

ואת מה שאמרה"לא נראה לי שאתה פתוח ללמוד". כיוון שאתה בטוח שהומיאופטיה היא הדרך היחידה לריפוי מלא, אין אופציה ללימוד ממשי, רק לשירשורי ויכוח עקרים-שיח חרשים מאיה קראה לזה. אולי כשתבין שאין תשובה אחת מוחלטת למחלות העולם, תבין גם שאין ריפוי מוחלט, אלא רק עוד קו מתוך ציור שנשמה מציירת לאורך השנים.
 
דני אני פתוח ללמוד

אני בטוח שהעקרונות של ההומיאופתיה הם היחידים שמתאימים לבני אדם. לא אמרתי שעושים את זה רק בעזרת רמדי, אפשר לעשות את זה בתנועה, מגע, שיחה, אהבה, בכל דבר. יש הומיאופתיה ויש אנטיפטיה. תבחר אתה.
 
מי אנחנו שנגיד לאנשים מה לבחור?

אני אישית סה''כ אדם, אחד מתוך שש מיליארד בקירוב(אולי יותר אולי פחות) , שחושב שהוא יודע ומבין את אופן פעולת היקום בצורה חלקית במקרה הטוב, ומתוך תובנה זו אני מטפל באנשים. ברגע שאני אהיה משוכנע בצידקת דרכי המוחלטת אני אקים תנועה דתית/כת/מפלגה/בודאי יש עוד רעיונות, ואגיד שכולם תועים ואני צודק. עד אז אני אמשיך לעשות כמיטב יכולתי בשביל הפונים אליי ואכבד כמיטב יכולתי את דיעותיהם ואת דיעותיהם של מטפלים אחרים (גם מטפלים ברפואה משלימה וגם רופאים). אלישוע-הרי אם דרכך היתה צודקת במאה אחוז כבר היו מוכיחים זאת, לא? יש הרבה דרכים לטיפת מים להגיע לים, מי יקבע איזה דרך יותר נכונה? בטח שלא אני בקשר לנתקת-גם בזה אנשים בוחרים.
 
כוח החיים האישי, פנימי, רוחני

שמחובר כזרוע של כוח החיים הקולקטיבי. הוא שמרפא. מיהו סופר מן ? אולי זה שנפל מהסוס. יש קשר בין כאב לכאב בוודאי, גם אצל אדם אחד וגם בהתייחס לקהילה כולה. שבר = זה מצב בלתי הפיך, נקודת תורפה קיימת. משבר = תהליך ריפוי או חולי בהתהוות. טיפול ברובד הסיבות ישפיע בהכרח על רובד התוצאות. גם תחושה היא תוצאה ולא סיבה.
 

freearth10

New member
שבר-משבר

אני לא רואה את השוני שביניהם. כששברתי כוס - הכוס שבורה היא לעולם לא תחזור עוד למצבה הקודם בכל 100%. ברגע ששברתי נפתחות בפני אופציות (משבר): לקנות כוס חדשה, לתקן את הקיימת, לוותר על כוס אחת... ובכל מה שלא אחלט לעשות מעורבים הגוף הרגש והמחשבה שעוברים איזשהו תהליך מסויים. לדעתי קליטה קודמת להבנה וזו נעשית בעזרת החישה, אבל אני רואה את שתיהן כתהליך אחד שלם שרצוי לא להפריד אותו ולדעתי גם קשה מאוד להפריד אותו. כשאני כועסת ונותנת מכה, זה בא מתוך כעס(רגש), אבל בלי שהמוח יתן את הפקודה ליד לנחות בנקודה המסויימת,בעוצמה מסויימת...(שהשפיטה נעשית על סמך מידע מהשטח) - הייתי אולי מכה את עצמי ולא מישהו אחר. אבל הכעס הזה הוא תוצאה של מה שקרה קודם ומה שקרה קודם הוא תוצאה של מה שקרה קודם... ומאוד קשה לנטרל כל דבר ולדעתי גם מאוד לא נכון. הלב הוא לב ליבו של האדם. הוא גם מרכז הרגש. גם מרכז החיים (הגוף). זהו המקום בו אנחנו מתחברים אל האחרים, אל העולם בו אנו חיים ולכן לדעתי, הליכה עם הלב היא הליכה עם החיים.
 

miromiro

New member
אם כבר קשקוש רוחני-אז כבר

הכוס לא תהיה אותה כוס במאה אחוז גם לאחר ששתית בה פעם אחת. אבל היא עדיין כוס. תקני חדשה, תדביקי,תוותרי-העיקר שכשתצתרכי כוס תהיה לך כוס. ועוד הערה קטנהקל מאד להפריד קליטה מהבנה, אם נדמה לך שכל מה שאת קולטת בחושייך עובר עיבוד והבנה בין אם את מסוגלת ורוצה (התכווננות) ובין אם רק נדמה לך שאת יכולה אז..... את יודעת מה תחשבי על זה שוב ואני מניח שתגיעי למסקנה שלא כך הוא. ועוד אחת קטנה- כשאת כועסת ,ונותנת מכה, אם המוח נותן פקודה לתת מכה בנקודה מסוימת ובעוצמה מסוימת אז איך אומרים "אחותי סחטין על השליטה הפנומנלית" ויש שיגידו " זה נקרא לכעוס זה?" ואחת סופית לסיום- " הלב הוא מרכז הרגש" מכיר אני מושתל אחד וואלה היה בחור נחמד מאז ההשתלה (ולפניה הקוצב) הוא הפך לקונילמל שאומר שהוא איננו ההוא לכן הוא גם נבהל. לעומתו פגיעה באונות הפרונטליות הן ע"י חבלה, מחלה,ניתוח ועוד משנים אישיותו של אדם, שלא תדעי מצרות.
 

freearth10

New member
שינוי אישיות

חטף וואחד זעזוע ועם זעזוע שכזה מה הפלא שהוא השתנה? מעניין אם טיפול בטראומה שהביאה להתנהגות המשונה היה משנה את התמונה
 
אז אולי הצ'י יודע יותר טוב מכולנו.

וכל מה שהוא צריך זה גירוי קטן ועדין בצורה של רמדי או מחט או שיאצו, או תמצית, או קריסטל או כל דבר אחר ושרק לא יהיה כפייתי ומניפולטיבי. ושרק לא יעביר את החולי ממקום שטחי לעמוק יותר. ובא גואל על ישראל.
 
למעלה