שאלה לגבי מחירים......

מדברון

New member
שאלה לגבי מחירים......

שלום לכולם היש סכום שמקובל לגבות מלקוח בפעם הראשונה? או בקיצור כמה הומאופט קלאסי צריך לגבות עבור מיפגש אחד, אולי שעה של שאלות ומתן מרשם.... אם התשובה שכל אחד גובה כרצונו אז תנו לי דוגמאות למחיר. תודה מראש מ ד ב ר ו ן
 

שמש א

New member
בין 50 ל 750 שקלים

אני יודעת שלא עזרתי, אבל זו המציאות
 
יותר קרוב-250-750

רופאים MD לוקחים את המחירים הגבוהים (בגלל שהם רופאים ולא בגלל שהם הומאופתים יותר טובים). הומאופתים צעירים (אחרי לימודים) הולכים על 250 ש"ח בערך. וכל השאר נמצאים באמצע. ותמיד צריך לקחת בחשבון שהביקור אצל הומאופת הוא אחת לחודשיים שלושה וביקורי המעקה הם כמחצית הסכום. שבת שלום עירית
 
הנועזים נושקים ל 1000, זה

מתוך מחשבה שאם הם יקרים אז הם טובים. אלה בדרך כלל רופאים. שמעתי גם על 1500. עם מספר כזה או שמתים או שמבריאים בפקודה.
 

0 אור 0

New member
גם אני שמעתי

לפני כמה שנים, בשלב של תקיעות, מישהי סיפרה לי שיש הומאופת שיש לו הצלחה בנושא של תת פעילות בלוטת התריס. ביקשתי ממנה את הכתובת שלו, אבל ויתרתי מאחר שלא רק שהוא גר ברמת השרון, אלא דרש 1200 ש"ח לטיפול. סכום שאולי הייתי מוכנה לשלם אם היתה לי ערבות להצלחה, אבל בטח שלא בשביל לעשות סתם עוד נסיון
 
את מתכוונת

שרמת השרון היתה רחוקה עבורך, ולא בגלל הקונוטציה הסוציואקונומיות שלה. אני יודע מיהו והוא רופא M.D הומיאופת קלאסי נפוח מרוב חשיבות עצמית. עוד אחד שיוצא כנגד ההומיאופתים הקלאסים שאינם רופאים ולא ממניעים טהורים אלא כדי שיוכל להמשיך ולהרוויח את הסכומים האלה. לשמחתי זה לא צלח בידו עד כה.
 

0 אור 0

New member
ברור ../images/Emo8.gif

אני גרה הרחק בדרום והמדובר בימים לפני כביש 6, כשרמת השרון והרצליה נראו כמו משהו שאחרי הרי החושך ...
 
אני מתוך עיקרון

לא הייתי משלמת סכומים כאלה. יש מספיק מטפלים ישרים שלוקחים סכומים מכובדים והגיוניים. ברור שהבריאות חשובה יותר מכל סכום של כסף, אבל כמו שאמרת, אין ערבות. זה לא שמישהו יכול לומר שאם אשקיע בטיפולים שלו סכום מסויים אירפא מכל מכאובי. גם ברפואה הסינית גיליתי שמי שלוקח סכומים גבוהים הוא לאו דווקא הטוב שבמטפלים.
 
יש משהו

בכסף, קסם רב עוצמה. תמיד הוא מעלה סוגיות. מושג מוזר יצר לו האדם. בכל מקרה, יש לסכומים השפעה כמעט מאגית על בני אדם, ובטח על חולים, ומי לא ? יש מטופלים שמתלוננים על הסכומים ששילמו ועם זאת אפשר להבחין בשביעות רצון עצמית, כאילו שהיו אצל הטוב ביותר וכו'. אלה בדרך כלל ממליצים יותר על המטפל, ועוד לפני שהם מבחינים בשינוי במצבם. פעמים רבות הסכום עוזר לאדם להיות מפוקס בתהליך הריפוי שהוא חווה. יש יותר סיכוי שיעריך את מה שהוא משיג, ככה גם המטפל לא נשכח בקלות
ותאמיני לי הם שוכחים. מי בכלל רוצה להזכר בסבל. המטפל הוא חלק מהזמן הכואב ועוד התפרנס מזה. יש המון סוגיות בכל נושא הכסף אבל ללא ספק כולן מרתקות. זה אחד הטאבו'ס הכי קשים, אם לא הקשה מכולם.
 

מאיר72

New member
כסף

זה נכון ומעצבן כאחד. אבל אנשים אשר משלמים סכום נמוך לטיפול אינם מצפים ואינם עושים הרבה למען החלמתם (כרגיל גם על הכלל הזה יש יוצאים מן הכלל), אבל כאשר זה עולה כסף והרבה, אז הם נוטלים את צמחי המרפא בזמן, הולכים עפ"י ההוראות ומה שקבע המטפל ולכן גם הטיפול מצליח יותר. זה אינו עושה את המטפל לטוב יותר או חמדן (תמיד יש יוצאים מן הכלל), אבל פשוט האנשים משלמים את התמורה הנאותה למען החלמתן ולכן הם גם עושים הכל למען זה, לו הם היו משלמים שקל אחד פחות אז הם לא היו עושים דבר ואז המטפל/ת היה לא מועיל במצב הטוב או שרלטן במצב הפחות טוב ולא משנה אם היטפול עזר בכמה מישורים. זאת הדעה שלי מהנסיון המר שהיה לי, אבל למדתי לקחת מכל אחד את הסכום שהוא מוכן לשלם תמורת העזרה האמיתית וזה יכול לנוע מ 50 ש"ח ל 300 ש"ח בלי בושה (ויותר קל לבקש את הסכומים הגדולים).
 
בתחילת דרכי ניסיתי

לעבוד בכל מיני שיטות, שלם כפי יכולתך, אל תשלם אם לא תרצה את הטיפול ועוד כהנה וכהנה, זה לא פעל לטובתי. לקח לי זמן להפנים שהבעיה היא שלי. הרבה מרירות שבעתי סביב הנושא הזה. היום אני קובע וזהו. מכאן הכל פתוח. הוא יודע כמה אני מבקש וניתנת לו זכות העירעור. הם גם יודעים מראש כמה זה עולה דרך אלה שהיפנו אותם, לכן לא נוצרת בעיה מיוחדת. רובם לא מתמקחים, זה נדיר. אבל אם אני שומע בקולם נימה של קושי וחשש אז הכל נפתח מחדש. יש כאלה שהדבר הראשון שמענין אותם זה כמה זה עולה. אני לא אוהב את זה כי הפרוגנוזה שלהם לא מלמדת טובות. ללא ספק שיעור רציני בחיי כל מי שהולך בדרך שלנו שמצטיירת בעיניהם כרוחניות חסרת אגו ויפת נפש. אנשים בלי מכולת.
 

forestdevil

New member
מסכים חלקית...

אין ספק שהתשלום חשוב לתחושת ההשקעה של האדם בטיפול בעצמו, אין ספק שה "להפרד" ממשהו גורמת לתחושה של "הנה, אני עושה למען עצמי", אבל לחשב פרוגנוזה של מטופל לפי התעניינותו במחיר הטיפול היא דבר שגוי. לא לכולם יש את הכסף להשקיע בטיפולים משלימים, שלצערי הפכו מרפואה עממית לרפואה פלצנית ואליטיסטית. אין שום הצדקה שאדם חדש בתחום מסויים (מטופל) ישקיע 750 שקלים בטיפול, רוב הסיכויים, שגם אני לא אסכים לשלם סכום שכזה ואני מטפל שנים ויודע להעריך את היכולת של הרפואה המשלימה\ טבעית\ רפואת המזרח.... אם למישהו ישנה בעייה לשלם סכום גבוה, זה לא אומר כלום לדעתי על הפרוגנוזה שלו, וזה אפילו מכעיס לשמוע את זה, אני לגמרי לא מסכים איתך כאן. יש אנשים שמרוויחים 500 שקלים בשבוע, רק להזכירכם. אור. (בד"כ מוכר כאן כ-Orrza, למרות שלא השתתפתי הרבה בשנה וחצי האחרונות)
 

מאיר72

New member
היי אור, כמה דברים

1. יופי של עקרב (תסתכלו כולם בניפוח הזכוכית שלו, שווה). 2. הציטוט שלך שגוי מיסודו. או שחלק קטן עושה הרבה רעש ולכלוך וזה אינו מעיד כל הכלל. או שמהיסוד כולם במהות ורק חלק התפתח. 3. מה שאילושע כתב זה שאם יש אנשים שקשה להם לשלם הכל פתוח למו"מ, מי שמתענין ישר בכמה זה עולה, פחות נתענין במה זה יעזור לי.
 

tomerit

New member
רק אני פספסתי עקרב?

ניסיתי לקרוא את כל המסרים ולא מצאתי שום עקרב בדרך.
 
כשאתה מטפל

אתה מלקט אינפורמציה מכל הבא ליד. אחת מהאינפורמציות היא נושא התשלום. כל אדם מגיע ממקום אחר, אני מניח שלך כעוסק בטווינה אין הרבה מה לעשות עם האינפורמציה הזו, אבל לי יש גם יש. הרמדי יכולה להקבע על פי אמות מידה ותכונות שונות, למשל קמצנות מול פזרנות וכו'. יתכן מאוד שאותו אדם מתברר כבעל אמצעים, האם זה אומר משהו לגבי האנמנזה והפרוגנוזה, לי בוודאי שכן. אבל שוב, זו לא רק על זה קם ונופל הכל, אם להתייחס או לא כפרט מאפיין שנוגע לפרטי הסיפור תלוי בהוליסטיות של הסיפור. זה אצלי כהומיאופת. לא יודע אם לגישות האחרות זה משנה, או שיש להן דרך להתייחס לזה בבחירת הטיפול.
 
תחשוב על אדם

שמתקשר אליך לקביעת תור והתלונה שלו היא אולקוס, או סכרת, או שלשולים וכו'. האם ניתן ללמוד על מחלתו משהו רק מהדרך שבה הוא מתייחס אל כסף? זה נושא מרתק ולאו דווקא קשור במישרין בכסף, ואפשר לפתח את זה. האם יהיה לך מוזר לשמוע על עצירות פיזית יחד עם קמצנות או חסכנות באותו אדם, או לחלופין שילשול עם פזרנות. האם יש קשר בין הדברים הללו או שאין. זו השאלה. הטיפול מתחיל מהרגע הראשון, עוד לפני שקיבלת שקל אחד ביד, את זה הם לא יודעים. הטיפול הוא לא רק המחט או המגע או הרמדי, הוא גם האינפורמציה האינטראקטיבית שעוטפת את הכל.
 

forestdevil

New member
תודה על המחמאות, ואני חייב לומר ש:

אני בהחלט מבין את הנקודה שהעלית. כמטפל בטווי-נה (שזה קודם כל רפואה סינית, שאני לומד זו השנה הרביעית) זו בהחלט אינפורמציה שאפשר להעזר בה, אבל מה... לא אהבתי את הנימה שההודעה שלך היתה מנוסחת בה, היה יכול להשתמע ממנה שכל מי שמתעניין במחיר, אפשר לשייך לו קמצנות מסויימת. הרבה פעמים אנשים שואלים את המחיר כשאלה ראשונה, בכדי לדעת אם בכלל יש טעם להמשך השיחה מפני שהם יודעים שהאמצעים שלהם דלים ולא יוכלו לעמוד בתשלום בגובה מסויים. לא הייתי מסיק מסקנות כאלו על אדם משיחה ראשונית. אני משתדל כמה שאפשר לא לקפוץ למסקנות חפוזות (וחלילה לא טוען שמישהו כאן כזה), ומשתדל לקבל את המידע שלי מהפגישה עם המטופל. הרבה פעמים ראיתי שמה שנשמע לי בטלפון, היה משתמע אחרת לו הייתי רואה את המימיקה של האדם. תודה על ההתייחסות, וסליחה אם נשמעתי תוקפני בהודעה הקודמת... אם היית מביט בי אומר את הדברים, היית יכול להיות בטוח שלא הייתי
. אהבה! אור.
 
למעלה