טיפול אלטרנטיבי בהנג-אובר?

מאיר72

New member
יש טיפול, לא כל כך אלטרנטיבי

חזור לבר שתה שוב בירה, אבל הפעם כאשר זה יעבור, תשתה חצי כוס שמן או לחילופין תאכל מזון שמן מאד, האלכהול במקום להתפרק מהר בקיבה ומשם ישר למעלה, הוא יתפרק לאט מאוד ללא תופעות לואי. כמו כן מומלץ להימנע מסוכרים
 

0 אור 0

New member
גם אני

לדעתי זה עובד רק מראש. ולאחרי: שמעתי ששותים מיץ עגבניות עם קצת פלפל שחור. אבל זה משהו שלא מתקרב לדל שפתי , וגם ממילא לא היה לי הנגאובר אף פעם אז לא ניסיתי.
 
שתה חצי\רבע מנה של אלכוהול

מרטיני ביאנקו מצוין לזה, או יין. זה ירכך את הכאב ראש. מעבר לכך הרבה מים-המוווווןן מים
 
הנג אובר ../images/Emo122.gif

עד כמה שידוע לי זו בעצם התייבשות
ובתור שתיין למדתי כמה דברים תמיד תשתה המון מים ותלך לעשות פיפי כמה תהיה תחלופה. אם אתה לא רגיל לשתות תמהל את הבירה עם ספרייט ויהיה לך שנדי וכך יהיה לך משקה סמי אלכוהולי. במידה וחטפת הנג אובר מקלחת קרה !!!!!!!!!!!!!! עושה פלאים והרבה מים עם לימון.
 

tanka

New member
חמוד../images/Emo13.gif

כשהייתי צעירה עשינו מסיבה של כל השכבה בבית של חברה (זה היה תיכון דתי שתבינו). כדי להרגיש מה זה "קוליות" וכדי לפרוץ גבולות החלטתי לעשות תחרות שתיה עם בן מהכיתה של הבנים.שתיתי 7 כוסיות וודקה נקיה (וניצחתי). למחרת בבוקר קמתי עם האנג-אוור מזעזע!!! בהיותי משוכנעת שאני על ערש דווי צלצלתי לדודתי אחות בבי"ח וסיפרתי לה שאני גוססת מאלכוהול. אחרי גיחוך קצר היא המליצה לי על שתיה מרובה מאוד של הרבה מים ומנוחה!. אז זו ההמלצה שלי.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif וודקה נקיה../images/Emo5.gif

איכס עדיין לא הצלחתי להבין איך אנשים שותים את זה
 
למעלה