רופא שהוא גם הומאופת????

mamy4

New member
רופא שהוא גם הומאופת????

הי אנחנו מחפשים המלצות לרופא קונבנציונאלי שהוא גם הומאופת (אם אפשר רופא ילדים) באיזור המרכז... הבת שלי סובלת מדלקות אוזניים חוזרות ונישנות הנגרמות בגלל צינון ומלוות בחום וכאבים. אנחנו טופלנו שלושה חודשים ברציפות באנטיביוטיקה הן כתרופה והן כמניעה אך כלום לא עוזר ואמרו לי שאפשר לטפל דרך הומאופתיה... אמרו לי שיש שני סוגים: מודרנית וקלאסית. רציתי לדעת מה ההבדל סיניהם ואיזה מתאים לסוג כמו שלנו. והאם אכן יש הצלחות לטיפול הומאופטי במקרה כמו שלנו. אנחנו מיואשים היות ואמרו לנו שאם זה ימשיך נצטרך ניתוח כפתורים ואנחנו ממש לא להוטים לבצע זאת אלא אם כן ניסינו הכל!
 

פרם שי

New member
למה?

מה הצורך ברופא שהוא הומאופת? הומאופתים קלאסיים אוחזים בידע הנחוץ. חייבים להבין, שמדובר בגישות שונות לאדם ולבריאות, ולכן השילוב המבוקש, הוא לא תמיד הטוב ביותר לפונים, כי יש כאן שילוב מזר של הסתכלות קונבנציונאלית והומאופתית. כמובן שיש גם אנשים שמצליחים לשלב, אבל.. למה דווקא הומאופתיה? נטורופתיה יכולה לעזור גם כן, ויותר מכך, היא תעזור גם לעצב את תפריט הילדה בהתאם להתפתחות שלה ולצרכים הבריאותיים והרגשיים שלה, ובכך תאפשר גם שינוי יומיומי משמעותי באורח החיים לכיוון בריא יותר. ההומאופתיה טובה, אך אם אדם (לדוגמא) אוכל רע והרבה כל היום, אוכל בחצות והולך מיד לישון, רק כדי לקום ב5 ולרוץ לעבודה בלי ארוחת בוקר - אז ההומאופתיה יכולה ליצור שינוי פנימי בחייו, כך שהוא יתחיל לברר כיצד לשנות את דרכיו, אך הנטורופתיה תעזור בייעוץ מהו השינוי הטוב ביותר עבורו וכיצד לעשות זאת.
 

mic26

New member
רופא שהוא גם...

עם כל הכבוד לרופאים, דוקטורים לרפואה מדיצינית, רובם של הרופאים שעוסקים גם ב"רפואה אלטרנטיבית", עשו קורסים מקוצרים ומזורזים, זאת על מנת שבאמת יוכלו לעסוק מהצד במשהו נוסף. אי אפשר להשוות בין מטפל שלמד ארבע שנים במכללה והוסיף ועשה השתלמויות וסטאז'ים, לרופא שעשה קורס של חודש ושולף מחטים בנקודות הבודדות שהוא יודע, או רושם מרשמים על פי סימפטומים בלבד. במקרה כזה, זוהי בעיקר רפואה סימפטומטית שעלולה לגרום לנזקים חמורים ורבים. עצתי לכם, פנו למטפל מוסמך, שהגעתם אליו על פי המלצות. אל תהססו לחקור ולשאול איפה הוא למד וכמה שנים. אם אתם זקוקים להמלצות אוכל לשלוח לכם. אני לא מטפלת בתינוקות ולכן אובייקטיבית מבחינה זו. ברכת בריאות לבת, מיכל
 
עוד על בחירת מטפל

שלום הומאופת שאיננו רופא לומד 4 שנים כדי לקבל תעודה רופא לומד שנתיים בלבד (במקרה הטוב). ואין מדובר בעוד שנתיים של לימודי רפואה מערבית (לאלו שאינם רופאים). כך שהידע ההומאופתי של מטפל שאיננו רופא בד"כ רב יותר! הבדל נוסף הוא ההבדל הכספי-לרופא משלמים יותר (כפול) מאשר להומאופת שאיננו רופא.... לכן אני מצטרפת להמלצתם של קודמי שלא לפסול מטפל בגלל מחסור בתואר ד"ר. ההמלצה לגשת להומאופת היא נכונה, אכן יש לנו הצלחה רבה מאד בטיפול בדלקות אוזניים חוזרות. ועוד עיצה-מכיון שמדובר בטיפול בילדים מומלץ לשאול את ההומאופת עוד בטלפון עד כמה הוא נגיש למקרי חירום-החום עולה תמיד בלילה ובשבת וחשוב שיהיה עם מי להתיעץ. ניתן למצוא הומאופתים מוסמכים עפ"י איזורי מגורים באתר האגודה להומאופתיה קלאסית-www.homeopathy-israel.co.il בהצלחה עירית-הומאופתית
 

שמש א

New member
אמנם אני לא הומאופתית

אבל מסכימה עם כל מילה. לא מזמן הייתי צריכה לבחור הומאופת ואחד הדברים שהיו חשובים לי זה שאני לא רוצה שיהיה ד"ר לרפואה.
 
אני משוחד אבל...

אנני רופא אלא רק הומאופת קלאסי פשוט. עובד לפי חוקים כל כך פשוטים של הומאופתיה. אני חושב שאנשים רוצים רופא שהוא הומאופת כי הם פשוט לא מבינים את הדרך ההומאופתית, ולכן בשביל הבטחון העצמי שהוא רופא הם הולכים ולא לשם ההומאופתיה. רוב הרופאים בארץ למדו הומאופתיה כשנה אחת או שנתיים לכל היותר (פעם בשבוע), רובם לא עוסקים בהומאופתיה קלאסית אלא מודרנית. כאשר הילד חולה הם נותנים אנטיביוטיקה ובמקביל "הומאופתיה" שהיא לא בדיוק הומאופתיה. אני בהחלט מבין את הייאוש, ואומר לך שאפשר גם אחרת. רפואה שלמה ובהצלחה שלומי.
 

diday

Member
רופא או מטפל

קל להבין מדוע את מחפשת רופא ולא מטפל. ברופא יש סמכות מרגיעה. סמכות שהיא פועל יוצא של שנים רבות של לימודים, עבודה ונסיון. מטפל? מי יודע היכן הוא למד, מדוע הגיע למקצוע בכלל. יש כל כך הרבה שרלטנים, שמבטיחים הרים וגבעות ומתנערים ממך במיקרה של אי הצלחה. הכל נכון. אבל... אם תחפשי רופא שהוא גם הומאופת תגלי שגם כאן יש שרלטנים. רופא שלמד איתי בבית ספר החל לפני שנים בטיפולי הומאופתיה ודיקור. הדבר הפליא אותי כיוון שהיה מנוגד לחלוטין לטבעו של אותו האיש. לשאלתי ענה: אם לא יועיל לחולה, יועיל לפחות לכיסי. איני בא כאן להטיל רפש על כל ציבור הרופאים ולטעון שכולם כאלה. מכיר רופאים הומאופתים מעולים, ונמצא בעצמי בטיפול אצל אחד. החסרון של רופא הומאופת, לעומת מטפל יהיה בזמן שהמטפל יקדיש לך. רופא זה עסק כלכלי. כמובן שאיני מנסה לטעון שמטפל עובד אך לשם שמים. שיטת העבודה היא אחרת. שיטת העבודה של הרופא בנויה על תחשיב של מקסימום חולים אפשרי לזמן נתון. המטפל מתכנן מראש את הזמן שיצטרך עבור המטופל. עבור הרופא את בדרך כלל אחד מרבים, אצל המטפל עולם ומלואו. הדברים שכתבתי כאן נובעים בחלקם מנסיון של עבודה מול רופאים הומאופתים. וכמו שכתבו קודמי, להומאופתיה הקלסית הצלחות מרשימות בטיפול בנושא.
 
אוי, איזה קשקוש

יש ויש. יש רופאים שרלטנים, יש מטפלים שרלטנים. יש רופאים שעבורם חולה הוא פריט על פס יצור, ויש גם מטפלים כאלה. יש רופאים שנותנים את כל הלב, ויש גם מטפלים כאלה. אלה ואלה בני אדם על חולשותיהם ונקודות החוזקה שבהם. אלה רוצים לטפל, ואלה נשבעו את שבועת הרופא בלב שלם. יש הצלחות מדהימות לרפואה המערבית, יש הצלחות מדהימות לרפואה המשלימה. לשניהם יש כשלונות צורבים. אם תמצאי רופא טוב, דבקי בו. אם תמצאי מטפל טובף השארי אתו. מה שמתאים לך. שניהם טובים (או לא), שניהם ראויים (או לא). אם את מרגישה בטוחה יותר עם מי שמתמצא בשני העולמות - לכי על זה.
 
צודקים

צריך לתת לאצבעות ללכת, לא לרוץ
 

SideKick

New member
רופא ומטפל...

אני זוכרת את עצמי לפני כמה שנים, אמא לפעוט עם דלקות אוזניים חוזרות, מחפשת בדיוק את אותו הדבר. היה לי חשוב שזה יהיה מישהו שגם יידע להסתכל באוזן ולדעת מה הוא רואה שם. בפועל אכן מצאנו הומיאופתית (לא קלאסית) שהיתה גם רופאה בעברה ונהנינו מטיפול טוב ויעיל. מאז עברנו כמה תהליכים והיום אני לא הייתי מחפשת הומיאופת/ית+רופא/ה שדרים תחת אותו העור. אולי לא הייתי פוסלת את השילוב הזה על הסף, אבל בטח ובטח שלא הייתי מחפשת אותו.
 

izak471

New member
מנסיון אישי שלי - אני הייתי מוסיף

מנסיון אישי שלי - אני הייתי מוסיף לילדה פרחי באך. הם עובדים בצורה מדהימה על ילדים. ובאשר לרופא +הומאופת. ישנם כאלה וישנם כאלה. תבדקו המלצות של אנשים שטופלו.
 
למעלה