כאבי ראש כרוניים

ziko72

New member
כאבי ראש כרוניים ../images/Emo4.gif

שלום רב, אני סובל מכאבי ראש כרוניים שמופיעים בדר"כ פעם בשבוע, כמעט תמיד בסופ"ש. אני סובל מכך כבר מעל 10 שנים (אני בן 32). שהלכתי לרופא מומחה הוא רצה להתחיל לתת לי באופן יומי כדורים נגד אפילפסיה (!!!) כמובן שלא הסכמתי. עשיתי כבר בעבר דיקור סיני וביופידבק. הדיקור לא עזר בכלל, והביופידבק אולי עזר באופן מאד חלקי (אולי לא התמדתי מספיק). אין לי ספק שיש אלמנט פסיכולוגי מאוד גדול בכאבי ראש אלו. האם אתם מכירים טיפול העוזר לסימפטומים הדומים לשלי (הדגש על כאבי ראש שבאים בסופ"שים, ביום המנוחה השבועי...)? תודה.
 
כאבי ראש כרוניים

בוקר טוב, ברשותך כמה שאלות: 1. האם כאב הראש הוא רק ואך ורק בסופי שבוע? אם כן באיזה יום? 2. האם כאב הראש מופיע בחגים? 3. האם כאב הראש מופיע בימים בהם אתה לא עובד? 4. כמה זמן היית בטיפול ע"י דיקור? 5. האם למעט כאבי הראש אתה סובל מבעיה רפואית אחרת? בכבוד רב, שלומי.
 

ziko72

New member
תודה על המענה המהיר ../images/Emo13.gif

תשובות לשאלותיך: 1. כמעט תמיד אך לא רק. הייתי אומר שגם בימים שאני לחוץ מסיבה כלשהי. בדר"כ יופיע ביום שבת. 2. אני מניח שיופיע גם בחגים. עכשיו בראש השנה לא היה. אם היה לי כאב ראש ביום שבת, ויש חג מספר ימים לאחר מכן יש חג - סביר שלא יופיע כי אין מרווח מספיק גדול של ימים. 3. סביר שיופיע בימים שאני לא עובד (כמעט תמיד) 4. הייתי בדיקור לדעתי 6 חודשים - פעם בשבוע אצל מדקר ידוע (יוסי מורגנשטיין) 5. פרט לכאבי ראש אין לי שום בעייה רפואית הייתי מוסיף שגם שאין לי כאב ראש, אני מרגיש שם משהו, אולי כאב ראש מוחלש כל הזמן... בתודה.
 
כאב ראש המשך

תודה על הפרוט הנרחב, ישנם בהחלט מצבים שאנשים בוחרים להיות חולים דווקא בימי החופש שלהם או דווקא בזמני מנוחה, ויש לדבר משמעות רוחנית - אנרגתית מיוחדת. האם ניתן לסייע לך? - אני חושב שכן אך זה תלוי בך. אנני יודע מה הייתה ההתנהלות הטיפולית הקודמת והאם הבעיה לא השתפרה בכלל או... רב הנסתר מהגלוי, ובטוחני כי ישנם עוד דברים, כי לא יתכן שהדבר היחידי הוא רק כאבי ראש (וזה פשוט מניסיון), תמיד יש דברים נוספים, כאלו שמציקים אך התרגלנו אליהם. דווקא אלו הקטנים, "הלא חשובים", הם המפתח להבנה של אותו קלקול ושם נמצא גם את המפה לפתרון. הרי אנו עוסקים בתחום ההוליסטי של גוף ונפש, וכאן דיברנו רק על הגוף, מה עם הנפש, מה עם שאר המערכות? רק התמונה הרחבה והמלאה תתן לנו את הפתרונים לחידת כאבי הראש. אני חושב שהדרך היא לפנות שוב למטפל בתחום הדיקור או בתחום אחר, ולהתחיל בטיפול רציני ומקצועי. אם יש לך שאלות נופסות אשמח לסייע. רפואה שלמה שלומי זילברמן הומאופתיה קלאסית www.homeopathy.co.il
 

ziko72

New member
האם תוכל לפרט?

איזו משמעות מיוחדת יש לאנשים הבוחרים להיות חולים ביום המנוחה? האם אתה יכול לתת דוגמא לדברים הקטנים והמציקים שהתכוונת אליהם? לגבי הנפש שלי, גם היא "בטיפול" אבל הייתי רוצה לתת "חיזוק" מכיוון הרפואה המשלימה... מתי דיקור ייתן תוצאות התחלתיות...? לא חשתי בשיפור אפילו אחרי חצי שנה...
 
ועוד דבר קטן,

עוד חומר קטן מאד למחשבה, ושוב מהעולם הרוחני שבו הכל קשור להכל. אתה סובל מכאבי ראש בסופי שבוע - בס-ו-פ. אם נהפוך את האותיות של סוף נקבל 'פוס' - מילה שמשתמשים בה לרוב בתור ילדים להגיד הפסקה, די. השם שלך בניק הוא ziko72 - מה המיקום של האות Z ב- ABC? מה המיקום של Z בניק שלך? בעברית נחליף את ה- Z לאות 'ז', שהיא האות השביעית שמקרה גם מסמלת את יום השבת שמקרה ביום הזה יש לך כאב ראש. חומר למחשבה, האם יש קשר? האם צריך לראות את התמונה המלאה או שאנו מטפלים רק בכאב הראש? לגבי הדברים הקטנים (אתה לא אמור להשיב כאן): - מה אתה לא אוהב לאכול? - חלומות? - פחדים ועוד..? ניתן לסייע לך, רק צריך להבין לאן הולכים ומה עושים, ואם לא היה שינוי או שיפור במצבך אצל המטפל, אז לא קרה כלום, אומרים שלום ותודה וממשיכים הלאה. מאחל לך רפואה שלמה שנה טובה וחתימה טובה. שלומי.
 

SideKick

New member
ולכל השאלות החשובות הללו...

אני הייתי מוסיפה שאלה נוספת קריטית - מהי הפעילות הגופנית שאתה עושה בחייך? ועוד אחת נגזרת - במה אתה עוסק? כיצד אתה מפעיל את גופך בזמן עבודתך?
 

ziko72

New member
לצערי עוסק במחשבים... ../images/Emo132.gif

אבל עושה די הרבה פעילות גופנית בשעות הפנאי - שחייה, אופניים וכו'
 

טאוֹ

New member
אל תצטער - תשפר ../images/Emo8.gif

זה מצוין שאתה מניע את הגוף והנפש בשעות שאחרי העבודה, אך כיוון שאתה כנראה יושב מול מחשב במשך שעות ארוכות, חשוב לדעתי שקודם כל תשנה, במידת הצורך, את הרגלי העבודה שלך - הכוללים לא רק את צורת הישיבה שלך אלא גם תנאי תאורה, זווית המסך, גובה הכסא וכן הלאה; אחרת, התועלת שאתה מקבל מהפעילות של השחייה והאופניים הולכת לאיבוד בנזקים שנגרמים למחרת מול המחשב. כאבי ראש כרוניים נשמע כמו דבר די אופייני (האם זה חופף את התקופה בה התחלת לעבוד באופן מסיבי מול מסכי מחשב?), למרות שהם יכולים להיגרם כמובן מדברים אחרים, ואת זה יוכל לקבוע רק מטפל. בכל מקרה כדאי לקרוא את המאמר הזה (כולל כל הקישורים), המסביר איך אפשר להימנע מנזקים ופגיעות נפוצות לעובדי מחשב, ולהשתדל לנוע גם בעבודה.
 

SideKick

New member
כאבי ראש של סופי שבוע...

הם תופעה די מוכרת. הישיבה ליד המחשב אולי לא תורמת, אבל היא לא הסיבה העיקרית. כאבי ראש כאלה נפוצים גם אצל אנשים שלא עובדים ליד מחשב, אם כי היא בהחלט אופיינית לאנשים שעובדים בעבודה שעיקרה ליד שולחן וגם אצל תלמידים. פעילות גופנית נכונה
יכולה בהחלט להועיל, אבל מה שיועיל יותר יהיה טיפול שייקח בחשבון את כל המכלול: את היחס שלך לעבודה, את היחס שלך לגופך ולסובבים אותך, את הדרך שבה אתה מתנועע, את הרצונות שלך, את השאיפות והאכזבות וכו' וכו'. אם ברצונך לשנות - עליך לשנות. שאל את עצמך איך ומה אתה רוצה לשנות כדי לחולל שינוי בחייך. בהצלחה
 

ziko72

New member
מנסה כל הזמן... ../images/Emo62.gif

אבל כאבי הראש התחילו לפני עידן המחשבים (שלי) ולכן איני רואה קשר. תודב בכל אופן.
 
הי,

אתה מתאר תופעה המאפיינת את אבא שלי מזה 30 שנה בערך,ואותי מגיל 16(מגיל 8 בערך יש לי פשוט כאבי ראש מטורפים,מיגרנות),ומגיל 16 בערך זה עבר לסופ"שים,כמו אצל אבא שלי אצל אבא שלי,זה פשוט קבוע,רק בסופ"שים ובחגים האמת היא שאצל אבא שלי אני חושבת שמצאתי את הנקודה,למה זה קורה.אני חושבת שדי עליתי.אני אכתוב כאן למה,ואח"כ בוא ננסה להבין האם יכול להיות שאצלך זה דומה?מותר? כאשר הגענו לארץ,התופעה מאוד התגברה אצלו.הוא התחיל לחרוש בעבודה(אין מה לעשות,צריך כסף,וכדי שלא יעיפו אותו מהעבודה-הוא בסה"כ עולה חדש-הוא נשאר גם סופ"ש,למרות שזה די גמר עליו מבחינה נפשית ובריאותית.הוא עבד שעות מטורפות,ואני מדברת על משהו כמו מ6 עד 21 בשכר זעום,עבודה של מהנדסים).ואז התגברו גם כאבי הראש. ומה שמענין,מעבר לכאבי הראש שהיו מטורפים כאשר הוא כן עבד(והוא הלך איתם לעבודה ועבד איתם,למרות שהם ממש מנעו ממנו לתפקד.בוא נאמר ככה-אני ראיתי את אבא שלי בוכה בחייים שלו פעמיים.פעם אחת-עליי(כאשר הייתי על סף מוות,ועל זה כתבתי כאן כשפירסמתי קטע מיומן האנורקסיה שלי.פעם שניה בנסיבות דומות,ופעם שלישית-מתמשכת,מכאבי ראש.הוא פשוט לא מסוגל לתפקד-זו מיגרנה נוראית,מטורפת.כאבי הראש היו גם כאשר הוא החל להפסיק לעבוד שבתות,גם כאשר החלו השבתות בבית/בטבע.הוא פשוט שכב במיטה,מול הטלוויזיה(אין מה לעשות,זו המנוחה שלו(גם אם אני לא מבינה מה המנוחה כאן.אבל נאלצתי להבין שבשבילו זו המנוחה),ולא יכל לקום.ושוב-רק בשבתות.בכל שאר הימים כאבי הראש אולי היו שם,אך הוא תיפקד.בשבתות-הוא היה משותק ממש. בלי יותר מדיי פירוט,אני חושבת שכאבי הראש באים,(כמו הרבה מחלות,אם כבר),אצלו,"להכריח" לנוח,לקחת פסק זמן.לחשוב?לאותת. הוא לא נח,הוא כל הזמן עבד,התאמץ,חרש.פשוט קרע את עצמו,לחלוטין.מקום חדש,סביבה חדשה-בלי כל התמודדות נפשית עם הדבר הקשה בטירוף הזה(הוא עלה לכאן באהבה רבה,מרצון כל כך שלם-לא שעשינו זאת מתוך בריחה או כי היה רע בבריה"מ-אבל זה לא מקל על ההתמודדות הנפשית),של העליה,הוא החל את הקריעה הפיזית,וזו הייתה הדרישה של הגוף לקחת לפחות יום אחד של חופש ומנוחה.זה פשוט "אילץ" אותו לשכב,לא לזוז,לא לעבוד.בגלל זה זה היה בסופ"ש,כי תת המודע שלו ידע בתוך כדי השבוע-הוא יהיה יחיב לעבוד.הרי תוך כדי השבוע גם היה כאב ראש,אבל בשישי שבת המוח שלו נתן חופש לראש להתחיל לכאוב ככה שהוא לא יוכל לעבוד.ואח"כ זה התמתן כדי שהוא יוכל לסבול את זה תוך כדי עבודה.אבל,שוב-לא עד כדי כך שהוא יקרע את עצמו יותר מדיי. כאילו התת מודע נתן חופש לכאב(נתן לו להשתחרר,מה שנראה לא הגיוני-לנוח דרך זה שכואב?),כדי שהוא יגאל אותו מהעבודה.יתן לגוף "מנוחה" שהוא יהיה חולה כדי לקבל "לגיטימציה" לא לעבוד.כי רק ככה,כאילו,מותר לו להיות בחופש,לנוח. יכול להיות שזה איתות שמשהו צריך להשתנות(רוב הסיכויים)-כאם זה כבר המקום שלך,כי אנחנו לא מכירים אותך אצל אבא שלי היה זה יותר מקום של מנוחה. והיה זה מקום של רגש.כי בערך באותו הזמן התחלתי לחלות באופן מאוד רציני.ושנים אחרי-התחלתי לדבר איתו על כך שמאוד הכאיב לי שהוא אדם שלא מדבר על רגשות.ורק אחרי שהוא מאוד מאוד נפתח לרגש(יחסית אליו),החל לדבר עם אמא שלי על הרגשות,להפגין אותם(בין אם זה בדיבור,מגע,מתנות וכו),ואותו הדבר גם כלפיי-כאבי הראש מאוד מאוד התמתנו,והתגוונו לאורך השבוע. אגב,התחלתי לענות על ההודעה שלך בערך עשר דקות אחרי שכתבת אותה,וזה נדחה כל היום,עד עכשיו,כך שסיימתי את זה תוך כמה דקות,בלי פואנטה וסיכום(סליחה).מענין למה.
 

ziko72

New member
תודה לך ../images/Emo140.gif

על הפירוט וההשקעה. עם חלק ממה שכתבת (בעיקר על זה שהגוף "מרשה" לעצמו לכאוב רק בסופ"ש) מאד התחברתי, ועם חלק פחות (על זה שכך הגוף "מכריח" אותך לנוח), אבל זה די ברור שאנשים שונים מגיבים לדברים שונים (אפילו אם מפתחים סימטומים דומים). בכל מקרה שוב תודה ומי ייתן ויעלמו כאבי הראש של כולנו... באשר לי - אני מניח שאנסה לחזור לביופידבק או דיקור ואז אני אספר לך איך הולך.
 

plito

New member
רפלקסולוגיה

מנסיון של מס' אנשים ידוע לי שהבעייה נפתרה לחלוטין אצל רפלקסולגית שעובדת בהרצליה וירושלים אם אתה מעוניין אמסור לך מס' טלפון רפואה שלמה
 
לעיתים מותנה בהפרעה אלקטרו-מגנטית ב

באזור בלוטת האצטרובל, איננה נראת בבדיקות של הרפואה המדעית. אם ברצונך במידע נוסף נא להתכתב במסרים. ערב טוב אסתיה
 
למעלה