גלולות,

shirygo

New member
כן, אבל הפלה היא הליך כירורגי וכמה

שזה משהו טראומטי, שורה תחתונה זה לא הגוף של הגבר, מה שגם בהליך של הפלה אפשר לבצע נזק בלתי הפיך. אני מכירה מישהי שנאלצה להפיל כי הבבדיקות עלה שהתינוק לא היה בסדר והמנתח פגע לה ברחם והיא עקרה אז עם כל ההתייפיפויות עדיין הבחורה תשלם את המחיר.
 
לא הגבר יהיה בהריון.

התיאוריה יפה, המציאות פחות. רוב החד-הוריים הן אמהות. ברוב המקרים העול נופל על האישה.
 

פרם שי

New member
זה עדין לא מוריד מהאחריות של הגבר

ואתה חושב שגבר שיודע שאי שם בעולם מסתובב לו ילד שהוא שלו, לא יוצר מטענים רגשיים וטראומות לאותו אב? חוץ מזה, שאני מסכים שבמקרה כזה הנטל הוא על האם - דיברנו על מצב בו בני הזוג הם שותפים אמיתיים עם כל המשתמע. התגובה היתה למצב מוגדר, עבור על השרשור. לתגובה הקודמת לדוד - נכון. גוף האשה יעבור טראומה גדולה יותר. גם בלי ניתוח, עם גלולה, זאת טראומה גופנית חשובה. אבל עדיין - ההשלכות של מין ללא אמצעי מניעה, הוא באחריות ומשפיע על שני הצדדים. לכן, חשוב לי כגבר, לזכור זאת, לא פחות מזוגתי. הערה אחרונה: האמירות שלכם ש"בסופו של דבר זה ייפול על האשה", לא מועיל לנסיון לשנות את המצב הזה. אני מאמין, שלפחות בפורום הזה, אין סקסיסטיים שמאמינם שמקומה של האשה במטבח ובטיפול בילדים. הערות כמו שכתבתם, בעיניי, משמרות את העמדה הלקויה הזאת, גםאם לא התכוונתם לכך.
 
בתוך עמי אני חי

אי-אפשר להתעלם מעובדות חברתיות וביולוגיות. בחברה הלא-אוטופית בה אנחנו חיים, ברוב המקרים של הריון לא-רצוי, האישה נושאת בעיקר העול. זה לא יפה, זו עובדה. אתה שואל מה אני, אישית, אעשה? אני אעשה כמיטב יכולתי לזכור לקחת את הגלולה, ואשא באחריות במקרה של הריון. אבל אם בתי (שאינה קיימת) תשאל אותי אם לסמוך על הגברים, אני אגיד לה: בשום אופן לא!
 
שוב השאלה-למה,אם הגבר איתו את יוצרת

את התינוק הוא גבר שמערכת היחסים איתו היא "את תישאי בעול"(תינוק הוא עול..נחמד..אמא שלך גם חשבה ככה?) למה שתכנסי איתו למיטה? או לחלופין,עם הגבר הזה-לא תגיעי למצב של גלולה-איתו תהיה עם אצמעי מניעה אחרים.. ושוב,אלוהים.. אני אפתח בהזדמנות שרשר אחר או אעשה את המחקשר בעצמי אוביא לכאן את הנושא המקורי של השרשור יום מקסים
 

mic26

New member
תינוק זה עול

למי שלא מוכנים להיות הורים. וגם למי שכן מוכנים, זה לא כל כך קל. יש הרבה זוגות שנפרדים, כידוע לכולנו, אחרי שעה של הכרות או אחרי שנים רבות. אם יוצא מזה תינוק, הרי שהוא יגדל רק עם אחד ההורים. גם אחרי הכרות של חודש אי אפשר לדעת כמה אפשר לסמוך על בן הזוג. רוב הזוגותש אני מכירה, נכנסו למיטה אחרי הרבה פחות זמן.
 

אדומה2

New member
קונדומים וגלולות

להזכירכם, הגלולה תפקיד אחד לה (ואני לא מדברת על השימוש הנוסף שהרפואה הוסיפה לה) והוא מניעת הריון. לקונדום יש עוד תפקיד של מניעת מחלות. אני חושבת שי, שקצת הגזמת בתיאור של אישה ומערכת היחסים שלה עם הגלולה, מי שמסתדרת עם הגלולה ותופעות הלוואי שלה לא נראה לי עוברת "התעללות ממש" עם הנושא, אחרי כמה זמן זוכרים לקחת את הגלולה כמו שזוכרים ללכת לשירותים בבוקר, יודעים לא להיכנס לפניקה אם שכחנו גלולה פעם אחת, זה ממש לא נורא כמו שאתה מתאר. אני לא מכירה נשים שנוטלות גלולות שחוששות כל פעם לפני שמא הווסת לא תגיע. אין ספק שיש לגלולה מחיר יקר מבחינה בריאותית, אבל שוב, על כל אשה זה משפיע אחרת, וזה מדהים לראות כמה תגובות שונות יכולות להיות לגלולות. אין ספק שהגלולה מסכלת את האפשרויות לראות את המצב בגוף האישה שנוטלת אותן כמות שהוא, "על נקי", מצד שני אפשר גם לעבוד עם זה בלי יותר מדי בעיות. לגלולה עם כל החסרונות שלה יש כל כך הרבה יתרונות, שאם המטופלת שלי מרגישה טוב עם הגלולה ואין בעיות- אין לי שום בעיה שתמשיך לקחת אותה. העיקר שתהיה עירנית וזהירה. יעל
 

פרם שי

New member
הלוואי שזה היה כך

התיאור שלי היה תיאור מדויק ומרוכך, של מה שעוברות הנשים שאני מכיר. אולי אלו רק צעירות שחוות את זה ואח"כ זה משתנה. אבל איני מכיר בחורה שזה לא כך אצלה, לצערי הרב.
 

0 אור 0

New member
מה שאני יכולה להוסיף

אני מכירה באופן אישי עוד כמה נשים שנכנסו להריון מדיאפרגמה חוץ ממני - אצלי אני המשכתי בהריון ויש לי ילדה נהדרת, אצל אחרות זה לפעמים הפלה. קונדומים יוצרים דחיה אצל חלק מהגברים, ופוגעים בחיי המין (כמובן מדברת על מי שנמצא ביחסים קבועים - לא ביחסים מזדמנים ששם זה פשוט חובה) לכן, עם כל הבעייתיות שבגלולות - אם את מרגישה טוב אתן , עדיף להמשיך. בקשר לתדירות: פעמים נכנסים להריון גם רק מהפעם היחידה ..
 
אצלי הגלולה היא חלק מחיי. מעדיפה

אותה על כל חלופה שהיא. לא הכי בריא, אבל שהכי מתאים לי.
 

פרם שי

New member
לצערנו, עם כל הטבעיות וההוליסטיות,

זה תחום אחד שהרפואה המערבית היא היחידה עם כלים להתמודדות. נו טוב, שלא יגידו שאנחנו לא משלבים
 
החשוב הוא לדעת

למרות שרובנו מעדיפים לעצום את העיניים, הוא מה המחיר לטווח ארוך? ובמילים אחרות, אנו מעדיפים את הנאות הגוף מעל לכל, וזה בסדר גמור למי שבוחר לחיות כך. באהבה שלומי.
 
אני מבהירה,

הבקשה שלי היא לא לייעץ לי באילו אמצעי מניעה להשתמש(אם אתם רוצים לעשות דיון על כך,היו חופשיים) מה שענין אותי הם יותר שיקולים מפילוסופיה סינית/יפנית/הודית/טיבטית וכו וכו כי את המערבית אני יודעת.יש הרבה נימוקים,לטובה ולרעה ואת הסינית,למשל,אני לא זוכרת כי בזמנו "חפרתי" על זה,ואת התחום הזה אני לא הכי זוכרת(מענין למה..נק' למחשבה).אני זוכרת בכלליות,אבל לא לעומק אני לא מדברת על אמצעי מניעה,אלא דווקא על גלולות,אבל,אם כבר אמצעי מניעה,אז,כמו שי- קונדומים?מבחינת הרגשה כאשר בן הזוג הוא מישהו שאתם אוהבים בכל נפשכם,ההרגשה היא מעט אחרת כאשר אתם מרגישים אותו.אתם די רוצים להרגיש את האדם ולא גומי.וכאשר בן הזוג הוא מישהו שלא מרגישים כלפיו כל כך הרבה..ובכן-זה מצב שלא חוויתי אז אינני רוצה לדבר. נוסף על כך זה לא הכי נוח כאשר מדובר על טנטרה או משהו בסגנון רוויטל,כתבת לי על ימים בטוחים-זה מסוכן,וכלל לא בטוח אבל מה שכן,אני יודעת שחלק גדול מהמטפלים בכל רפואה משלימה שהיא,מעדיפים "להוריד" את האישה מהגלולות,לפני טיפול בכל בעיה בכלל,לפני התחלת הטיפול בה
 

shirygo

New member
אם את רוצה המלצה, אז ניסיתי את

המדבקה שיצאה ולא מצאתי אותה כמוצלחת במיוחד: המדבקה הראשונה נפלה לי אחרי 5 ימים (כשהיא אמורה להחזיק שבוע). קצות המדבקה נדבקות לבגדים ומתמלאות במוך. ומי שלא במערכת יחסים קבועה זה נראה כאילו חייזרים חטפו אותך.
 
כתבתי ""לא לייעץ לי"..

לצורך הענין,אני לא מתענינת בתחום מהכיוון הזה.. תודה,אבל
 

tookmy

New member
באופן אישי

אני ממש נגד גלולות. שלא לדבר על כך, וזה לא עלה כאן בכל התגובות משום מה, שיש נשים שאינן יכולות להשתמש בגלולות. יש קורס של פוריות טבעית לאישה, בו הנשים לומדות לעקוב במדוייק אחרי הגוף שלהן בהצלבה של שלוש שיטות שונות, מי שאני מכירה שעשו את הקורס מאד מרוצות וגם משתמשות בשיטה כולל עם בני זוג קבועים. השיטה מאפשרת לעקוב במדוייק אחרי הביוץ ולאפשר מצב של הימנעות מיחסי מין או לחילופין להשתמש בקונדומים בערך כשלושה ימים בכל חודש (לא נורא בעיני) ובשאר הזמן לנהוג כרגיל.האופן בו נשים מוכנות לפגוע בבריאותן לטווח הארוך מקומם אותי, אני מוכרחה לומר. שמעתי על הקורס כבר לפני כשלוש שנים ועוד לא עשיתי, בגלל שהוא קצת רחוק לי, אבל נראה לי עדיף להיות בקשר עם הגוף מאשר לפגוע בו.
 

פרם שי

New member
לגבי ימים בטוחים ושאר ירקות

*ההודעה הולכת להיות בוטה, אז מי שקשה לו עם זה, שידלג. אני מאמין ששיטות התזמון השונות יכולות להועיל במידה מסוימת, לפחות כאמצעי פיקוח כללי. להסתמך עליהן, נראה לי טיפשות וחוסר קשר עם הגוף. אני זוכר, שלפני שנתיים ישבנו בשיחה על פרמהקאלטצ'ר (הסברים במידה ויהיו בקשות מיוחדות) בפסטיבל האקטיביזם השני. היו בשיחה הזאת כמאה -150 איש. לפתע (לא זכורה לי הסיבה), מישהי דיברה על כך שהימים הבטוחים זו השיטה הטובה ביותר, ובדוקה, ומומלצת. היא דיברה על דרך חישוב. רוב האנשים צחקו או היו נבוכים מטמטומה של האשה הזאת, אבל אני פחדתי שעוד תהיה שם מישהי שבאמת תקשיב לזה! זה לא בטוח, זה לא ודאי, לעולם אי אפשר לחשב כל כך טוב, במיוחד בתנאים המודרניים רווי השינויים באקלים, תזונה, מצב נפשי, סביבה, תרופות, שכל אלו משפיעים על תזמונים, ולדעתי האישית זה כמו בובת וודו או נוכחותו של אלוהים -ייתכן שזה קיים, אבל אני לא מאמין בזה (כיום). הזמן היחיד שכביכול בטוח לקיים יחסים מבלי להכנס להריון, הוא זמן הוסת, וגם הזמן הזה לא בטוח דיו.
 

tookmy

New member
גם אני הייתי שם, אם לא איכפת לך

יש הבדל בין "לסמוך על המימים הבטוחים" ככה, באופן כללי, לבין ללמוד לעקוב באופן מדוייק אחרי הגוף שלך בצורה מסודרת. גם ספרי רפואה הוליסטית מדברים על שיטות לזיהוי הביוץ. הקורס המדובר מדבר על הצלבה של שלוש שיטות, הוא נותן תרגילים הביתה למעקב ספציפי עבור כל אישה ואישה. העובדה שאתה מערבב בין ההמלצה על "ימים בטוחים" לבין למידה מסודרת של הגוף ןמעקב אחריו, דומה בעיני לעובדה שאני אטען שאני יודעת איורוודה מפני שטיילתי בהודו.
 
למעלה