שאלה לגבי מסאג' וניצול מיני

freearth10

New member
לא נראה לי שלזה עירית התכוונה

מה שעירית רצתה אולי לאמר זה שאנחנו מזמנים לעצמנו כל הזמן הזדמנויות להתמודד עם הבעיות שלנו. וכנראה שמהארוע הזה יש לחברה שלך מה ללמוד לא רק על המקרה הספציפי הזה ועל איך היא צריכה להתנהג אם יקרה לה מקרה דומה בעתיד, אלא על דפוס חיים שלה שהגיע אולי הזמן שהיא תוותר עליו ותחליף אותו, כי במקרים שכאלה יש לנו תמיד את האפשרות להאשים מישהו אחר או להבין שמה שהכי הפריע לה בהתנהגות שלו זה מה שהכי מפריע לה בהתנהגות שלה עצמה. וזה כמו שעירית אמרה ללא שום קשר אם יש כאן הטרדה מינית או לא. כי אם יש כאן הטרדה מינית זה לא "להאשים" אותו אלא להעמיד אותו במקומו ולדרוש שישא באחריות של הבחירה (המעשה)שלו.
מאיה
 

משוש30

New member
כל דבר שקורה לנו בחיים הוא הזדמנות

ללמוד. ואינ לא מבינה למה היה צריך להכניס את זה דווקא לסיפור כזה טעון.
 

freearth10

New member
כי גם הסיפור הזה

הוא חלק מהחיים ודווקא התמודדות עם סיפור כל כך טעון יכולה לשחרר את המטען או להרפות אותו קצת.
מאיה
 

nurit l

New member
ההבדל (לדעתי) בין אשמה ואחריות

מכל מה שקראתי כאן נראה לי שיש בלבול. הבחורה לא אשמה אף פעם במה שמישהו אחר עשה או לא עשה לה ואם הוא נהג שלא כמו שהוא אמור לנהוג, הוא אחראי והוא אשם (משפטית וחברתית) לא משנה אגב, באיזה פורום אני אומרת או כותבת את זה, אשמה היא לא חלק מהעניין, אחריות כן. אין לי ספק שיש מקומות בחיים שאנחנו יותר חלשים, התוקפים יודעים לנצל את זה, זו לא אשמתנו, אבל אני כן חושבת שחשוב ללמוד כמה שיותר על עצמנו, בכל תחום, כדי שנוכל להיות אלה שקובעים ועד כמה שניתן נוכל להימנע מאותם מקומות. לבחורה הייתי מציעה את מה שכבר הוזכר כאן קודם, להתקשר למרכז סיוע או לפנות למי שיכול לעזור לה להבהיר לעצמה קודם כל, מה באמת היה שם ומה היא רוצה לעשות הלאה. מכם, שעוסקים בתחום של רפואה משלימה הייתי מבקשת לפעול למיסוד והבהרה של הדברים כדי להרחיק את אותם אלה שמנצלים את הפריצות כדי לתקוף ולפגוע ומצד שני כדי שנוכל להעזר בכם יותר ממה שאנחנו נעזרים היום (ואנחנו כמעט שלא בגלל הבלאגן שקיים ובגלל עודף הפניות של נשים שנפגעו ע"י "מטפלים").
 

icy rain drop

New member
כמה זעם

אבל אני יכולה להבין, אני קורבן בעצמי של תקיפה מינית. אני מסכימה עם מה שאת אומרת כאן, ובכל זאת גם מה שסיידקיק אמרה יש מקום. צריך לשאוף לתקשורת בריאה בין המטופל והמטופלת. צריך לשאוף להבנה הדדית של הגבולות ולא להאשים ישר את המטפל.... ובכל זאת כמו שאמרת הגבולות הם עדינים ולא צריך להגיע למצב שבו מגיעים קרוב אליהם עד כדי כך שלא יודעים באיזה צד אתה של הגבול. לא הכל שחור ולבן- וזו בדיוק הבעיה במקרה הזה יש לי תחושה שגם לך יש זיקה אישית לעניין של תקיפה או הטרדה מינית (סתם השערה) וגם לי יש, ובכל זאת אני משתדלת לשמור על פרופורציות. מקוה שלא הרגזתי אף אחד
 

אדומה2

New member
זעם

אני לא כתבתי את הדברים בזעם, אלא בכעס (ויש הבדל
). מה שמכעיס אותי זה חוסר ידיעה בעניינים שהם מאוד עדינים, בנושאים שהם מאוד מורכבים, ועל בסיס חוסר הידיעה הזה ישנן הצהרות וניתוחים, שאני מבינה שלרגע לא מגיעים ממקום רע, אבל הדברים הללו יכולים להוביל (כפי שראינו שקרה) לעוגמת נפש שאין לה מקום. את צודקת, לא הכל שחור לבן, לכן לא כדאי לצאת בהצהרות כל כך חד משמעיות לגבי החלמה, לגבי אשמה ולגבי למידה.
 
הטרדה

זוהי הטרדה אני חושב שכדאי ללכת למקום מסאז'ים אחר ושם לברר או (שיהיה יותר מעניין זה ללכת לכולבוטק רפי גינת הוא יודע מה לעשות) בהצלחה
 
שאלה חשובה ביותר ../images/Emo3.gif

לחסוך צרות כשהולכים למעסה אישה במקום גבר והאם אישה לא יכולה להטריד מינית אשה
והרי היו דברים מעולם.
 

Orrza

New member
אז אני אהיה רציני...

אני מכיר נשים מטפלות - זווועה!!!! וגם כאלה שנפלאות. אני מכיר מטפלים גברים שמטפלים - זוווועעעההה!!! וגם כאלו שמדהימים. מה הקשר?
 

משוש30

New member
ראשית תודה רבה לכל העונים

ותודה על ההפניות והמאמרים. לגבי סיפור המקרה אני יכולה להבטיח לכם שאכן כך קרה אך לא זה העניין. אחרי ששמעתי מכולכם וגם התייעצתי עם חברים רבים שהם מטפלים מוסמכים עולה תמונה די עגומה. התחום פרוץ, לפי אחד המאמרים שקראתי אפילו מטפל שתחת חסות של יחסי מטפל-מטופל קיים יחסי מין עם מטופלת לא ניתן לכניסו לכלא כי הדברים לא מוגדרים בחוק. גם אם מורידים למישהו את ההסמכה הוא יכול להמשיך ולטפל. בעצם על דבר "פעוט" כמו חשיפת איזורים אינטימיים לא ניתן להגיש תלונה לשום מקום ולא ניתן לפקח על כך שהאדם ישנה את דרכי הטיפול שלו או יפסיק לטפל. הדברים מטרידים מאד. האם מתכוונים לעגן את הנושא בחוק? גם קצת הטרידה אותי הבחורה שטענה שמי שאשם היא בעצם המטופלת כי לא קמה ואמרה ולא הציבה גבולות. כמו שנאמר זו הייתה הפעם הראשונה בחייה בו עשתה מסאג' "מקצועי" והטשטוש והבלבול היו גדולים לכן אני ממש לא חושבת שזה המקום להאשים אותה. עוד מידע: ביררנו היכן האדם הזה למד. ובבית ספר בו למד נאמר שהוא סיים קורס של 60 שעות וזה לא מקנה לו אישור לטפל. הוא טוען כי הוא קבל את ההסמכה לפני 4 שנים וחוקי בית הספר נקבעו לפני שנתיים. בית הספר גם טען כי ניתן לשלול לו את הרישיון ולקנוס את בית המלון אבל זה לא מסתדר לי עם מה שכולם אומרים לי לגבי פריצות בחוק. איזו סמכות יש לבית ספר לתת קנסות? בקיצור אנחנו יותר מבולבלות מתמיד אשמח להבהרות אם יש לכם.
 
היא לא אשמה!!!!

חשבתי שהבהרתי את זה קדם אז אם זה לא ברור אני כותבת את זה שוב- היא לא אשמה!!! ניסינו (גם סיידקיק) לקחת את זה צעד אחד קדימה ולנסות לבחון את היכולת של האדם הנפגע שלא להפגע שוב ואת זה אפשר לעשות רק אם בוחנים את האנרגיות שהביאו אותו למקום הזה. זה ניסיון לומר שלכל אחד יש אחריות ויכולת לשלוט במה שקורה לו... אני יודעת שקשה לקבל את זה ובכל זאת בחרתי לחדד את הנקודה פה כדי להעלות אותה לדיון. וסליחה אם פגעתי במישהוא. עירית
 

Orrza

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gifכמה עובדות חשובות../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

המון זמן לא ביקרתי כאן בפורום... ועכשיו אני פשוט חייב, זה מקרה מזעזע! קודם כל, יש בהחלט מקום לפנות למשטרה! אז מה אם התחום פרוץ?! העובדה שישנו ספק, העובדה שחברתך מרגישה רע והעובדה שערוותה נחשפה הינו מבחינת ניצול תמימותה! ניצול מיני! גם מציצנים חוטפים מזרוע החוק, אז למה ש"מסאגיסט" שמציץ במלוא השנטי למטופלות לא יחטוף גם? אני חייב שוב להזכיר לכולם ש"מסאג'יסט" זה לא מטפל! "מסאג'יסט" הוא אדם שיודע (או אמור לדעת) לעשות נעים. "מסאגיסט" הוא אדם ש"הסמכתו" מסתכמת לעיתים בכחמש (5!!!!) שעות לימודים. (לא חסרים בתי עסק מפוקפקים בארץ ובעולם שתמורת כסף יעבירו סדנא קצרה וייתנו תעודה) "מסאג'יסט" אינו בעל ידע מספק כדי להתקרב אל אדם עם בעיות ולהציע לו טיפול! "מסאג'יסט" לא עובר במהלך הכשרתו סדנאות ליחסי מטפל\מטופל ולא לומד על אתיקה. (יסלחו לי הנפגעים) גם אם לומד על אתיקה, הזמן בו הוא משתלם כדי לקבל תעודת "מעסה" הוא מצחיק כך ששום שיחה על אתיקה לא יכולה להיות מוטמעת. "מסאג'יסט" זה תואר מפוקפק, לא אדם שמגיעים אליו לטיפול! אני אומר, לעוף מייד למשטרה! בגלל כאלה אנשים שחוזרים לשכונה אחר-כך ומספרים לחברים שלהם כמה הם תותחים כי הם הפשיטו היום חמש "כוסיות", מטפלים במגע, כמוני, סובלים. טיפול במגע יכול להיות אחד הכלים העוצמתיים ביותר לריפוי. אבל כשאנשים שומעים כאלו סיפורים הם נחרדים מלהגיע למטפלים. בגלל כאלו "מסאג'יסטים" (בין יתר הסיבות) אני נתקל אחת לתקופה בגברים שלא מוכנים להגיע אל מטפל במגע, "כי זה גבר"... ו"מה... אני צריך בחורה שתעשה מסאז'". אני עבדתי בכמה בתי ספא, מהמובילים והנחשבים בארץ. אני יודע מנסיון אישי כמה פרוץ התחום, בעיקר שם. אנשים מגיעים עם ידע בסיסי (אפילו קורסים של יומים בחו"ל) ושם הם לומדים שיטות שונות, ללא הסמכה רצינית. "ספא של בית מלון" זה לא ערובה לאיכות! זה אולי נשמע ככה, אבל ממש לא! מטפל ירוויח 150 - 300 שקלים לשעה באופן עצמאי, בעוד שבספ"א הוא לא יקבל יותר מ 50 שקלים לשעה. זה מסביר למה בתי הספא מלאים בטירונים, זה שהם לובשים חלוק לבן לא אומר כלום... מטפלים רציניים, נדיר שיהיו בספ"א... אני אשמח לשמוע את שם המטפל ואת שם בית המלון, במסר, כדי להמנע מהוצאת דיבה. באמת חשוב לי העניין. מקווה שחברתך תתעשת, תלך להתלונן, ותתגבר על החוויה המרה. בברכת שלווה ואושר, אור זהבי, טווי-נה - רפואה סינית
 

0 אור 0

New member
שאלה לגבי בית המלון

בכל הדיון הזה אם טיפול כזה או אחר, אני רוצה לשאול איפה האחריות של בית המלון ששכר את המטפל הזה ומכר את העיסוי לבחורה? אם הייתי במקומה הייתי פונה קודם כל לאחראי על הספא על מנת ימנע מעשים כאלו במקום שתחת אחריותו. ושאלה: מכיוון שאני לומדת בשנים האחרונות נושאים שונים בתחום , יוצא לי להתקל בבוגרים של הקורסים לעיסוי שהולכים לעבוד בבתי מלון בים המלח - ולפי מה שידוע לי הם מקבלים לעבודה רק מי שיש לו תעודה מסודרת וחבר באגודה - האם אני טועה?
 

Orrza

New member
תראי, תשמעי...

גם "תעודה מסודרת" זה מושג ארטילאי. מה זה תעודה מסודרת בעצם? אם תדפיסי בבית תעודה מ"מכון דים סאם סושי לריפוי במגע ותרבות הגוף שבקיוטו - יפן" עם שמך כמטפלת זה יספיק להרבה מקומות כדי להעסיק אותך. זוהי עוד דוגמה לפריצות שיש כאן בארץ. בקשר לחברות באגודה... זה נשמע לי קצת מופרך, למרות שזה יכול להיות אמיתי במקום או שנים. אבל איזו אגודה? אגודת המעסים? אגודת מטפלי הגוף? לפי מה שאני יודע, בשל התנאים המצ'וקמקים שיש בבתי הספא (הכוונה היא התנאים לעובדים= הם לא שכירים, אלא נותני קבלות) ישנה תחלופה גבוהה, כך שבכל רגע נתון ספא מסויים יכול להיות בדרישה דחופה למטפל (או מסאג'יסט בעצם) - ואז הוא לא יחפש בציציות... ועוד דבר, מכיון שהמסג'יסטים הנם עצמאיים, מכון הספא פשוט יכול להחתים אותם על הצהרה שיש להם ביטוח, השכלה מתאימה, וחברות באגודה מסויימת, זו האצלת סמכויות. באותו הרגע הספ"א כבר לא אחראי. ככה זה. מדינת מעגלי הפינות.
 

אטל81

New member
אממ...

אני אף פעם לא אהבתי את העניין של המסאג'ים (אלא אם כן זה חבר שלי)
. עשיתי זאת רק פעמיים בחיים שלי, כי חבר שלי הזמין לי במיוחד. פעם אחת היה לי בחור (איזה רודריגו
) הוא ביקש שהוריד את החלק העליון של הבגד ים. הוא עיסה את הגפיים והגב, ולא מעבר לזה. (למזלי, החבר שלי היה איתי באותו חדר והשגיח). בפעם השנייה, עברתי מסאג' אצל בחורה, שביקשה ממני להוריד את החלק העליון של הבגד הים, ואמרתי שאני מעדיפה להשאר בבגד - ים. היא עיסתה ואז ביקשה שהוריד, כאשר היא ביקשה ממני להתהפך היא פרסה או איווררה / ניפנפה את המגבת אלי (בצורת גל), כך שיכלה לראות את שדי. אני יודעת שזה שונה, אבל עדיין זה מביך.. אני חושבת שמה שהמסאג'יסט עשה הוא מתחת לכל ביקורת. אני חושבת שהוא היה צריך להכין אותה מראש למה שהוא עושה לה, ובאילו איזורים הוא יתמקד!!!
 
למעלה