רפואה משלימה לבעיות עור

ronenrii

New member
רפואה משלימה לבעיות עור

שלום רב
האם טיפול ברפואה סינית יכול לסייע בשיפור רגישות יובש צריבות בעור וטיפול עם נטרופטיה?האם הטיפול הזה כולל תוספי מזון וצמחי מרפא האם יכול להיות תופעות לוואי בעלות סיכון?
 
כל מקרה לגופו....

הי
הרבה גישות טיפוליות ברפואה המשלימה יכולות לסייע במגוון בעיות עור.
השילוב הנכון, בעיניי, הינו הנטורופתיה הרואה ב - 3 היבטים את האדם: תזונה, פיזי ורגשי.
מכאן הכל פתוח לשינויים
בהצלחה!
 

יעל ND

New member
שלום, רונן

רפואה סינית משתלבת עם נטורופתיה, אך כל אחד מהמטפלים חייב לדעת שיש לו "שותף" ולהתחשב בטיפול שלו.
רפואה סינית כוללת צמחי מרפא סיניים, דיקור, אקופרסורה, מוקסיבתיה הניתנים לפי הצורך בשילובים שונים או רק משהו אחד מזה ע"י המטפל ולאחר שהוא איבחן את הבעיה. תוספי תזונה - זה חלק מטיפול נטורופתי, והם ניתנים ע"י נטורופת במקרה הצורך לזמן קצוב ובמינונים משדתנים במהלך הטיפול.
לכל טיפול מטיפולים סיניים יש תופעות לוואי והם יכולים להזיק יותר מאשר לעזור במקרה וניתנים בצורה לא מקצועית. לכן חשוב מאד שטיפול יעשה ע"י איש מקצוע בלבד. בנוסף, לכל צמח, בין אם הוא סיני או מערבי, מישהו אלרגי. לכן לפני נטילת הצמחים יש לבדוק אם אין אלרגיה לאחד המרכיבים של הפורמולה שאתה הולך ליטול או לתערובת שלפניך (הצמחים נלקחים בתור פורמולה שמכילה לפחות 3 צמחים העובדים סינרגטית). לתוספי תזונה גם גן עשויים להיות רגישויות ואלרגיות ובמינונים לא נכונים - גם תופעות לוואי. חוץ מזה, לפעמים יש קונטראינדיקתיה לנטילת תוסף תזונה זה או אחר יחד עם צמח זה או אחר או עם שילוב זה או אחר של צמחים. לכן טיפול נטורופתי (כולל תוספי תזונה) חייב להיעשות רק ע"י איש מקצוע.
מאחר ומטפלים סיניים לרוב לא יודעים תוספי תזונה, ומאחר ונטורופתים לרוב לא יודעים לא צמחים סיניים ולא השפעות על המרידיאנים, עדיף לפנות למטפל סיני שהוןא גם נטורופת או לפנות לנטורופת ולאחר שתסיים טיפול אצלו (ולפחות שבועיים לאחר שתסיים נטילת תוספי תזונה) - לפנות למטפל סיני.
 
למעלה