חדשות, כתבות ומאמרים

טאוֹ

New member
לראות את האמת שמעבר להשקפה האישית

ככל שאנחנו קוראים ורואים מידע באופן מקוון, כך אנו מתקשים להבדיל בין האמיתי למזויף. נדמה שאנחנו יודעים יותר ומבינים פחות, אומר הפילוסוף מייקל פטריק לינץ'. בהרצאה זו הוא קורא לנו לנקוט בגישה פעילה כדי לפרוץ את בועת המידע המסונן אלינו ולקחת חלק במציאות המשותפת לכולנו שעומדת ביסוד כל הדברים.

ההרצאה ב-TED
 

טאוֹ

New member
הוקרה לאחים ולאחיות

קרולין ג'ונס הקדישה חמש שנים לראיונות ולצילומים של אחים ואחיות ברחבי אמריקה, כשהיא מגיעה למקומות העוסקים בכמה מהסוגיות הגדולות ביותר של בריאות ציבורית. היא חולקת סיפורים אישיים של מסירות ללא פשרות, בשיר הלל לגיבורים היומיומיים העובדים בחזית שירותי הבריאות.
 

טאוֹ

New member
בית ספר בקיץ שילדים באמת רוצים ללכת אליו

במהלך הקיץ, ילדים בשכונות עם הכנסה נמוכה בארצות הברית שוכחים כמעט שלושה חודשים של מה מה שהם למדו במהלך שנת הלימודים. יזם החינוך כארים אבואלנאגה רוצה להפוך את איבוד הלמידה הזה, ולהפוך את "צניחת הקיץ" להזדמנות להתקדם ולגדול לכיוון עתיד טוב יותר.
 

טאוֹ

New member
מה אתם יכולים לעשות כדי למנוע אלצהיימר

אלצהיימר לא צריך להיות גורלו של המוח שלך, אומרת מדענית המוח, והסופרת של "עדיין אליס," ליסה ג'נובה. היא חולקת את המחקר המדעי האחרון של המחלה - וכמה מחקרים מבטיחים על מה שכל אחד מאיתנו יכול לעשות כדי לבנות מוח שעמיד בפני מחלת האלצהיימר.
 

טאוֹ

New member
למה העתיד היחיד ששווה לבנות כולל את כולם

מספיק אדם אחד כדי שתהיה תקווה, והאדם הזה יכול להיות את או אתה. כך אומר הוד קדושתו האפיפיור פרנסיס בהרצאת TED חזקה זו, אותה העביר ישירות מהותיקן. במסר מלא תקווה לאנשים מכל האמונות, לבעלי כוח וללא כוח, המנהיג הרוחני מספק תובנות על העולם כיום. הוא קורא לשיוויון, אחווה ורוך. "בואו נעזור זה לזו, כולנו יחד, לזכור שהאחר אינו מספר," הוא אומר. "כולנו זקוקים זו לזה."
 

טאוֹ

New member
איך בונים מקום מקודש?

לשם תכנון המקדש הבהאי של דרום אמריקה, הארכיטקט סיאמק חרירי התמקד בתאורה - מצורת המקדש, הלוכדת את תנועת השמש לאורך היום, עד לאבן והזכוכית ססגוניים והמוארים ששימשו לבנייתו. הצטרפו לחרירי למסע דרך התהליך היצירתי תוך שהוא בוחן מה גורם לחוויה קדושה בעולם חילוני.
 

טאוֹ

New member
וולוודינה: הכאב שלא מדברים עליו

וולוודיניה היא כאב כרוני בפות (vulva – פות, dynia – כאב)' מגורם שאינו ידוע, שכ- 15% מהנשים והמתבגרות בעולם סובלות ממנו. למרות זאת, הסינדרום אינו מוכר מספיק גם בקרב רופאים, לעתים קרובות אינו מאובחן בזמן, והידע הקיים אודותיו אינו מספיק עדיין להבנתו ולטיפול בו.

המאמר באתר סינית
 

טאוֹ

New member
הזנת החיים ושמירה על הבריאות

החיפוש אחר חיי הנצח, מיניות כחלק מעיקרון הזנת החיים, השפעת הרגשות ועוד - מתוך הרצאה של אליזבט רושאט דה לה וואלה, בליווי הסברים של יוסי מורגנשטרן.
 

טאוֹ

New member
סכנת חיים: למה כדאי להימנע ממשקאות אנרגיה

27 כפיות סוכר ומנה מקסימאלית של קפאין ליום, כל זה מסתתר במשקה אנרגיה שנמצא בכל חנות מכולת. הסכנות: שינויים חריגים בלחץ הדם והפרעות בקצב הלב בתוך שעתיים בלבד מרגע הצריכה.

קישור לכתבה
 

טאוֹ

New member
עמית החליטה להוציא מהארון את הפרעות האכילה

עמית בת ה-17 חשה שהנושא של דימוי גוף בקרב בנות גילה הוא כמו פיל ענק במרכזו של חדר שאיש לא מדבר עליו, אז היא החליטה לעשות מעשה והקימה מסגרת של בנות נוער שמשוחחות בפתיחות על המראה החיצוני שלהן. "נערות עסוקות 24/7 בדימוי הגוף ואין להן אף אחד לדבר איתו על הנושא. זהו שטח הפקר"

קישור לכתבה
 

טאוֹ

New member
כנס אינטרנטי חינמי לטיפולים לא רעילים בסרטן

בתאריכים 5-26 ביולי יתארח כנס אינטרנטי חינמי לטיפולים לא רעילים בסרטן.
מי שרוצה גישה להרשמה לכנס, מוזמן לשלוח מייל לכתובת:
[email protected]

המומחים המשתתפים בכנס:

1. ד"ר ברני סיגל: פרופסור לכירורגיה, שעזב את הכירורגיה לטובת עבודה עם חולי סרטן, באמצעות ציורים, חלומות ורגשות. מחבר רב המכר "אהבה, רפואה וניסים".

2. מר קלאוס פרטל: תלמיד של ד"ר בודוויג וממייסדי מרכז 3E הגרמני, המציע תהליכי ריפוי בסרטן עפ"י שיטתה של ד"ר בודוויג

3. ד"ר נאדר בוטו: מומחה בקרדיולוגיה חודרנית במרכז הרפואי ע"ש רבין פיתח שיטת טיפול אנרגטית, באמצעותה הוא מטפל בסרטן ומחלות אחרות.

4. ד"ר יאיר מימון: ד"ר לרפואה סינית, ראש יחידת המחקר במרכז טל – המרכז למחקר סרטן אינטגרטיבי, המכון האונקולוגי, בבית החולים ע"ש שיבא, יו"ר הקונגרס הבינלאומי לרפואה סינית בישראל, ומנהל "רפואות" המרכז לרפואה אינטגרטיבית

5. ד"ר מל ליטמן: רופא משפחה, מומחה יחיד מסוגו בארץ ברפואה אורטו-מולקולרית, ובגישה המטאבולית לסרטן

6. ד"ר רינה מרקוביץ: רופאה כללית, הומאופתית, ומורה בכירה בקהיליית ההומאופתיה בישראל, מייסדת ומנהלת את בי"ס ויטאל, ויו"ר הקרן הישראלית להומאופתיה.

7. תמיר מסאס: מורה מוסמך בשיטת הזן, ממייסדי עמותת "נושמים לרווחה", המפעילה חדרי מדיטציה בבתי- חולים במחלקות הקשורות למחלת הסרטן.

8. ורד בירנבאום: החלימה החלמה מלאה מסרטן שד באמצעות טיפול אלטרנטיבי בלבד.

9. ג'ון ג'יקובס: מומחית לטיפול רגשי-גופני,מורה מן החוץ בפקולטה למדעי הבריאות אוניברסיטת בן גוריון.
 
למעלה