שאלה לגבי לימודי נטורופתיה

matliran

New member
שאלה לגבי לימודי נטורופתיה

אני מעוניינת להתחיל לימודי נטורופתיה והייתי שמחה להמלצות על המכללות
תודה מראש אלונה
 

טאוֹ

New member
בחירת מוסד לימודים

שלום אלונה,

ראשית, ברכות על רצונך ללמוד תחום-לימוד מרתק כל כך, שנוגע לכל אורחות החיים.

לגבי מקום הלימודים, ממליץ שתקראי בעיון את אוסף הקישורים הבא, שכולל התייחסויות להיבטים שונים של לימוד התחום. הקישורים מעט ישנים, אך רוב הכתוב בהם רלוונטי לחלוטין גם כיום.

יש מכללות שונות, ולפעמים שונות מאד זו מזו בדגשים שהן שמות על חומר הלימודים, בהיקף, בעומק, בשכר הלימוד וכמובן גם בתנאים לוגיסטיים כמו מיקום גיאוגרפי וכדומה. לאור ההשקעה העצומה בזמן, כסף ומשאבים אחרים בשנות הלימוד - מכללה רצינית כנראה תלמד את השיטה במשך מספר שנים, של מספר שיעורים שבועיים - הייתי שוקל גם אפשרות לעבור לגור בקרבת המכללה, ולחלופין בודק עד כמה מעשי יהיה לנסוע אליה וממנה במשך הלימודים. חבר טוב שלי גר ברעננה ונסע מספר ימים מדי שבוע במשך ארבע שנים כדי ללמוד רפואה סינית דווקא ברחובות; אבל לא כל אחד יכול או רוצה לעמוד במשימה כזאת.

ההמלצה הכללית שלי היא תמיד להשתתף במספר שיעורי ניסיון במספר מכללות שונות, לערוך טבלה פשוטה עם היתרונות והחסרונות עבורך של כל אחת מהן, לשוחח במידת האפשר עם תלמידים, בוגרים ומורים, ולקבל טיפול ממורים שייתן לך מושג כלשהו על איכות הטיפולים שאת עתידה להגיע אליהם באמצעות אותם מורים. תסתובבי גם במסדרונות מוסד הלימודים, בכיתות ואפילו תציצי לשירותים... גם הדברים האלה נותנים מושג כלשהו על המקום.

בהצלחה

 
למעלה