תגובה מפתיעה לטיפול.

תגובה מפתיעה לטיפול.

כן, כבר כתבתי על תגובה אחת או שתים של מטופלות והיום תגובה נוספת ,מפתיעה. תגובה מפתיעה ממטופלת .לאחר טיפול מאוד מרגיע ברפלקסולוגיה עם שליחת סמלים מרגיעים(טיפול משולב עם רייקי יהודי) , התאוששה המטופלת והיתה כולה נפעמת. היא ראתה צבעים!
בעודה שוכבת ומתמסרת לטיפול, ענני צבעים החלו לעבור בעיניה.......ולא, אין פוסטרים צבעוניים בחדר
היא הוסיפה ואמרה כי "מה שישב " עליה התמוסס- ויש לה תיק לא קטן . כל פעם כיף מחדש לשמוע, לחוות תגובות שונות ומיוחדות ממטופלים. אני פונה למי שמטפל בצבעים או כל מטפל אחר שיכול להסביר את מהות ראיית ענני צבעים שמתחלפים.
 

0 אור 0

New member
עם רייקי זה לא מפתיע

אצלי רייקי תמיד התבטא בצורה חזקה מאד בצבעים, כשעשיתי רייקי 2 , הייתי שעות אחרי החניכה עם סערה של כחולים וסגולים שהשתוללו סביבי, המצחיק הוא שהייתי בפסטיבל סגול, וללכת לאוהל באמצע החום זה לא לעניין, אז נכנסתי לאיזשהו מקום שהועברה בו סדנה אין לי מושג עלמה (חיפשתי את הקרירות ורוח מהים) , נשכבתי על הלונג, וריחפתי שם וברקע הם עשו איזה מדיטציה עם מלאכים שמטפסים על סולם מזהב שהחברה לי לכל מה שקרה אצלי ואני ריחפתי שם עם המלאכים ביחד, בלי שעד היום יש לי מושג מה זה היה חוץ מהרייקי שגרם לטריגר. ו... נהדר שיש לך תגובות כלאה ותודה על השיתוף
 

ינוקא1

New member
גם לי יש מטופלים

שראו צבעים הילות וכוכבים וזה לא בגלל שהרבצתי להם
 

יעל ND

New member
מוזר, שזה קרה לך פעם ראשונה, אולי לא סיפרו?

הרי בטיפולים אנרגטיים - ורייקי זה גם טיפול אנרגטי - צבעים זה מינימום, שמטופלים רואים. אולי פשוט לא היה לך צורך לשאול והם לא סיפרו? בכל אופן, שמחה בשבילך.
 
לא פעם ראשונה,

לא תמיד אני נעזרת ברייקי. הפעם הרגשתי צורך-והנה זה יצא
נהנתי לראות את פניה המשתהים .... שאלתי כי אני לא מבינה מה המסר בצבעים.....
 

נועיק

New member
ענני צבעים שמתחלפים

תופעה די ידועה כשמטפלים או חווים רייקי. תחושת העננים היא זו שמוליכה את המשמעות - "להיות בעננים" פירושו להיות חסרת דאגה, להיות מנותקת מהכובד הרגיל. הצבעוניות יכולה להתפרש כמגוון טיפולים שנוצרו אוטומטית ברייקי, כל צבע נוגע במקום הנכון לו (צ'אקרות למשל), ומשאיר ריפוי מתמשך. נפלא לשמוע את התיאור, זה מעיד על נתינה נקייה שלך וקבלה פתוחה לגמרי של המטופלת. נהדר!!!
 
למעלה