האם יש לרפואה המשלימה שיטות לטיפול בסחרחורת

האם יש לרפואה המשלימה שיטות לטיפול בסחרחורת

שנמשכת כבר למעלה משבועיים? סתם כך פתאום הופיעה רצוף ולא נפסקה, ממש מפחיד. הייתי במיון, בדקו אותי מספר רופאים כולל מומחים מתחומים שונים, דם, אקג, אאג, קרדיולוג. אף אחד לא מצא הסבר ובטח שלא פתר את הבעיה. רופא המשפחה מגשש באפילה ושולח אותי כל פעם למומחה בתחום אחר. זה פוגע בתפקוד שלי באופן משמעותי, ואני על סף שיגעון.
 

0 אור 0

New member
מאד יכול להיות

מכיוון שהטיפול קשר לאבחון, וגם ברפואה יש כיוונים שונים אפשריים של אבחון, אז אני לא מבטיחה שלך שב 100% האבחון הראשון יקלע. קודם כל מכיוון שאתה לומד עכשיו רפואה משלימה,ובהנחה שיש לך מורים טובים , אז כדאי להעזר בהם - שהמורה לרפלקסולוגיה תבצע אבחון רפלקסולוגי (כשאני למדתי - אבחון כזה של מישהו מהתלמידים או "מהרחוב" - היה אחד הכלים הכי חשובים ללמידה), בלימודי התזונה תגיע עם פירוט של אורח החיים והתזונה, ואם יש מגמה לעיסוי מתקדם, אז חשוב לבדוק אם זה לא משהו פשוט וטפשי שהרופאים לא תמיד תופסים : שריר תפוס באחד המקומות שחוסמים זרימת דם לראש. תתפלא כמה מהמקרים של מיגרנות , סחרחורות ועוד צרות ראש, נובעים בסך הכל משריר תפוס במקום איסטרטגי.
 
לכן אני שואל כאן עוד לפני שאני הולך ומוציא

כסף. אני רוצה לדעת האם יש לרפואה המשלימה כלים לאבחן/לטפל בבעיה שלי, בהנחה שהנתונים שהבאתי זה מה שיש. ובנוסף לאיזה תחום יש את הכלים האלו.
 

0 אור 0

New member
הנתונים שהבאת לא מספיקים כדי לאבחן אינטרנטית

אמנם יש לנו כוחות נפש מופלאים, אבל אני מניחה שאתה יודע שאם כבר נבדקת על ידי כמה וכמה רופאים , אז יש לקוות שהדברים הפיזיים המובנים מאליהם נשללו (אי שתיה מספקת, בעיה באוזניים, בעיה נוירולוגית?, אנמיה קשה ...) במקומך, הדבר הראשון והכי זריז הייתי הולכת למעסה רפואי שאני סומכת עליו, שיבדוק אם זו לא בעיה של שריר - לא בגלל שזה הכי נפוץ, אלא בגלל שזה קל לאבחון ולטיפול, והרופאים בדרך כלל מפספסים את זה מחוסר מודעות. אחר כך, אם זו אני , גם הייתי ניגשת למורה שלי לרפלקסולוגיה - שהיא המורה שלי, אפילו שבפעם האחרונה למדתי אצלה כבר לפני כמה שנים ותמיד שמחה לעזור. האם אתה מרגיש שהמורה שלך לא תקבל אותך?
 

אסתר84

New member
היי

מה זה חובבת מד"ב?!
חג שמח
 
המורה שלי לרפלקסולוגיה בודאי תשמח

בזה אין ספק. אני עדיין מאובחן ברפואה הקונוונציונלית, אבל התורים ארוכים, ובינתיים התפקוד שלי ירד מאוד. מעסה שניתן לסמוך נשמע הגיוני, אבל מעולם לא התנסיתי כך שאני לא מכיר אף אחד.
 

freearth10

New member
רפואה הוליסטית

זו לא מחסן כלים שכל כלי יש לו ייעוד לתקן מצב מסויים. לדעתי ממש לא משנה באיזה כלי תבחר חשוב יותר שתמצא מישהו שיש לו איזשהו כלי והוא מכיר אותו היטב ואתה גם מוכן להתנסות בכלי הזה. עבודת הריפוי היא שלך בלבד ולא משנה מי ומה מאפשר לך להגיע אל מקור הריפוי שבך. מאיה
 

נועיק

New member
האם קרה משהו שונה לפני שבועיים?

נקודת הזמן בה השתנה משהו. זה לא חייב להיות משהו דרמטי, יכול להיות אירוע קטן אוכל שונה שהוכנס לתפריט שינוי מינורי בסדר היום אירוע רגשי כלשהו... או לחילופין משהו ברור שהתחיל לפני שבועיים. קרה משהו?
 

נועיק

New member
המשך איבחון באופן אישי

נראה לי שאחת הבעיות שלך היא חוסר כסף "להמר" על המטפל הנכון עבורך, ולכן אין לי תשובה שיכולה לעזור, רק מאחלת לך שתמצא מזור לבעיותיך מול מטפל בשר ודם ולא מול מסך. בהצלחה
 

freearth10

New member
תופעות לא מגיעות כך סתם

היי פלדה אלסטית, תופעות לא מגיעות כך סתם, הן תמיד מגיעות עם סיפור הופעתן ולרוב מקושרות למשהו שקורה בחיינו, כדי לתת לנו את האפשרות כל כך לא לרצות אותן ולעשות סופכלסוף משהו כדי לשחרר את הסיבה להגעתן. כשהרופאים לא מוצאים את הסיבה, זה בעבורי סימן שהפתרון לה לא שם הוא. ההמלצה שלי:בחר לך מטפל והתחל בטיפול הוליסטי. מאיה
 
אני חושב שאפילו שהרופאים לא מוצאים את הסיבה

זה לא סימן לכלום. אולי לא הגעתי לאנשים הנכונים, כשם שאם הייתי הולך למטפל משלים ולא הייתי רואה תוצאות, לא הייתי מסיק שאין לרפואה המשלימה מה להציע.
 

אסתר84

New member
לא בהכרח

לעיתים הסיבה לתופעות מיני תופעות המתרחשות לא קורות בגלל משהו פיזיולוגי גרידא שזה עיסוקם העיקרי של הרופאים. לעיתים ישנם מצבים בהם אדם יוצא מאיזון שלא בא לידי ביטוי עדיין בפיזי... ישנם מצבים בהם שווה להתעמק ולבדוק את מקור המקורות שזה ישחרר אותנו מעונשו של זה... ומן הסתם ישפר את איכות חיינו. אסתר
 
למעלה