מחפשת קורס ברפואה משלימה

  • פותח הנושא bl35
  • פורסם בתאריך

bl35

New member
מחפשת קורס ברפואה משלימה

שלום, אני מתעניינת בכל תחום הרפואה המשלימה והייתי רוצה לקחת קורס כלשהו בתחום זה. אשמח לקבל המלצות לקורסים טובים ולא תובעניים מדי (אני עובדת במשרה מלאה). תודה.
 

ינוקא1

New member
יש כל כך הרבה תחומים ../images/Emo13.gif

וההבדלים בינהם ענקיים. אם את מחפשת קורסים קצרים אז את יכולה למצוא קורסי הילינג קצרים יחסית (זה אם את נמשכת לתחום היותר "רוחניקי") , המלצה נוספת היא קורסי תנועה - צ'י גונג למשל , את יכולה למצוא קורסים קצרים בעיסוי ועוד ועוד. המבחר הוא עצום , את צריכה לחשוב מה הכיוון הכללי שלך. בהצלחה.
 

0 אור 0

New member
חבל שאתה לא כותב בפורום עצמו את הדברים

על כל פנים, עצתך להגיע למקום עצמו נכונה, אבל אני בהחלטלא מסכימה למסקנתך לגבי 3 השמות של המכללות. רק לדוגמא: בתל אביב, נכחתי במספרשיעורים בסמינר הקיבוצים ואני מכירה מורים שלמדו שם - והוא בהחלט ראוי ומוביל, בבאר שבע, כרגע המכללההמובילה מבחינת איכות הלימודים והמורים הינה מירב - אותה בכלל לא הזכרת. נכון שהחדר בו הם לומדים לא מדהים, אבל מה שעושה אתאיכות הלימודים זה קודם כל המורה.
 

מורנית5

New member
הייתי ממליצה לך

לקחת קורס בשיטת ספלטר. זו טכניקה של עבודה במגע בשילוב תחומים נוספים. אשמח לפרט במידה ומתאים. מורן.
 

0 אור 0

New member
הרבה מטפלים משלבים טכניקות

אבל יש יתרון גדול ללמוד שיטות בדוקות שיש עמן נסיון רב, ואז לשלב באופן אשי, מאשר ללמוד מלכתחילה משהו לא מוכר שמישהו שילב
 
כתבתי רק על מקומות שביקרתי בהם

יכול להיות שפספסתי כמה וכמה מכללות לא הצלחתי להגיע עד לבאר שבע.. הנקודה היא שחשוב לבדוק את המוסד.. מה הטווח גילאים של הסטודנטים סביבת הלימודים.. אלו דברים שיכולים להיות משמעותיים מאד.. בנוגע לקורסים מומלצים, השאלה היא מהי מטרת הלימודים?
 

0 אור 0

New member
לכן אנחנו בדרך כלל משתדלים להמנע מהמלצה

חד משמעית שיוצרת את הרושם שהאחרים לא טובים. בעבר היה איסור להזכיר שמות של מוצרים ושל מכללות, ולאחרונה הקלנו ואנו מאפשרים את זה כאשר זה טבעי בדיון, ולא השמצה או פרסום. ועדיין יש צורך בזהירות, מה גם, שההמלצה העיקרית שלי בדיונים האלו (שניתן למצוא רבים רבים בפורום הזה וללמוד מהם), היא לבדוק מיהם המורים שמלמדים אותך. אותה מכללה שהיתה טובה יכולה לחפף ולהעסיק מורים פחות טובים, ומכללה לא ידועה יכולה לתת יד חופשית למורים הטובים.
 
בדיוק בגלל זה לא הזכרתי שמות

החלטתי במאמר לא להזכיר שמות של מכללות לרעה בדיוק בגלל מה שאמרת..אז במקום, החלטתי לפרגן לאלו שכן דייקו עם הפרסומים שלהם.. בכל מקרה שיהיה לאלמונית פלונית בהצלחה:)
 

bl35

New member
מורנית5, אשמח לקבל מידע נוסף

שמעתי דברים טובים על שיטת ספלטר. ולכל שאר המגיבים, תודה רבה גם לכם :)
 

0 אור 0

New member
מעניין שאף אחד חוץ מכן לא שמע על השיטה

את בטוחה שאת לא עובדת אצל ספלטר באגף הפרסום?
 
לספלטר אין אגף פרסום... :))

גם אני מכירה אותה, מרגלית ספלטר היתה תלמידה של אבי גרינברג שפרשה מהכשרת המורים ופיתחה שיטה משלה. אני לא מכירה את השיטה שלה, אבל מכירה את מרגלית ושמעתי עליה הרבה דברים טובים. כששואלים אותי איפה אפשר ללמוד שיטת גרינברג אני מספרת עליה, כי מה שהיא מלמדת זה הכי קרוב לשיטת גרינברג כיום, מבחינת ההסתכלות על הגוף והחיבור עם דפוסי התנהגות. מאז שאבי גרינברג סגר את ביה"ס בארץ זו לדעתי אופציה טובה מאשר לנסוע ללמוד בחו"ל. הבנתי שזה בי"ס קטן, התלמידים מגיעים מפה לאוזן, לכן לא שומעים עליו, אבל ההכשרה ארוכה, כמו גרינברג. לגבי קורס אני ממליצה מאוד על קורס תטא הילינג עם ניצה יניב, זה קורס של 3 ימים, ניצה מרצה בחסד ומאוד מקדמת את התלמידים שלה. זה בסיס טוב להתחיל ממנו.
 

SaraKlait

New member
רינת, מסכימה איתך לחלוטין

חברה טובה שלי עברה את הקורס אצלה והיא נהנתה מכל רגע (כמו שרינת כתבה, היא חיפשה תאוריה שדומה לזו של גרינברג ומרגלית היא היחידה שמלמדת את זה כרגע).
 
למעלה