פריצת דיסק צווארית HELP

p o k i m o n

New member
פריצת דיסק צווארית HELP

שלום לפורום , אני סובל מפריצת דיסק צווארית. ורציתי לשאול האם יש לרפואה המשלימה מה להציע לי במקרה זה או לפנות לחלופה שהיא ניתוח. אשמח לשמוע אנשים שטיפול מסויים עוזר להם. תודה ורפואה שלמה - פוקימון.
 

אסתר84

New member
הי

בהחלט ניתן להגיע לתוצאות מעולות.. בעיקר בשיכוך הכאב וכן להגיע למצב בו שבו עובדים על תחזוקה שוטפת שעוזרת להשנות הכאב.. לא למצב של להחזיר את הדיסק למקומו. חשוב להבין את הסיבות הרגשיות והפיזיות שבעטיין התרחשה הפריצה וזה נותן אפשרויות טיפול בכל הרבדים. רפלקסולוגיה מעולה .. משום שהיא נותנת את התשובה האישיותית והפיזית גם יחד. אסתר
 

ub8

New member
ניתוח זה תמיד מוצא אחרון

יש יותר משיטה אחת שיכולה לעזור. ממתי הפריצה ? מה דרגת החומרה ? איזה טיפולים כבר ניסית והאם משהו עזר ?
 

Gondola99

New member
היי

כבר כ 8שנים שאני מרגיש עומס באזור השכמות וכ שנתיים באזור מרים השכמה והצוואר הפריצה התרחשה לפני כחודשיים ימים - לפי ה - MRI אמר לי הרופא שזו פריצה גדולה יחסית. כרגע אני עושה פיזיוטרפיה + כירופקטיקה. יש הקלה בכאב וגם בהרדמות אבל כמובן שאני לא עושה את מה שעשיתי בעבר ומדי פעם כואב שוב אבל בעוצמות יותר נמוכות. תודה.
 

ub8

New member
חודשיים לאחר הטראומה זה נחשב עדיין טרי.

תמשיך עם מה שעוזר לך (טיפולי הפיזיותרפיה והכירופרקטיקה). מכיוון שאתה טוען שיש עומסים לאורך שנים, אני ממליץ לך לבדוק שיטות לטיפוח היציבה. שיטת פלדנקרייז, שיטת אלכסנדר, ופילאטיס הן כולן שיטות מצויינות. טיפולים שיכולים להתאים אוסטיאופתיה רפואה סינית (שיאצו, דיקור) עיסוי (בשלב זה הוא צריך להיות עדין) רפלקסולוגיה יש המון שיטות. החשוב ביותר לדעתי הוא לדאוג לפעילות ויציבה נכונה.
 

0 אור 0

New member
נכון+ הסתייגות

בפרט לגבי עיסוי - אבל למעשה בכלהשיטות (חוץ מרפלקסולוגיה - אבל היא לא השיטה הראשונה שהייתי ממליצה עליה, למעט מצבים שבהם כל נגיעה עלולה להזיק) כולל במיוחד כירופקטיקה:באיזור הזה קל מאד להזיק!!! לא כל מעסה יודע איך לא כל מי שקוראלעצמו כירופרקטור הוא באמת כזה גם בדיקור שהיא שיטה יחסית בטוחה, לא תמיד מכירים לעומק את השרירים הקשורים בנושא - הם עובדים לפי מרידיאנים. אם בוחרים בעיסוי , צריך להגיע למעסה רפואי בכיר שהתמחה בשיקום , בשיטות אחרות - ררק מומחים עם נסיון רב.
 

davidfuc

New member
טיפול משולב

פריצת דיסק בכל איזור שהוא בעמוד השדרה הינה מצב בלתי הפיך במובן הגרמי שלו - כלומר מצב החוליות, התזוזה שלהן ומקום ומידת השינוי בדיסק הבין חולייתי. במידה ואינך סובל מאוסטאופורוסיס ואו דלקת מפרקים שגרונית, הרי שניתן לבצע עבודת חיזוק של השרירים התומכים ובעיקר שרירי היציבה בשילוב והשלמת עבודת הכירופרקט. במידה ועברת כבר את המצב האקוטי של האירוע, חשוב לייצר תנועתיות מבוקרת על מנת למנוע קבעון תנועתי בצואר. להגביר את הזרימה הלימפטית והדמית לאזור עח ידי שימוש בכוח השרירים המקומיים. בסוף תהליך טיפולי שכזה צריך לבחון את מערך היציבה שלך שסייע ביצירת הפריצה ולתקן אותו. הטיפול דורש שיתוף פעולה מלא ממך יחד עם המטפל. ניתן באופן כזה לשפר מאוד את איכות החיים באיזור שנפגע. אבל לפני הכול יש צורך באבחנה מדוייקת של הפריצה ומאפייניה על מנת לא לייצר נזק!!!! תחומי טיפול שהוכחו כיעילים ביותר הם: עיסוי רפואי, אוסטאופתיה בשילוב עם פיזיותרפיה וכירופרקטתיקה. יום טוב
 
למעלה