תגובה לאחר טיפול...

תגובה לאחר טיפול...

הי לכולם, שאלה לי.. טיפלתי באישה בת 60+ ברפלקסולוגיה. אישה זו חלתה בדלקת ריאות , החלימה אולם נשאר כספיח-שיעול טורדני .השיעול "התיישב" אצלה כשנה, קיבלה משאפים שלא עזרו. כאן אני נכנסת לתמונה, טיפלתי בה פעמיים ברפלקסולוגיה ונעלם השיעול,מדהים לכשעצמו... אבל מה... לאחר כל טיפול התלוננה המטופלת שיצאה לה פריחה באזור הישבן.הפריחה גרמה לחוסר נעימות רבה כי זה מאוד גירד.לטענתה יש קשר בין הפריחה לטיפול. המעניין זה שהיא הסבירה שכנראה הגוף הוציא את הרעלים שלו דרך העור- מה שלדעתי גם נראה. יש קשר בין מערכת הנשימה לעור. מה דעתכם מטפלים ?
 

0 אור 0

New member
זו אמורה להיות שאלה רטורית?

כרפלקסולוגית בכירה את ודאי מכירה היטב את הקשר בין מערכת הנשימה לבין העור, יתירה מזה. לא במקרה, בד"כ הטיפול הרפלקסולוגי כולל סדרה של כ 10 טיפולים. באיסטרטגיה טיפולית נכונה, בונים בטיפולים הראשונים את הבסיס לטיפולים הבאים, ובעיקר חיזוק מערכות ההרחקה, על מנת שהרעלים שישתחררו בניקוי יוכלו לצאת מהגוף. כשאנחנו מסתפקים בשני טיפולים שמתמקדים במערכת בה מופיע הסימפטום, ולא עובדים מבפנים החוצה, אז אנחנו עלולים רק להעביר את התבטאות הבעיה למקום אחר, או לפמעים (זה דוקא המקרה הטוב) גם אם הצלחנו לגעת במקור הבעיה, העבודה המהירה תגרום לריאקציה. המטופל צריך להבין שרפלקסולוגיה זה לא כדור שלוקחים והביעה עוברת, אלא טיפול עומק שכרוך בתהליך טיפולי, ויש לו משך מסויים. האם ניסית להסביר את האסטרטגיה הטיפולית שלך למטופלת, ולתת לה את התובנה על המקור האמיתי של הבעיה ומשך הזמן שיקח לך כדי לעבוד עליו?
 
כוונתי

למעשה לא הגדרתי את כוונתי כראוי. ברור שתהליך הטיפול אינו מסתיים לאחר 2 טיפולים בלבד! ציינתי זאת כיוון ששמחתי בהטבה המהירה אצל המטופלת. למעשה סיפרתי את הסיפור על מנת לעורר את המטפלים לספר על עוד "תופעות לוואי" שהתקבלו אצלם,אצלכם . אני מודה שזו הפעם הראשונה שנתקלתי בתופעת לוואי זו-כפי שקרה למטופלת.
 

0 אור 0

New member
אכן זו ריאקציה חזקה במיוחד

אבל מכיוון שהיא סבלה מהמחלה זמן רב וצברה הרבה רעלים, השינוי המהיר כנראה גרם גם לתגובה מאד חזקה. לפעמים (ואולי בדרך כלל) אני בונה בכוונה את הטיפולים בהדרגה, כך שיכינו את הדרך לטיפולים העוצמתיים יותר. אבל כמו שחוית מבשרך, לא תמיד אפשר לתכנן - ויש מטופלים רגישים במיוחד.
 

0 אור 0

New member
הנסיון שלי בעיקר אומר

שכל אדם וכל טיפול תמיד יפתיעו אותי מחדש
למרות ההדרגתיות, גם אני כן אוהבת להתייחס לסימפטום. בכל מקרה, כרגע במצב הנוכחי באמת צריך לשים דגש על מערכות ההרחקה האחרות, ולבדוק גם את התזונה.
 
התגובות שנתקלתי בהן עד כה:

תחושות "זומבי" למחרת, עייפות משמעותית, ריחוף . היה לי עוד מקרה חריג- 4 שעות לאחר הטיפול: כאב ראש, הקאות וסוד שעלה מנבכי הנפש ויצא החוצה-זה בכלל הימם אותי. אין ספק שאני נהנית כל פעם מחדש!
 

0 אור 0

New member
נתקלתי הרבה בתגובות רגשיות חזקות

וד"א, כשאני מרגישה שבטיפול העוצמות האנרגטיות היו מאד חזקות, אני בד"כ מבקשת מהמטופל שיקח את היום באיזי , ינוח יותר ויתן לעבודה למצות את עצמה.
 

עדינה77

New member
קשר

מרידיאן ריאות קשור להפרשת חומרים כולל העור. הצבע שלו הוא חום וההיפך שלו זצ צבע אדום. לכן פריחה אדומה בעור מאד מתקשרת לי לנושא של הריאות
 

אסתר84

New member
הי

יש עוד משהו בנוסף לשרשור בינך לבין אור שצריך לתת עליו את הדעת.. הגוף משתמש באנרגיה לצרכיו... כלומר לעיתים אנחנו עובדים על מקום אחד והגוף צריך את זה במקום אחר. לא כ"כ ברור אם הפריחה היא ביטוי של סילוק פסולת מהריאות או שנוצרה שם ראקציה שהיא ביטוי למשהו אחר בגוף. הרבה משאפים הם אנטיהיסטמינים כלומר אמורים לטפל באלרגיה ואת מציינת את הפריחה בנשימה אחת עם הטיפול ויתכן כי יש פה בכלל מה שמוגדר כצירוף מקרים. גם דלקת ריאות לא מתרחשת בואקום. ייתכן כי יש פה נטייה לאלרגיות. בכל אופן תגובות רגשיות.. הצפות של התת מודע... הם חלק טבעי בתהליך טיפולי.. הגוף שומר ואוגר מידע ומשחרר אותו בזמן שמתאפשר לו. יום טוב אסתר
 
למעלה