כאבים ונפיחות בבטן תחתונה

rfldni

New member
כאבים ונפיחות בבטן תחתונה

שלום וברכה. לפני בערך חודש וחצי התחילו לי כאבים ונפיחות באזור הבטן התחתונה ושלפוחית השתן, עם יציאות לא כל כך טובות שזה בערך עצירות (אבל לא ממש כי כשאני צריך לצאת אז הולך, אבל לוקח זמן עד שאני צריך לצאת), עד שהגעתי למצב שהבטן התחתונה ממש נפוחה ואני לא יודע ממה זה נגרם. אני לוקח מזה 3 שבועות מולטי ביליון דופילוס של סולגאר, אבל זה לא ממש עוזר. אודה לכם מאוד אם תעזרו לי ותאמרו לי מה זה, וממה זה נגרם.
 

יעל ND

New member
בפנייתך

חסרים יותר מידי נתונים. למשל, איזה בדיקות עשית ומה היו התוצאות. פרוביוטיק לא יזיק, את יכולה להמשיך איתו בזמן הבירור.
 

rfldni

New member
בדיקות

לא עשיתי בדיקות כלשהם. איזה אני צריך לעשות?
 

יעל ND

New member
לא עשית בדיקות?!

אז למה בדיוק אתה מחכה? תתחיל מ: - בדיקת שתן כללית+תרבית -בדיקת צואה לדם סמוי+תרבית+מיקרוסקופית - בדיקת דם +דיפרנציאל+שקיעת דם - US של כל הבטן וקח תור לגסטרו ולכירורג נמשיך עם התוצאות מקווה, שאתה לא חזרת מאסיה דרומית-מזרחית?
 

0 אור 0

New member
יעל יקרה

אנו משתדלים להשאיר את האבחנות והנחיות רפואיות מדויקות מחוץ לדפי הפורום. תודה
 

יעל ND

New member
אתה צודק

אני גם, תמיד. שלחתי להיבדק. אם יש צורך בפירוט - לא אפרטיותר כלום, אין בעיה. תמחוק את התגובה שלי. המשך יום טוב. יעל
 

0 אור 0

New member
כמה זמן את כבר בפורום?

אז נעים מאד, אני אור,מנהלת הפורום. רפלקסולוגית בכירה ונטורופתית. לגבי ההמלצות בפורום: יש קו גבול מאד עדין שאנחנו צריכים להזהר לא לעבור אותו. מצד אחדזה לא לעניין אם כל התגובות בפורום יהיו "תתקשר אלי בפרטי ותקבל יעוץ", "צריך לפנות לאבחון" מצד שני, כשאנו מציעים אפשרויות לאבחון או לטיפול או השערה למקור הבעיה, חשוב שגם אם מישהו נכנס לפורום פם ראשונה ואין לו מושג אם מי הוא מדבר, יהיה לו ברור שאלו רק אפשרויות, השערות, הצעות, ושההחלטה האמיתית תבוא בעבות מידע מפורט יותר. במקרה הזה, הצעתך לעשות אבחנה רפואית מקיפה היתה נכונה -אלא שרשימת הבדיקות המפורטת בעיתית מבחינת הרושם שהיא יוצרת (הרופא בפורום אמר לי לעשות US -עלול ליצור אנטגוניזם וכעס אצל הרופא המטפל)
 

יעל ND

New member
אין בעיה

בעצם, אני חושבת, שבד"כ השתדלת ילשמור על הגבול הזה. חוץ מזה, "רופא בפורום" איש לא יגיד, אצלי בפרופיל בפרוש כתוב "דוקטור לנטורופתיה". לי יש גם ניסיון טוב עם רופאי קופת חולים, בכלל לא כולם עם אגו מנופח, ובכלל לא לכולם אנטגוניזם כלפי רפואה משלימה. אני גם בדעה ששיתוף פעולה מביא לתוצאות הכי טובות. אבל לא משנה, תמחקי את התשובה הזאת. אני חושבת, שבתוקף תפקידך כמנהלת הפורום את יכולה למחוק כל דבר שלא הולם את רוח הפורום ואת הכללים שלו, בין אם עברו אותם במקרה ובין אם בכוונה. ברוך ה', עד עכשיו אווירה בפורום היתה טובה ואני מקווה, שהיא גם תישאר כזאת. זה חשוב מאד גם לאנשים, שבאים להיעזר בנו, וגם עבורינו.
 
מבחינה אנרגטית

קודם כל כמובן שעליך להיבדק ולא להזניח את המצב מבחינה אנרגטית התופעה שאתה מדבר עליה קשורה לחסימה של מרידיאן הכבד הוא יכול להיחסם מעודף כעסים שאתה "שומר בבטן", תחושת מחסור ועוד. הדבר יכול להתבטא גם בחוסר יכולת התמדה, חוסר יכולת להתנגד למצבים ועוד. בהצלחה
 
למעלה