נפלתי אתמול והאצבע עדיין כואבת לי אבל לא חזק

AlexanderB

New member
נפלתי אתמול והאצבע עדיין כואבת לי אבל לא חזק

האים זה משהו רצינה או סתם מכה רגילה? ומה עושים ( אני רגיל לזה שאני חייל.....)
 

0 אור 0

New member
מה עושים

אני מקוה שברור לך שאבחון אינטרנטי לא מש שווה כלום, אתה צריך לנסות לתת מנוחה לאצבע - אם צריך מנסים איכשהו לקבע לאבע הסמוכה או למקל ארטיק בצד כף הרגל או למטה (מה שמסתדר), לעשת קומפרס קר - אפילו עם קרח. ומעבר לזה אין הרבה מה לעשות. אם זה כאב בלתי נסבל או ממשיך לכאוב לך אחרי יומיים-שלושה, אז כמובן לגשת לרופא. מנסיון אישי - כשהייתי בצבא שברתי את האצבע, ואמרו לי שבגלל המיקום אי אפשר לעשות גבס. אז סבלתי בטירוף שבוע (הרס לי את הרגילה) ואחר כך לאט לאט זה עבר. בכל מקרה, האבחון חשוב, כדי להזהר לא לעשות דברים שיזיקו לך יותר - יש הבדל בין סתם מכה, לסדק, לשבר - ביחוד אם אתה בקרבי.
 

AlexanderB

New member
חח אני משוחרר התכוונתי שכשהייתי חייל

הייתי נוסע לביקור רופא =) בית חולים 10 , ועכשיו לא יודע אפילו לאן אני אמור לנסוע
 

0 אור 0

New member
אם עדיין כואב לך ביום ראשון

אז תלך לרופא המשפחה בקופת חולים, והוא יתן לך הפניה לצילום או לבדיקה נוספת לפי שיקול דעתו. (זו הזדמנות לגלות מי הרופא שלך) אם זה כואב רצח היום, אז יש לכל קופת חולים מרכזים קדמיים או משהו שנותנים הפניות למיון - זה תלוי במקום המגורים , אז צריך לחפש באתר של קופת חלים שלך לפרטים מדויקים - ותמיד אפשר לשאול שכנים מבוגרים או משפחה עם ילדים קטנים. הם תמיד יודעים דברים כאלה.
 
מנוחה פעילה, ואמבטיות חם קר

שלום חייל! לפני זמן מה שברתי את הזרת, המשכתי בשגרת השחייה-אני שוחה הרבה,נמנעתי מהליכה רבה כי הרגשתי שאני מאמץ את כל הרגל במטרה למנוע דריכה מכאיבה ועשיתי אמבטיות חם קר לסירוגין. וחבישה של ג'ל אלו-ורה (ישיר מהעלה)בכל עת שהרגל לא במיים מהר מאוד ירדה הבצקת(הנפיחות),התפזר שטף הדם ירד הלחץ והכאב ממליץ גם לך לטפל כך! שהייה ממושכת במיים ועיסויי עדין של כף הרגל עשויים לעזור כל טוב! ערן
 
למעלה