נוזלים באוזניים

נוזלים באוזניים

לפני כמה זמן שאלתי כאן על בעיית הנוזלים באוזניים שאני סובלת ממנה. בעיה שמציקה לי כבר שנים רק שבחודשים האחרונים היא החמירה והגיעה למצב שהאוזן הימנית ממש סתומה, כואבת ואני לא שומעת טוב באוזן הזאת (גם על פי בדיקת שמיעה שעשיתי). חשבתי על נרות הופי אבל הבנתי שהטיפול בהם שנוי במחלוקת. בינתיים רופאת א.א.ג הפנתה אותי לבדיקת שמיעה נוספת ואמרה שככל הנראה יהיה צורך להכניס כפתור לאוזן. אני מנסה להמנע מכך ושואלת, איזה טיפול מומלץ? האם הומיאופתיה יכולה לעזור כאן? (זה משהו שהמליצו לי עליו). האם יש כאן מישהו שהיו לו בעיות אוזניים והצליח לטפל בבעיה בטיפול אלטרנטיבי כלשהו? בכל אופן עוד מעט אני הולכת לרופאת המשפחה כדי לקבל הפניה לרופא לאלרגיה. אני גם סובלת מאלרגיה, לא ברור למה (את זה אני רוצה לבדוק) וחושבת שהאלרגיה, גם אם היא לא הסיבה לנוזלים, היא מחמירה את הבעיה. בינתיים אשמח להמלצות, אם יש כאן מישהו שמכיר מטפלים שיכולים לעזור בבעיה הספציפית הזאת.
 

עדינה77

New member
טיפול בנוזלים באזניים

שלום, יש לי 3 תשובות בשבילך: 1) יש מכשיר שנקרא ear popper זה סוג של משאף אויר שמכניסים דרך האף בזמן בליעה וכך הוא מאוורר את תעלת האזן. - מאד מומלץ משימוש אישי http://www.earpopper.co.il/ 2) בטיפול סוג'וק ניתן לטפל בנושא של עודף נוזלים 3) בטיפול קינסיולוגי ניתן לגלות את הסיבה לנוזלים באוזניים ולאלרגיה. ייתכן שזה קשור לתזונה לא מתאימה, ללחץ או כל סיבה אחרת. תרגישי טוב
 

0 אור 0

New member
אני לא בטוחה שבמצב האקוטי שאת נמצאת

עדיין אפשר לעזור באמצעים העדינים של רפואה משלימה (אנחנו "דוחפים" את מערכות הגוף לכיוון של החלמה עצמית), אבל כן הייתי פונה מיידית למומחה לרפואה סינית, שינסה לעזור לך באמצעות דיקור, אולי נרות הופי (קשה לי להתייחס לדילמה כי מעולם לא השתמשתי בהם וגם לא למדתי את הנושא), צמחים ותזונה שיכולים להתמודד גם עם עודף הנוזלים וגם עם האלרגיה. אזהרות לגבי בחירת המומחה: במקרה שלך חשוב לך לדעת שאת בוחרת מטפל שמטפל בך באופן מקיף כולל אבחנה, ולכן לא בקופת חולים. כמו כן, כל מי שקורה לעצמו ד"ר, עושה ניסים ונפלאות וכד' - לא מתאים. את צריכה מטפל רציני ויסודי שלמד את המסלול השלם ועבד אחר כך עם הרבה מטופלים בהצלחה. אם מתאים לך בדרום הארץ, יש לי מישהו מעולה בשבילך. במקביל - לזיהוי האלרגיה המדויקת משתמשים בשיטת הקינסיולוגיה. שמעתי םג על איזה מכשיר שיש לנטורופתים מסויימים ואמור להיות מאד מדוייק. לא התנסיתי בו. ובלי תרופת סבתא אי אפשר: הגיעה מירושלים ועזרה להמון תינוקות עם דלקות אוזניים. שמים טיפה של שמן אתרי לבנדר על תנוך האוזן (מחוץ לתעלת האוזן, אבל סמוך אליה) , מניחים מעל כל האוזן כוס זכוכית, ונשארים כך כמה דקות. נשמע קצת הזוי - אבל מכיוון שיש לזה בסיס באפקטיביות של השמנים האתריים, אז בהחלט שווה לנסות כתוספת ולא במקום הטיפול הרציני. אין שום סכנה, כך שאם זה לא יועיל בודאי שזה לא יזיק (לעומת זאת אם מישהו יציע לך להחדיק שמן זית עם שום לתוך האוזן - אז ממש לא)
 
תודה

אני ממרכז הארץ כך שאזור הדרום לצערי לא כל כך מתאים לי. לפי מה שקראתי על נרות הופי, הבנתי שיש בהם גם סכנה ואני לא רוצה לעשות משהו שעלול לגרום יותר נזק. לכן ירדתי מהרעיון. לגבי מטפל, אשמח כאמור להמלצה על מטפל מאזור ת"א והמרכז.
 

yoelnd

New member
מהם הנזקים שידועים לך?

מקריאה בעיתון / רשת? או משמועות של מטופלים שעשו לבד ולא אצל מטפל מוסמך???
 
מקריאה באינטרנט

הסתמכתי על הכתבה הזאת. ממנה הבנתי שיש סיכון שתיפול שעווה לאוזן והדבר ייצור כוויה. לצערי אינני מכירה אנשים שעברו טיפול כזה כך שאני יכולה רק להסתמך על מה שאני קוראת באינטרנט.
 

ינוקא1

New member
אם יש לך כח

לנסוע לצפת , יש שם את אייל פוליטי שהוא מומחה בתחום. כמו גם בדברים אחרים. בכל אופן - האם את שוחה הרבה ? לפעמים זה קשור. ההמלצה שלי היא מטפל טוב , או לחלופין - תרגול קבוע של צ'י גונג - משהו שיעלה את רמות האנרגיה בגוף ויסייע להבראה גם מהאלרגיה. אני נותן לכל מטופלי תרגילי צ'י גונג שונים , וכל מי שמתרגל חווה איזושהיא הטבה , לא משנה בגלל איזו בעיה הוא הגיע.
 
צפת זה באמת רחוק לי :)

ואני לא שוחה, הייתה תקופה שבאמת שחיתי הרבה (ועדיין היה לי את הבעיה באוזניים, אני חושבת שהיא התחילה עוד לפני) אבל כבר שנים שלא שחיתי ממש. אני לא מכירה צ'י קונג אבל מתרגלת יוגה, לצערי לא בהתמדה.
 

יעל ND

New member
שלום נטע

נרות הופי עוזרות יפה מאד ברוב המקרים של הצטברות נוזלים באזניים. דיקור מטפל בבעיה מאד יפה. טיפול הומאופתי מטפל מאד יפה. הבעיה היא, שאת במצב של ירידה בשמיע. מסיבה זאת לא הייתי ממליצה על שום טיפול למעט הפעולה, שהמליץ לך א.א.ג.. הסיבה לכך היא, שכל הטיפולים שהזכרתי דורשים זמן ואם יש לך כבר ירידה בשמיעה, סימן שאין לך כבר זמן הזה. תרגישי טוב, יעל
 
תודה יעל

אני מסכימה איתך ויותר מכך, לא רק הטיפולים ידרשו זמן, סביר להניח שעוד ייקח לי זמן עד שאני אמצא מטפל (כי אני רוצה לוודא שאני באמת מגיעה למטפל טוב ואמין ומאוד קשה למצוא אחד כזה). יחד עם זאת אני מאוד פוחדת מניתוח כפתורים..
 

יעל ND

New member
אל תפחדי,

ניתוח נחשב לקל. אם את מהצפון, אני יכולה להמליץ לך על רופא מעולה. אם לא - אני בטוחה, שגם באיזורים אחרים תמצאי רופא בעל ניסיון בתחום הזה. אני גם יכולה להמליץ לך על הומאופתיה שתעזור לך לעבור הכול בצורה הכי טובה שרק אפשר. וגם להכין טיפות נגד פחדים, אם תרצי. בקיצור - תעברי הכול בשלום, בע"ה וגם ניתן לתמוך בזה, אם תרצי. כתיבה וחתימה טובה יעל
 
תודה בינתיים כבר ביררתי

בפורום אחר, והבנתי שכפתורים לאדם מבוגר זה לא כמו כפתורים שעושים לילדים וזה עניין יותר קל יחסית. אם כך ומכיוון שהבעיה הזאת באמת מציקה לי כבר יותר מדי זמן, אני חושבת שאעשה את הכפתורים.
 

מיצפטיל

New member
../images/Emo35.gif את דוקטור ../images/Emo35.gif

האם את רופאה, או סה"כ Ph.D ? במידה ואת לא רופאה, נא לא להטעות את הציבור, ולמחוק את התואר ד"ר כאשר את מציגה עצמך בפורומים רפואיים וכאלה שנושקים לרפואה. בדיוק כמו שלאחיות בעלות Ph.D אסור להסתובב בבית החולים עם התואר ד"ר על דש בגדיהן, כך גם לכל שאר ה Wanna Be.
 

0 אור 0

New member
ד"ר זהו תואר מוכר בעברית שזהה ל Ph.D

כל זמן שהיא לא קוראת לעצמה MD או רופאה, אין פה שום התחזות ולא הטעיה. הפורום הזה עוסק ברפואהמשלימה, ודיונים רבים כאן עוסקים במהות של הרפואה המשלימה והבדל בינה לרפואה מערבית. בין השאר היו פהלא מעט דיוניםגםעל התארים בתחום, והשוהיםבפורום כבר דנו בנושא ומיצו אותו. כאורח בפורום הנך מוזמן ללמוד קודם ולא לנסות להכתיב לנו כללים משלך.
 

מיצפטיל

New member
כמו שכתבתי

כפי שלאחיות שהן Ph.D אסור, אני חוזר - אוסר להסתובב בבית החולים עם התואר ד"ר על דש בגדיהן, למרות שהם ד"ר, אותו עקרון צריך לחול גם בפורומי רפואה וכאלה הנושקים לרפואה. אם את לא מצליחה להבין את הרציונל, זה עוד נושא שצריך לטפל בו.
 

0 אור 0

New member
../images/Emo191.gif אזהרה אחרונה

פה זה לא בית חולים, אלא פורום לרפואה משלימה. לפורום ולתחום יש כללים ברורים וידועים. או שתפנים את הענין הזה ותקבל את כללי הפורום, או שניאלץ לחסום אותך.
 

0 אור 0

New member
הסימן המקובל בתפוז לטרול

לאחרעוד כמה הודעות שנמחקו, הטרול נחסם.
 
למעלה