קרוהן - האם יש פתרון אחר?

קרוהן - האם יש פתרון אחר?

שלום לכולם. פעם ראשונה בפורום הזה, פעילה מאוד בפורום הורות טבעית ולידה פעילה. אני מאז ומתמיד דבקתי ברפואה אלטרנטיבית כלומר לא קונוונציונלית, אם זה רפואה סינית ואם הומאופטיה ואני יודעת שלכל דבר עד היום נמצא פתרון טבעי ובריא הרבה יותר ממה שאי פעם הציע לי כל רופא קופ"ח. ועכשיו לשאלתי: חבר מאוד טוב שלי אובחן לאחרונה כחולה קרוהן, מצבו ממש קשה, הוא מאושפז כבר שבועיים, המעיים שלו דלוקים מתחילתם ועד סופם, נתנו לט סטרואידים שלא עזרו בכלל. הוא ירד המון במשקל ומוזן כרגע ע"י צנתור ישירות ללב, מכיוון שלא יכול לאכול שום דבר - בקיצור המצב קשה! מדובר בבחור בן 31, בריא עד כה, מעולם לא סבל ממחלות מעבר לצינון ומחלות ילדות. עכשיו אמרו לו שבגלל שהסטרואידים לא עבדו מעבירים אותו לטיפול ביולוגי שאמור לדכא את המערכת החיסונית שלו, מדובר על זריקה שהוא צריך לקבל פעם בשבועיים או לחילופין לקבל את ה"תרופה" בעירוי פעם בחודש וחצי, מדברים על תקופה של חיים שלמים. אומנם חברי הטוב, תמיד היה סקפטי בכל מה שקשור לרפואה שאינה קונוונציונלית, אבל עכשיו הוא איבד את אמונו לחלוטין בממסד הרפואי (סיפור ארוך ומייגע על יחס הרופאים אליו ואל המחלה) ולכן הצלחתי לשכנע אותו לפנות לכיוון אחר. שמעתי שיש הצלחה רבה להומאופטיה ולרפואה סינית בטיפול במחלה הזו, או לפחות הקלה עליה, לצערי אני לא מכירה מספיק את הנושא ורציתי לשאול אתכם לאן לפנות? אנחנו מחפשים מטפל טוב (ממש טוב, מצויין אפילו!!) מאיזור הצפון (חיפה, קריות, נהריה) שיוכל לעזור. (דיברנו עם ד"ר דגן, אבל הוא אמר לטפל בסטרואידים ורק אחרי שיהיה שיפור הוא יתן טיפול הומאופטי - הבעיה היא שאין שיפור) מצבו של חברי לא משתפר וכמובן האשפוז הארוך רק חושף אותו לעוד מחלות, שלא נדבר על המצב הנפשי שלו שהולך ומתדרדר מיום ליום ובטח לא עוזר להחלמה. מצטערת שיצא כל כך ארוך - אבל אני ממש חייבת תשובות, אני לא יכולה לראות אותו ככה יותר. (לצערי בגלל שאני בחודש תשיעי להריוני אני גם לא יכולה לבקר אותו). תודה מראש לכל העונים.
 

ינוקא1

New member
לכל מחלה חשוכת מרפא יש מישהו שהצליח להתרפא.

יש גם דף באתר שלי עם קישורים לסיפורים כאלו. לי אישית היו בעיות עיכול קשות בעבר שבמבט לאחור אני די משוכנע שהיו קרוהן או קוליטיס (למרת שלא אובחנתי ככזה) ויצאתי מהן. יצאתי מהן בעזרת דיקור , בעזרת תרגול מאוד בסיסי ופשוט של צ'י גונג (טכניקת תנועה סינית) , ובעיקר בזכות זה שהחלטתי לעשות מה שאני רוצה לעשות בחיים ולא לעשות את מה שהורי ציפו ממני. השאלה היא לא "מה את מוכנה לעשות בשבילו" אלא מה הוא מוכן לעשות בשביל עצמו. איזה שינויים הוא מוכן לבצע באורח חייו. כמה הוא מוכן להשקיע בשביל להבריא. כמה פרות קדושות עבורו הוא מוכן לשחוט.
 
הוא מוכן לעשות הכל!!!

או במילותיו: " אני לא מאמין כמה עיוור הייתי עד היום הרפואה הממסדית לא שווה כלום" הוא יעשה מה שצריך, אני כרגע רק השליחה כי אני קצת יותר בעניינים ממנו אז יותר קל לי להשיג בשבילו מידע. יש לך כיוון בשבילו? אני כבר נכנסת לאתר שלך, תודה
 

ינוקא1

New member
כל כיוון אפשרי.

אם תקראי את הסיפורים שם באתר שלי , את תראי שאין דרך אחת להבראה. יש דרכים רבות להבראה וכולן טובות : יש אנשים שמבריאים דרך תנועה , יש דרך נשימות , יש דרך שינויים פסיכולוגיים (אפרופו NLP) , דרך דיקור , מגע , הילינג , תזונה ועוד ועוד. מה שחשוב זה שהאדם לא יאמין במישהו אחר שיעשה בשבילו את העבודה (לא רופא וגם לא מטפל אלטרנטיבי) אלא יהיה שותף פעיל בהבראה שלו. המטפל הוא הטריגר לריפוי , הוא סוג של מכווין ושל מורה דרך - אבל הוא לא זה שבאמת מביא ריפוי. שיביא בחשבון גם שריפוי זה תהליך וחיפוש , לא תמיד רואים תוצאות מהר , לפעמים זה איטי ומייגע , לפעמים צריך לנסות כמה מטפלים וכמה שיטות עד שמגיעים אל התשובה.
 

0 אור 0

New member
קרוהן מחלה לא פשוטה

ובפרט כשכבר מגיעים למצב של הזנה לורידים, אבל כפי שכתבו מעלי, יש הצלחות - אני מכירה בעיקר שינוי תזונתי ושמנים, אבל בהחלט רפואה סיני ת, הומאופתיה - לכל שיטה יש סיפורי הצלחה. צריך לדעת שההצלחה לא מובטחת מראש ותלויה הרבה מאד במטופל. לגבי זה שההומאופת רוצה לטפל קודם בסטרואידים, זה לא נשמע כמו הומאופת וכדאי להתייעץ עם הומאפת קלאסי בנושא.- תביאי בחשבון שיכול להיות שהמצב פשוט קריטי מסכן חיים, ובמקרה הזה המטפל מעדיף לייצב קודם בעזרת תרופות, ורק אחר כך להתחיל בטיפול הטבעי.
 
תודה

את מכירה מישהו ספציפי שיכול לעזור לנו בעניין התזונה? אני לא מכירה שום נטורפת בצפון וזה כיוון שבהחלט חשבנו עליו. בנוגע לרופא - תשובתו לא הפתיעה אותי, זו אחת הסיבות שאנחנו מטופלים אצל הומאופט אחר, אבל הוא מהמרכז וכרגע אני חייבת מישהו בצפון. בנוגע לייצוב - לצערי זה לא עובד
 

0 אור 0

New member
אני לא מכירה כל כך בצפון

נסי לפנות במסר ל"אישה של וניל" ,היא מהצפון ואולי תוכל להמליץ לך (ניהלה יחד אתי את פורום שמנים וצמחי מרפא עד לפני זמן קצר)
 
על שרה חמו שמעת?

כתבה את הספר- "שביל הזהב לריפוי הטבעי". להבדיל אלף הבדלות היא ריפאה את עצמה מסרטן. איך עשתה זאת? תזונה אחרת. את יכולה להתייעץ איתה.
 
חיפשתי בגוגל...

היא מנהלת את הבית הטבעי בעין כרם, אני מקווה שזה עדיין פועל..... מצאתי שם את מספר הטלפון הבא:02-6411288 אני קראתי את הספר שלה ויצאתי מלאת התפעלות והשראה! אשמח לשמוע בהמשך מה שלום הבחור. כל טוב!
 
כמו שכתבת-הומאופתיה../images/Emo13.gif

הי אמא של הומאופתיה יכולה לעבוד מצוין על קרוהן, כבר ראיתי מקרים שכאלו. אפשר ואפשר להתחיל תוך כדי סטרואידים! למה לחכות?! ואם מדובר בצפון אז אני שם (-: את יכולה לשלוח מסר. כל טוב והחלמה מהירה לחבר עירית
 

hal767

New member
יש פתרון אחר

אינני יכול להתייחס ספציפית למקרה הזה כי אינני מכיר אותו מקרוב. אני לא מאמין ביכולת של תרופות מכל סוג לרפא את הבעיה. לכל היותר הן תעזורנה בהקלה סימפטומטית. בוודאי שהן תגרומנה לנזקים. דרכה של הרפואה המערבית בטיפול בחולי קרוהן היא שערוריה. היא מתעלמת מהגורמים האמיתיים של המחלה, ובכך הופכת את החולים לכרוניים. גורמי המחלה נמצאים בראש ובראשונה בצלחת של החולה. אוכל מטוגן, חריף, חמוץ, בשרים ודגים, דברי חלב, קולה, קפה, מלח ועוד ועוד הם הגורמים למחלה. כעס, רוגז, חרדות, מתח נפשי וכד' בשילוב עם תזונה גרועה מהווים אף הם גורם המעודד את התהליך המחלתי. תרופות שונות מכילות רעלים המשבשים את מערכת העיכול ופוגעים בה. אני מאמין בטיפול שורש הקשור להזנה מתאימה, ולפעמים יש צורך גם בצום רפואי, מנוחה רבה, שלווה נפשית ומתן תנאים שיאפשרו לגוף לרפא את עצמו. המחלה הארורה הזאת עלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים. את אלה לא ניתן לתקן בדרך הטבעונית. לשפר את המצב תמיד אפשר.
 

עדינה77

New member
דיאטה מיוחדת

שבוע טוב, יש לי קרובת משפחה חולת קרוהן. היא חיה לפי דיאטה מיוחדת שלא כוללת פחמימות. אני מצרפת לך קישור לאתר של האגודה. קוראים לה "עזרה ומזור". תוכלי לברר איתם יותר פרטים. בנוסף, תמיד יש את הרקע הרגשי - למה המחלה הזו "נפלה" דווקא על בהן אדם הזה. במקרה הספציפי מדובר בנערכת העיכול - שיכול להיות קשור לצורת העיכול הרגשי שהוא התרגל אליו. שיטת הקינסיולוגיה מאפשרת אוורור רגשי וגילוי המקור הרגשי לבעיה וכמובן מציאת כוחות להתמודדות. רפואה שלימה
 

ציפי ג

New member
תגגלו LDN

תגיעו לתוצאותמופלאות של התרופאה הקונבנציונלית הזו במחלת קורהן.
 

yoramg007

New member
מחלות כרוניות כולל כרוהן

לא הרבה במילים. בביורגונומי ההתמודדות עם מחלות כרוניות אפשרית. ראי קובץ מצורף ________________________________ יורם גני - המרכז לביורגונומי סדנאות ריפוי והרצאות הקליניקות, בת"א ובחיפה 054-4449636 האתר: http://www.biorgonomy.com
 
למעלה