The aart of beeing present

0 אור 0

New member
The aart of beeing present

סוף שבוע הזה, מיני אינטנסיב השנתי של הברימה בישראל, אחרי כמה שעות של: לגוף יש משקל הגוף נושם לגוף נוח חיבור של המינד לגוף מגע ותגובה למגע להיות שם, בכל רגע רק פעולה אחת פשוט חופשה נפלאה מהלחץ של היום יום ותוזנה עשירה לכל השנה שתהיה ובכלל לחיים חבל שאף אחד מהפורום לא התפתה להצטרף
 

mic26

New member
שמחה שנהנית

אני מחכה לאוקטובר, אז אני אתחיל לנסוע לפריס בכל סופ"ש למורה הסינית החדשה שלי... זקנה שמלמדת כמו פעם, רפואה סינית עם צ'י קונג, מכריחה אותנו להרגיש את הנקודות ולשיר עם כל תנועה תו אחר כדי להפעיל את הנקודות. משהו לא מהעולם הזה, אחרי סופ"ש כזה אני מרגישה שהטעינו לי את המצברים והסירו ממני כמה קילוגרמים.
 

0 אור 0

New member
נכון

פשוט מדהים כמה שהתרגול הפשוט הזה מצליח להביא אותי למקום שהרבה מאד שיטות, תרגולים, סדנאות, לימודים לא הצליחו. הרבה מאד זה השיטה עצמה, עם עקרונות פשוטים שמביאים אותך באמת להיות כאן ועכשיו עם עצמך, הרבה מאד זה האנשים המדהימים שהביאו את השיטה לארץ - מרל וצביה ועוד אנשים מקסימים עם אנרגיות טובות שמחזקים אותך אחרי כל מפגש. אבל אתה לא צריך לחכות לשנה הבאה, יש ברימה גם במשך השנה - במודיעין, בזכרון, בירושלים, נדמה לי שיש גם קבוצה בתל אביב.
 

טאוֹ

New member
../images/Emo45.gif

כן, זו לא הפעם הראשונה שאני שומע אותך מתפעלת מהשיטה וממה שאת מקבלת ממנה. אתנסה בהזדמנות קרובה, תודה.
 
למעלה