מגששת באפלה

nunka2

New member
מגששת באפלה

שלום רב, אימי )60(לא מרגישה טוב כבר זמן רב ואנו לא מוצאים שום כיוון מאין תבוא התרופה, אני פונה אליכם בתקווה שאולי הסיפור שלה יוכל להוביל אותנו לבדיקות בתחום שלכם. לפני כ- 3 חודשים ,נגע בשוק תחתון של רגל שמאל בצבע אדום עם נפיחות בקרסול . עשתה צילום חזה שיצא תקין, ביופסיה תקינה, בדיקות דם – אין דלקת או זיהום. אובחן ע"י רופא עור כאריתמה נודוזום קבלה פרידנזון למשך חודש 30 מג' ובהדרגה ירדה ל-10 מג' לאחר יומיים מהפסקת הכדורים חזרו הכאבים והנפיחות , קושי לדרוך על הרגל, שוב הותחל פרידניזון של 20 מג' למשך שבועיים ובהדרגה ירדה ל- 5מג' טיפול שלא עזר. כרגע שוב נפיחות וקושי לדרוך על הרגל ,אך אין נגע אדום . עשתה 3 פעמים דיקור אבל אין הקלה בינתיים, בנוסף אציין אף על פי שיתכן ואין קשר, משקל נמוך (50) ,לפני כשנתיים התאלמנה- מאז לא ישנה טוב וירדה במשקל אשמח לכל כיוון אפשרי, ולכל המלצה. תודה.
 
רפואה משלימה-רפואה שלמה.

קודם כל, מאחלת בריאות לאימך! אימך עברה טלטלה רגשית ועליך לזכור שגוף קשור לנפש ונפש לגוף. האחד משפיע על השני.....אני אישית נתקלתי במקרים של מטופלים שסיפרו על תופעות מוזרות בגופם ולרפואה הקונבנציונאלית לא היה מענה. ,לכן טוב עשית שפנית לרפואה המשלימה. דיקור- 3 פעמים לא מספיק. ברפואה משלימה כמו רפואה משלימה הטיפול הוא טיפול שאינו יכול לעבוד כמו הטיפול ה"קונבנציונאלי"-אקמול וגמרנו. אז אנא היי יותר סבלנית ושאמא תסיים סדרת טיפולים. בתנאי שזהו מדקר מומלץ. ואומנם זה ישמע לא אובייקטיבי מעצם היותי רפלקסולוגית , אך כשראיתי שברגליים עסקינן...לא התאפקתי מלהגיב, כי אנו הרפלקסולוגים מטפלים -ברגליים! והייתי ממליצה על טיפול רפלקסולוגי ע"י רפלקסולוג/ית הנמצא/ת סמוך למקום מגורכם. טיפול רפלקסולוגי תורם לשינה טובה יותר ובכלל חשיבותו ידועה באיזון הגוף והעצמת הבריאות הגופנית. אבל פרה פרה... שתסיים את סדרת הטיפולים בדיקור ולאחר מכן שתנסה טיפול אחר , במידה וזה לא יעבור או לא תרגיש הטבה. כל טוב!
 

עדינה77

New member
טיפול

אני מאד מבינה את הרצון שלך למצוא מזור לאמא שלך. אני גם כזו והגעתי לכל מיני דברים מעניינים בעקבות זאת.. כפי שכבר ענו לך - יש השפעה מאד חזקה של הנפש על הגוף ולהיפך. טיפול קינסיולוגי מח-אחד מאפשר שחרור והפגת מתח בדרך עדינה ואישית. ייתכן שאמך זקוקה לפתח אוורור רגשי דווקא לא במסגרת המשפחה שעברה גם טראומה - למרות שנשמע שאתם משפחה תומכת. מאחלת לכם בריאות ושמחה
 

יעל ND

New member
ל-nunka2

שבוע טוב! את צודקת, שאחרי 3 דיקורים אמורים להרגיש הקלה. מה לעשות, אין מקלות קסמים, ולפעמים מטפלים הכי טובים עם כוונות הכי טובות לא מצליחים להגיע לתוצאות למרות כל המאמצים לעזור לחולה. יש דברים, שאינם בידינו. נסי לקנות משחת טראומיל ולעסות אותה למקום הכואב במה פעמים ביום. חוץ מזה, הייתי ממליצה על טיפול הומאופתי. ובכל מקרה - על בירור נוסף.
 
למעלה