חדשות, כתבות ומאמרים

netas770

New member
ילקוט הצמחים המיתולוגי בהוצאה מחודשת

לאור בקשת קוראים רבים יצאה מהדורה מחודשת לילקוט הצמחים מאת ניסים קריספיל איך מכינים אמבט רפואי? ידעתם שצמח הלחך טוב נגד עצירות וגם מועיל לטיפול בפצעי פתוחים? ולמה הבבונג טוב? למה לא בעצם? לשטיפת הפה, להורדת נפיחות, ולריפוי דלקות שונות: דלקת בכליות ולהוצאת אבני כליות, לדלקת בכבד; להרגעת העצבים. הערבים מכינים מתפרחת הבבונג משקה לריפוי כאבי בטן, להקלת צירי לידה ולריבוי חלב אם. רוצים לדעת עוד ולקבל מרשמים להכנת מרקחות מצמחי המרפא של ארץ ישראל? הכל בילקוט הצמחים, האינציקלופדיה המקיפה ביותר לצמחי המרפא והתועלת של ארץ ישראל מאת ניסים קירספיל. ספר חובה לכל מי שעוסק ומתעניין ברפואת צמחים. הילקוט יצא לאור במטרה אידיאולוגית ונמכר במחיר עלות. לא תמצאו את המחיר הזה בחנויות. הזדמנות חד פעמית; מלאי מוגבל למתעניינים ניתן ליצור קשר באי מייל: [email protected]
 

0 אור 0

New member
כה לחי ../images/Emo140.gif

לאחר שנפגשנו עם ניסים קריספיל בטיולי טבע והתרשמתי מהידע המדהים שלו על הצמחים ושימושיהם, התמכרתי לסדרה, ורכשתי כל ספר מיד עם יציאתו. עד היום מדי פעם מדפדפים ומשוים לידע המסורתי. מומלץ לכל חובב צמחים , טיולים וסיפורים
 

yoelnd

New member
ממליץ בחם

היי אחד הספרים הראשונים שיצאו בצורה מסודרת, מפורטת ושווה לקחת לכל טיול ומתחילי הלימודים (לפתח התענינות לימודית). בהצלחה!
 

טאוֹ

New member
האגו הוא מיקי-מאוס

כשסיפרו לי על "מפגש עם האמת" במרכז קשישים בתל אביב, חשבתי שעובדים עלי. ואז פגשתי את לילי בנטב, המורה הרוחנית שלא נסעה להודו מעולם אבל מספרת על החופש המוחלט כאילו היה שטרודל.
 

טאוֹ

New member
הבודהימדיה

עלה לאוויר האתר החדששל בודהיזם בישראל, המרכז את כל הפעילויות הבודהיסטיות המתקיימות בארץ - במסגרת העמותות השונות ויוזמות פרטיות. כמו כן הוא מציע שיחות מוקלטות של בכירי המורים בארץ, בודהיפדיה ותרגומי סוטות.
 

טאוֹ

New member
הארְיה השמימית

נאני, שוויצרית שהפכה לאחת ממורי המדיטציה הבכירים של הבודהיזם הבורמזי, תגיע בשבוע הבא לישראל. לאביגיל גרץ היא מספרת איך נפלה לנזירות בלי להתכוון ומתי המוזיקה והמחול, חלק חשוב ממה שקראה לו פעם 'אני' – כבר לא היו שם.
 

טאוֹ

New member
האם נמצאה התרופה לוורקוהוליות?

אין אצלם סיכוי לבוקר של השקיית עציצים, כמנהגה של ההומיאופתית כותבת שורות אלה, כי חייהם הם הישגים, עבודה וקרייריזם צרוף. נראה שלא במקרה התרופה שלהם משתייכת למשפחת רעלי העכברים.
 

0 אור 0

New member
כאבי צואר וגב עליון

רבים סובלים, לפעמים כדאי להזכיר כמה הפתרון פשוט
 
למעלה