איך הוא עשה זאת ברפלקסולוגיה??

איך הוא עשה זאת ברפלקסולוגיה??

ידידה שלי שגם קיבלה ממני עיסוי ורפלקס' בעבר הייתה בנופש במלון בדרום. קיבלה כשי טיפול רפלקסולוגי בספא המלון. 40 דקות. מחיר כפול מפרטי. אבל לא זה העיניין. ויצאה המומה לגמרי וחיוורת.. המטפל-בלי שום היכרות או תשאול מוקדם ,או כוכבים ואסטרולוגיה או תאריך לידה רק על סמך הטיפול ואיבחון כף הרגל ידע עליה ה-כ-ל. ידע מה מקצועה, מס הילדים,הקשר עם הוריה בעלה וילדיה, האחות החורגת, ניסיון התאבדות, ואפילו המאהב מהצד אז.. בתור רפלקסולוג שלמד גם לאבחן בסיסית ,בחיים לא שמעתי על איבחון ברמה כזו ברפלקסולוגיה.. יש לכם הסבר הגיוני? הצעתיה לצלצל למלון ולשאול המטפל ההוא הכיצד?אולי גם הילר/מתקשר? אך מסרבת בתוקף מחשש לפרטיותה (לא שנשאר הרבה אחרי האיבחון)
 

0 אור 0

New member
יש הרבה דברים שאפשר לדעת מאבחון רפלקסולוגי

אבל ברמות שאתה מתאר, זה כבר ממש לא רפלקסולוגיה: מקצוע מדויק? - מה שאנחנו יכולים הרי לראות זה רק נטיות וכישורים ואפשרויות מס ילדים - יש קוי לידה שאצל אנשים מסוימים הם מדויקים יותר מאחרים ועדיין ... בעיות ביחסים, נסיון התאבדות - אפשר לראות כיוונים וקשיים - אבל לא ברמה מדויקת עד כדי כך. אפילו המורה שלי שאנחנו קוראים לה "מכשפה" בגלל הדיוקים של האבחון שלה, מגיעה לשאול שאלות בסגנון - האם היתה בעיה עם מישהו קרוב לפני כשלוש שנים? לא קביעה מדויקת יותר מאהב????? מה שכן, המטפל הזה אולי מכשף, אולי מתקשר ואולי לא יודעת מה, אבל חסר לו הדבר הכי בסיסי ביחסי מטפל מטופל: הדבר הראשון שכל מאבחן צריך ללמוד, זה איך להעביר את המידע למקבל האבחון. אסור להפוך את זה למופע של ידעונית בקרקס, אלא לחשוף רק מה שהאדם בשל לקבל ובצורה שתתרום לו.
 
../images/Emo45.gif

הרפלקסולוגיה אכן נותנת המון מידע אבל אני לא חושבת שרק מתוך הרפלקסולוגיה הוא ידע הכל. ואני רק רוצה לחזק את הדברים של אור ולומר שמטפל צריך לדעת איך לומר את הדברים שהוא רואה ולהציג אותם בדרך הנכונה כי פעמים רבות, כמו שכתבו כאן, המטופל לא ירצה לחזור אחרי "חוויה" מסוג זה. אגב, אני מכירה רפלקסולוגית מדהימה, עיוורת, שיש לה יכולות מאוד גבוהות והיא מאבחנת בדיוק רב הן מבחינה פיזיולוגית והן מבחינה ריגשית (היא אפילו ידעה לומר שבעבר היה לי גשר ליישור השיניים ושאני מרכיבה משקפיים) כך שלא תמיד נוכל לדעת איך אבל יש אנשים עם יכולות נוספות מעבר לאיבחון הרפלקסולוגי.
 

ינוקא1

New member
הוא מתקשר.

והוא מקבל מידע גם דרך הרפלקסולוגיה. בדיוק כפי שאדם שמסתכל על כתב יד יכול לקבל מידע , ואדם שמסתכל על כף יד יכול לקבל מידע , גם מישהו שהמומחיות שלו היא כף הרגל והוא פתוח לתקשור יכול לקבל מידע. הצגה כזאת זה יפה מאוד בשביל להרשים מטופלים , אבל מטופלים שעברו "חוויה" כזאת לא יחזרו.
 
למעלה