חדשות, כתבות ומאמרים

נעמי66

New member
ספר חדש - הצום כדרך ריפוי

בימים אלה יצא ספר חדש של היועץ לריפוי טבעי, יצחק בן-אורי - הצום כדרך ריפוי. יש דגש בהתחלה על כך שאין לראות בספר אמצעי לעריכת צומות - הוא אינו יכול לשמש כתחליף להדרכה אישית ולהשגחה מקצועית צמודה, שנחוצים לקראת ובזמן צום. בין פרקי הספר: כיצד הצום מרפא, הצום בטבע, צום ואריכות ימים, ההסטוריה של הצום, להזין את המחלה ("בשעת מחלה אין המזון יכול להזין את החולה, כי אם רק את המחלה"). יש פירוט של מחלות רבות ובעיות רפואיות מסוגים שונים, שאותן אפשר לרפא בעזרת צום, וגם סיפורים אישיים של צמים. אפשר להזמין אצל המחבר, המתגורר בנתניה.
 

טאוֹ

New member
תוספי סידן מעלים הסיכון להתקף לב ב-30%

קשישים רבים נוטלים תוספת סידן למניעת אוסטאופורוזיס. סקירה מחקרית חדשה, המסכמת 11 מחקרים הכוללים 12 אלף מטופלים, מגלה: תחליפי סידן מגבירים משמעותית את הסיכון להתקף לב, ללא קשר לגיל המטופלים, מינם או סוג תחליף הסידן.
 

טאוֹ

New member
מחקר: בהריון? ותרי על משקאות דיאט

מחקר חדש קובע שעל נשים בהריון להמנע משתיית משקאות דיאטטיים. הסיבה: החומר הממתיק אספרטיים יכול לגרום ללידה מוקדמת. המחקר והשלכותיו
 

טאוֹ

New member
בדיקה: מנת הקורנפלקס יותר משמינה ממה שחשבתם

מה הקשר בין "המנה המומלצת" של היצרניות לבין מה שהילדים שלכם אוכלים בפועל? מסתבר שאין. מוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות" בדק ומצא כי בעוד שהמנה המומלצת מכילה 30 גרם, ואליה גם מתייחס הפירוט התזונתי על גבי האריזה, בפועל אכלו הילדים יותר מכפול.
 

טאוֹ

New member
אבחון לפי גלגל העין - אירידיולוגיה

לפני שהתחלתי באבחון קיבלתי אזהרה: "אתה עלול לשמוע דברים קשים שאולי ירתיעו אותך מעט". אני בתגובה אמרתי שכלום כבר לא יכול להפחיד אותי בכל הקשור למצבי הגופני. לבסוף האבחון הציג לי דברים שלא ידעתי לגביי, וגם כאלו שעוד עלולים להתרחש. מסך הטלוויזיה של הגוף
 

yigalby

New member
ספר על אבחון לשון !!

ע"פ הרפואה הסינית אומנם אבל אפשר ללמוד ממנו הרבה כך נראה גם למטפלים רגילים. חושב להזמין אחד מהספרים ,כדאי להציץ ב PDF שמצורף. ספר ראשון ספר שני מה דעתכם? יש המלצות לספרים אחרים בתחום ?
 
למעלה